Υπογράφει ο Γιάννης Γεωργούσης
Αιρετός του ΠΥΣΔΕ νομού Κιλκίς
Χωρίς να απαντηθούν καίρια ερωτήματα έληξε η συνάντηση του Υπουργού με την Ο.Λ.Μ.Ε. Συγκεκριμένα:
α) οι μόνιμοι διορισμοί μετατίθενται εκ νέου για το επόμενο σχολικό έτος
β) δεν δόθηκε ούτε σαν εκτίμηση ο παραμικρός αριθμός δυνητικά διοριστέων
γ) εξακολουθεί να υφίσταται το ακανθώδες πρόβλημα των αναπληρωτών συναδέλφων, καθώς και το σύστημα προσλήψεώς τους το φθινόπωρο του 2017
δ) η πολιτική ηγεσία επιμένει πεισματικά στην πραγματοποίηση της «θεματικής εβδομάδας» και των «δημιουργικών εργασιών».
Ε) το νέο Λύκειο, αλλά και η εισαγωγή σε Α.Ε.Ι.-Τ.Ε.Ι. θα συζητηθούν σε μελλοντικό χρόνο.
Στ) η αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων και η αξιολόγηση των στελεχών αποτελούν μνημονιακή υποχρέωση
Δυστυχώς, συνεχίζεται η αδιέξοδη κατάσταση στο χώρο της Εκπαίδευσης. Φυσικό επακόλουθο καθώς η πολιτική των δανειστών οδηγεί στην αποδιάρθρωση των βασικών πυλώνων του κοινωνικού κράτους.
α) οι μόνιμοι διορισμοί μετατίθενται εκ νέου για το επόμενο σχολικό έτος
β) δεν δόθηκε ούτε σαν εκτίμηση ο παραμικρός αριθμός δυνητικά διοριστέων
γ) εξακολουθεί να υφίσταται το ακανθώδες πρόβλημα των αναπληρωτών συναδέλφων, καθώς και το σύστημα προσλήψεώς τους το φθινόπωρο του 2017
δ) η πολιτική ηγεσία επιμένει πεισματικά στην πραγματοποίηση της «θεματικής εβδομάδας» και των «δημιουργικών εργασιών».
Ε) το νέο Λύκειο, αλλά και η εισαγωγή σε Α.Ε.Ι.-Τ.Ε.Ι. θα συζητηθούν σε μελλοντικό χρόνο.
Στ) η αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων και η αξιολόγηση των στελεχών αποτελούν μνημονιακή υποχρέωση
Δυστυχώς, συνεχίζεται η αδιέξοδη κατάσταση στο χώρο της Εκπαίδευσης. Φυσικό επακόλουθο καθώς η πολιτική των δανειστών οδηγεί στην αποδιάρθρωση των βασικών πυλώνων του κοινωνικού κράτους.
Μηδενικοί διορισμοί, συρρίκνωση του κλάδου, μεγάλη εργασιακή ανασφάλεια των αναπληρωτών, μισθολογικό-ασφαλιστικό-συνταξιοδοτικό υπό κατάρρευση, ασφυκτική πίεση. Το Υπουργείο προχωρά σε αντιπερισπασμό προβάλλοντας ιδεοληπτικές και μεταμοντέρνες απόψεις και εμμονικά επιχειρεί να αντιπαρατεθεί με την Ομοσπονδία εκτιμώντας ότι υπερέχει επικοινωνιακά.
Η Ο.Λ.Μ.Ε. οφείλει να:
Α) αναδείξει τα μείζονα προβλήματα της Δημόσιας Παιδείας και των λειτουργών της
Β) ενημερώσει το σύνολο της κοινωνίας
Γ) απαιτήσει άμεσους μόνιμους διορισμούς
Δ) διεκδικήσει αύξηση της χρηματοδότησης
Ε) προασπίσει το δημόσιο σχολείο
Στ) προβεί σε ενωτικές πρωτοβουλίες, αλλά και σε αγωνιστικές δράσεις σε πανελλαδικό επίπεδο.
Η Ο.Λ.Μ.Ε. οφείλει να:
Α) αναδείξει τα μείζονα προβλήματα της Δημόσιας Παιδείας και των λειτουργών της
Β) ενημερώσει το σύνολο της κοινωνίας
Γ) απαιτήσει άμεσους μόνιμους διορισμούς
Δ) διεκδικήσει αύξηση της χρηματοδότησης
Ε) προασπίσει το δημόσιο σχολείο
Στ) προβεί σε ενωτικές πρωτοβουλίες, αλλά και σε αγωνιστικές δράσεις σε πανελλαδικό επίπεδο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.