Ασφυκτικά γεμάτη ήταν η αίθουσα του Συνεδριακού Κέντρου του Δήμου Κιλκίς, το απόγευμα της Κυριακής 18 Ιουνίου 2017, κατά την παράσταση μπαλέτου «Η Λίμνη των Κύκνων» του Τσαϊκόφσκι, από τα παιδιά του Τμήματος Σύγχρονου Χορού και Μπαλέτου της ΤΕΧΝΗΣ.
Η μουσική του περίφημου έργου του Τσαϊκόφσκι, διαχέονταν σε όλη την αίθουσα και συνόδευε τις κινήσεις των χορευτριών, που απέδωσαν με αξιοθαύμαστη συνέπεια, σεβασμό, σοβαρότητα και περισσή αξιοπρέπεια το πολυπαιγμένο ανά τον κόσμο έργο του μεγάλου Ρώσου μουσουργού.
Η παράσταση ήταν ένα τολμηρό εγχείρημα, αλλά αποδόθηκε άψογα. Τα κοστούμια εκπληκτικά, η απόδοση των ρόλων με μοναδική υποκριτική ικανότητα, η πειθαρχία, ο συντονισμός και συγχρονισμός των κινήσεων απόλυτος, οι ομαδικοί σχηματισμοί εντυπωσιακοί και εξαιρετικής ομορφιάς και αισθητικής, που σίγουρα ικανοποίησαν και τον πιο δύσκολο και απαιτητικό θεατή.
Και όλα αυτά από παιδιά δικά μας, παιδιά του Κιλκίς. Δεν υστέρησε κανένα, από τα μικρότερα έως τα πιο μεγάλα, σε χάρη, εκφραστικότητα, ρυθμό και πλαστικότητα κινήσεων. Βέβαια, η εμπειρία και η ωριμότητα των μεγάλων χορευτριών ήταν εμφανέστατη και αβίαστα έβγαλε τον θαυμασμό και τον ενθουσιασμό του κοινού, που ξεσπούσε σε παρατεταμένο χειροκρότημα.
«Ο οποιοσδήποτε επιθετικός προσδιορισμός για την παράσταση, θα υπολείπονταν της πραγματικότητας, θα την αδικούσε», είπε η Πρόεδρος της ΤΕΧΝΗΣ κ. Κική Πάγκου στο τέλος.
Ήταν πασιφανές ότι τα παιδιά δούλεψαν πάρα πολύ και σκληρά, με την καθοδήγηση και τις άοκνες προσπάθειες της αρχιτέκτονος της παράστασης Κέλλυς Πολυχρονίδου.
Όντως, όπως η Πρόεδρος της ΤΕΧΝΗΣ επισήμανε, «ανάγλυφα και ζωντανά ξετυλίχθηκε μπροστά στους θεατές, το απαράμιλλο ταλέντο της, ως δασκάλας χορού και παιδαγωγού, χορογράφου και σκηνοθέτιδας. Τυχερός ο τόπος μας που την έχει, τα παιδιά που την είχαν δασκάλα και οι γονείς που της τα εμπιστεύθηκαν».
Η μουσική του περίφημου έργου του Τσαϊκόφσκι, διαχέονταν σε όλη την αίθουσα και συνόδευε τις κινήσεις των χορευτριών, που απέδωσαν με αξιοθαύμαστη συνέπεια, σεβασμό, σοβαρότητα και περισσή αξιοπρέπεια το πολυπαιγμένο ανά τον κόσμο έργο του μεγάλου Ρώσου μουσουργού.
Η παράσταση ήταν ένα τολμηρό εγχείρημα, αλλά αποδόθηκε άψογα. Τα κοστούμια εκπληκτικά, η απόδοση των ρόλων με μοναδική υποκριτική ικανότητα, η πειθαρχία, ο συντονισμός και συγχρονισμός των κινήσεων απόλυτος, οι ομαδικοί σχηματισμοί εντυπωσιακοί και εξαιρετικής ομορφιάς και αισθητικής, που σίγουρα ικανοποίησαν και τον πιο δύσκολο και απαιτητικό θεατή.
Και όλα αυτά από παιδιά δικά μας, παιδιά του Κιλκίς. Δεν υστέρησε κανένα, από τα μικρότερα έως τα πιο μεγάλα, σε χάρη, εκφραστικότητα, ρυθμό και πλαστικότητα κινήσεων. Βέβαια, η εμπειρία και η ωριμότητα των μεγάλων χορευτριών ήταν εμφανέστατη και αβίαστα έβγαλε τον θαυμασμό και τον ενθουσιασμό του κοινού, που ξεσπούσε σε παρατεταμένο χειροκρότημα.
«Ο οποιοσδήποτε επιθετικός προσδιορισμός για την παράσταση, θα υπολείπονταν της πραγματικότητας, θα την αδικούσε», είπε η Πρόεδρος της ΤΕΧΝΗΣ κ. Κική Πάγκου στο τέλος.
Ήταν πασιφανές ότι τα παιδιά δούλεψαν πάρα πολύ και σκληρά, με την καθοδήγηση και τις άοκνες προσπάθειες της αρχιτέκτονος της παράστασης Κέλλυς Πολυχρονίδου.
Όντως, όπως η Πρόεδρος της ΤΕΧΝΗΣ επισήμανε, «ανάγλυφα και ζωντανά ξετυλίχθηκε μπροστά στους θεατές, το απαράμιλλο ταλέντο της, ως δασκάλας χορού και παιδαγωγού, χορογράφου και σκηνοθέτιδας. Τυχερός ο τόπος μας που την έχει, τα παιδιά που την είχαν δασκάλα και οι γονείς που της τα εμπιστεύθηκαν».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.