Act Business Center

Act Business Center

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

Συνεργασία για την Καινοτομία και την Ανταλλαγή Καλών Πρακτικών στην εκπαίδευση

Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς διά του υπευθύνου του Γραφείου Σχολικών Δραστηριοτήτων, το Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και η Επιμορφωτική Κιλκίς σε συνεργασία με το Γραφείο Σχολικών Συμβούλων, ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου και τον υπεύθυνο Σ.Ε.Π. Δρ. Αντωνίου Θεόδωρο συμμετέχουν σε μια πολύ ενδιαφέρουσα και υψηλού επιπέδου - από άποψη των εμπλεκόμενων φορέων - διακρατική συνεργασία στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+, «Συνεργασία για την Καινοτομία και την Ανταλλαγή Καλών Πρακτικών». 

Η συνεργασία αφορά την ενδυνάμωση της σχέσης μεταξύ της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης με την Τριτοβάθμια Εκπαίδευσης και την Αγορά Εργασίας - Μαθητεία.

Το σχήμα συμπληρώνουν Πανεπιστήμια, φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από τη Ιταλία, τη Ρουμανία, το Βέλγιο και την Ισπανία:

ΕΤΑΙΡΟΙ:
1. Πανεπιστήμιο της Λ’ Άκουιλα (Ιταλία)

2. Περιφέρεια του Abruzzo – Πρυτανεία (Ιταλία)

3. Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας - Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών

4. Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς

5. Επιμορφωτική Κιλκίς Μον. ΕΠΕ

6. Πανεπιστήμιο Stefan Cel Mare Suceava – Πρυτανεία (Ρουμανία)

7. Σχολική Επιθεώρηση νομού Suceava (Ρουμανία)

8. Artesis Plantijn University College (Βέλγιο)

9. World University Service of the Mediterranean (Ισπανία)

10. Πανεπιστήμιο της Girona – Πρυτανεία (Ισπανία).

Επικεφαλής του έργου είναι το Πανεπιστήμιο της Λ’ Άκουιλα από την Ιταλία. Ο Τίτλος του έργου είναι «Πώς να κερδίσουμε την πρόκληση: Διεθνοποίηση του Επιπέδου πέντε (5) του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων» με ακρωνύμιο HINGE.

Το έργο HINGE, ξεκίνησε από την ευρωπαϊκή έρευνα «Σύντομος Κύκλος Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ευρώπη. Επίπεδο πέντε (5) : ο ελλείπων κρίκος» και σκοπεύει να αναπτύξει μεθοδολογίες και εργαλεία για τη διεθνοποίηση της «Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σύντομου Κύκλου» (2 χρόνια) και να εφαρμόσει τη μεθοδολογία αυτή σε ένα πιλοτικό Σύντομο Κύκλο Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης με επίκεντρο τις Τ. Π. Ε. - Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής, στις οποίες οι συμμετέχουσες χώρες παρουσιάζουν έλλειψη δεξιοτήτων και δυνατοτήτων ανάπτυξης.

Τα σημαντικότερα αποτελέσματα του έργου είναι:
- Μια μεθοδολογία και τα σχετικά εργαλεία για το σχεδιασμό ενός προγράμματος σπουδών για το Επίπεδο πέντε (5).

- Πραγματοποίηση ενός Πιλοτικού Σύντομου Κύκλου Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης με επίκεντρο τις Τ. Π. Ε. - Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής.

- Παροχή Πιλοτικών προγραμμάτων, μετά την καταγραφή των προγραμμάτων που μπορούν να διεθνοποιηθούν ή και μπορούν να ενταχθούν στο Επίπεδο πέντε (5), ή και εκείνων που πρέπει να αναδιοργανωθούν.

- Εδραίωση των μηχανισμών για την διεθνή αναγνώριση των προγραμμάτων.

Τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς εκπροσωπούν τα στελέχη της:

Αθανασόπουλος Κωνσταντίνος, Διευθυντής,
Μαυρέας Ανέστης, Αναπληρωτής Διευθυντής,
Θωμαΐδης Ιωάννης, Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών,
Μανωλίδης Γεώργιος, Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων,
Μιχαλοπούλου Ελένη, Σχολικός Σύμβουλος Θεολόγων,
Λιναρδάκης Ιωάννης, Υπεύθυνος Γραφείου Σχολικών Δραστηριοτήτων,
Κατσαρώνας Σταύρος, Υπεύθυνος Μαθητείας,
Ντίνου Κωνσταντίνος, Υποδιευθυντής 2ου Γυμνασίου Κιλκίς,
Τσομίδης Γεώργιος, Εκπαιδευτικός 3ου Γυμνασίου Κιλκίς,
Παπαδόπουλος Κυριάκος, Εκπαιδευτικός 2ου ΕΠΑ.Λ. Κιλκίς,
Αθανασιάδου Αγγελική, Γραφείο Εκπαιδευτικών Θεμάτων,
Ρίζου Κυριακή, Γραφείο Εκπαιδευτικών Θεμάτων,
Στεφανίδου Ελένη, Γραφείο Διοικητικών Θεμάτων,
Καλέσης Ιωάννης, Γραφείο Διοικητικών Θεμάτων.

Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς είναι υπεύθυνη για την υλοποίηση των έξης θεμάτων – εκπαιδευτικού υλικού: HI 01 και HI 06.

Συγκεκριμένα, τα δέκα θέματα που πρόεκυψαν μετά από την αρχική επεξεργασία δεκαπέντε θεμάτων αφορούν:

HINGE DRAFT COURSE PROGRAM
As it was decided on January 24th, the course will be divided by 10 blocks.

HI 01
M03 Computer Programming Basics

·         Basic Knowledge - general introduction.

M05 Hardware Basics

·         Hardware Basis à Greece.

HI 02
M01 Operating Systems setup

·         Operating systems setup.
·         Operating systems administration Rebenciuc à Romania.

HI 03             
M02 Data Base Management
M10 Database management systems administration

·         Data Base Management.
·         Database management systems administration à Spain.

HI 04
M03 Computer Programming Basics

·         Computer Programming Basicsà Romania.
·         Introduction to computer programming. à Italy.

HI 05
M07 Network planning and administration

·         Network planning and administration.
·         Network architecture.  à Spain.

HI 06
M08 Network services and Internet

  • Network services and Internet. Network essentials. à Greece.
HI 07
M09 Web Applications development

  • Web Applications development.
  • Multimedia. Mobile platforms. à Italy.
HI 08
  • High availability and security management.
  • Security essentials. à Italy (with support of Greece if it is needed).
HI 9
  • Training and job orientation/counselling.
  • Employability skills.
  • Soft Skills.
  • Business and Empreneurial initiative.
  • Project work, on IT and network administration systems à Belgium 
HI 10
  • Traineeships & Business projects: traineeships à Belgium.      
Η διάθεση διεθνών προγραμμάτων σπουδών του επιπέδου πέντε (5) θα ήταν ο καλύτερος τρόπος για να αρθούν τα εμπόδια για τη σύνδεση των τριών κόσμων:

α. Πανεπιστήμια,

β. Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση και

γ. Αγορά Εργασίας, που συχνά σχετίζονται με την έλλειψη μιας κοινής γλώσσας (για γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες) και την έλλειψη μιας σαφούς στρατηγικής για το πώς να χρησιμοποιηθούν οι πληροφορίες σχετικά με την προσφορά δεξιοτήτων και την ικανοποίηση αναγκών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.