Το Κέντρο Πολιτισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, διοργανώνει τη θεατρική παράσταση «Πάμε Πρεμιέρα ή Τι απέγινε ο Σερ Πέρσιβαλ;» του Rick Abbott σε σκηνοθεσία Κορνήλιου Ρουσάκη με την Ομάδα Τέχνης «Θεατράλε» το Σάββατο 01 & Τετάρτη 19 Απριλίου 2017 και ώρα 21:00 στο Κινηματοθέατρο «Αλέξανδρος» (Εθνικής Αμύνης 1)
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
Λίγα λόγια για το έργο:
...«Στο σαλόνι του λόρδου Ντάντλεϋ και της λαίδης Μάργκαρετ, ένας αινιγματικός γιατρός, μια δεσποινίδα –ολίγον αφελής-, ένας μυστηριώδης καλεσμένος και μια αφοσιωμένη οικονόμος προσπαθούν να λύσουν τον γρίφο: τι απέγινε ο Σερ Πέρσιβαλ; Τι ρόλο παίζει στην ξαφνική εξαφάνιση του, ένα εντυπωσιακό διαμαντένιο περιδέραιο που αλλάζει συνεχώς κατόχους;»...
Ένας δευτεροκλασάτος θίασος ανεβάζει το αστυνομικό έργο «Ένας στυγερός φόνος» της πρωτοεμφανιζόμενης –και ιδιαιτέρως ιδιόρρυθμης- συγγραφέως Φίλλυς Μόντεκιου. Λίγες μέρες πριν την πρεμιέρα και τίποτα δεν είναι έτοιμο! Τα σκηνικά δεν έχουν στηθεί, τα κοστούμια δεν έχουν ραφτεί και οι ηθοποιοί δεν έχουν μάθει τα λόγια τους! Και δεν φτάνουν όλα αυτά.
Θα καταφέρει, άραγε, ο θίασος να κάνει την πολυπόθητη πρεμιέρα; Ένας Θεός κι ο Άγιος Πορφύριος –ο προστάτης των ηθοποιών- μόνο ξέρουν…
Μια κωμωδία για τον γοητευτικό κόσμο των θεατρικών παρασκηνίων.
Ο Rick Abbott χρησιμοποιώντας την τεχνική του «Θεάτρου μέσα στο Θέατρο» παρακινεί τους θεατές να κρυφοκοιτάξουν μέσα από την κλειδαρότρυπα και να δουν όλα όσα συμβαίνουν στα ενδότερα του θεάτρου. Οι ίντριγκες, οι αντιζηλίες, οι γκάφες, τα απρόοπτα και οι αναποδιές, τα άγχη και οι ανασφάλειες, οι βεντετισμοί και οι στιγμιαίοι παιδιάστικοι καβγάδες, οι αστείες και τρυφερές στιγμές. Όλα είναι παρόντα στο έργο του Abbott και αναδεικνύουν την εθιστική γοητεία που ενυπάρχει στο θέατρο.
Παίζουν (αλφαβητικά): Καίτη Αναγνώστου, Γιώργος Ελευθέρογλου, Βιργινία Καλλιοντζή, Σταύρος Καλόστος, Χρήστος Καπράλος, Μαρία Λευκοπούλου, Μέλλω Νταβράνη, Βασιλική Παπασπύρου, Νίκη Σακκά.
Διασκευή-σκηνοθεσία-σκηνικά-μουσική επιμέλεια: Κορνήλιος Ρουσάκης
Κοστούμια: Ομάδα Τέχνης Θεατράλε
Βοηθός σκηνοθέτη: Βιργινία Καλλιοντζή.
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ
Λίγα λόγια για το έργο:
...«Στο σαλόνι του λόρδου Ντάντλεϋ και της λαίδης Μάργκαρετ, ένας αινιγματικός γιατρός, μια δεσποινίδα –ολίγον αφελής-, ένας μυστηριώδης καλεσμένος και μια αφοσιωμένη οικονόμος προσπαθούν να λύσουν τον γρίφο: τι απέγινε ο Σερ Πέρσιβαλ; Τι ρόλο παίζει στην ξαφνική εξαφάνιση του, ένα εντυπωσιακό διαμαντένιο περιδέραιο που αλλάζει συνεχώς κατόχους;»...
Ένας δευτεροκλασάτος θίασος ανεβάζει το αστυνομικό έργο «Ένας στυγερός φόνος» της πρωτοεμφανιζόμενης –και ιδιαιτέρως ιδιόρρυθμης- συγγραφέως Φίλλυς Μόντεκιου. Λίγες μέρες πριν την πρεμιέρα και τίποτα δεν είναι έτοιμο! Τα σκηνικά δεν έχουν στηθεί, τα κοστούμια δεν έχουν ραφτεί και οι ηθοποιοί δεν έχουν μάθει τα λόγια τους! Και δεν φτάνουν όλα αυτά.
Η συγγραφέας καταφθάνει στο θέατρο μ’ έναν πάκο αλλαγές στο χέρι. Η σκηνοθέτιδα του θιάσου και η νεαρή βοηθός της βρίσκονται στα πρόθυρα νευρικής κρίσης.
Θα καταφέρει, άραγε, ο θίασος να κάνει την πολυπόθητη πρεμιέρα; Ένας Θεός κι ο Άγιος Πορφύριος –ο προστάτης των ηθοποιών- μόνο ξέρουν…
Μια κωμωδία για τον γοητευτικό κόσμο των θεατρικών παρασκηνίων.
Ο Rick Abbott χρησιμοποιώντας την τεχνική του «Θεάτρου μέσα στο Θέατρο» παρακινεί τους θεατές να κρυφοκοιτάξουν μέσα από την κλειδαρότρυπα και να δουν όλα όσα συμβαίνουν στα ενδότερα του θεάτρου. Οι ίντριγκες, οι αντιζηλίες, οι γκάφες, τα απρόοπτα και οι αναποδιές, τα άγχη και οι ανασφάλειες, οι βεντετισμοί και οι στιγμιαίοι παιδιάστικοι καβγάδες, οι αστείες και τρυφερές στιγμές. Όλα είναι παρόντα στο έργο του Abbott και αναδεικνύουν την εθιστική γοητεία που ενυπάρχει στο θέατρο.
Παίζουν (αλφαβητικά): Καίτη Αναγνώστου, Γιώργος Ελευθέρογλου, Βιργινία Καλλιοντζή, Σταύρος Καλόστος, Χρήστος Καπράλος, Μαρία Λευκοπούλου, Μέλλω Νταβράνη, Βασιλική Παπασπύρου, Νίκη Σακκά.
Διασκευή-σκηνοθεσία-σκηνικά-μουσική επιμέλεια: Κορνήλιος Ρουσάκης
Κοστούμια: Ομάδα Τέχνης Θεατράλε
Βοηθός σκηνοθέτη: Βιργινία Καλλιοντζή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.