Δελτίο τύπου 5ου Δημοτικού Σχολείου Κιλκίς
Το απόγευμα της Τετάρτης 15 Ιουνίου έγινε η καθιερωμένη γιορτή λήξης της σχολικής χρονιάς κι αποχαιρετισμού της ΣΤ’ Τάξης. Από νωρίς το κλίμα ήταν γεμάτο θετική ενέργεια, με όλους τους εμπλεκόμενους υπό ατμόν! Γονείς, κηδεμόνες και φίλοι γέμισαν το προαύλιο του σχολείου, γεμάτοι προσμονή για να παρακολουθήσουν τα δρώμενα που είχαμε ετοιμάσει.
Παρών κι ο Διευθυντής Π.Ε. κος Άρης Παπαδόπουλος, που τίμησε με την παρουσία του την εκδήλωσή μας. Όλα πήγαν κατ’ ευχήν! Το σκηνικό που φιλοτέχνησε ο κος Σακελλαρίου Κώστας με βοήθεια κι από την κα Οργιανέλη Δέσποινα ήταν υπέροχο κι έδινε χρώμα στο φόντο.
Η ηχητική κάλυψη από τον κο Σαλονικίδη Γιάννη ήταν στις προσδοκίες μας και τον ευχαριστούμε πολύ. Μαθητές και μαθήτριες του συνόλου των τάξεων, παρουσίασαν μουσικοχορευτικά δρώμενα με «Άρωμα Ελλάδας» (Α’, Β’, Δ’ ΣΤ’, με τον κ. Τερζιάδη Γιώργο και την κα Ελευθεριάδου Σοφία), δρώμενο σχετικά με το πολιτιστικό πρόγραμμα «Το Παιχνίδι» (από τη Γ2 και την κα Νίκη Παυλίδου), τραγούδια και λόγια αγάπης κι ενθάρρυνσης αφιερωμένα από την Ε’ στην ΣΤ’(κες Μπόσκου Κατερίνα και Σιωπίδου Γεωργία) και τραγούδια από τη ΣΤ’ αφιερωμένα σε όλους εμάς (κες Αμπατζίδου Αθηνά, Λαζίδου Νατάσα).
Το κεντρικό θέμα της βραδιάς ήταν το θεατρικό «Επαγγελματικός Προσανατολισμός» που ετοίμασε ο τομέας Πολιτιστικών Θεμάτων, του 2ου τμήματος του ολοήμερου, με την κα Ιωάννα Ευθυμιάδου και μαθητές και μαθήτριες από την Ε’ και τη ΣΤ’. Η βραδιά έκλεισε με απονομές αναμνηστικών από το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων στους μαθητές και τις μαθήτριες της ΣΤ και σουβλάκι – πάρτυ.
Ήταν μια συγκλονιστική βραδιά, όπου εισπράξαμε και δώσαμε πολλή αγάπη. Όλοι σχεδόν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου έβαλαν ένα χεράκι, μπροστά στη σκηνή ή από τα παρασκήνια κι εδώ και πολλές μέρες, ώστε να βγει ένα καλό αποτέλεσμα. Τα παιδιά της Ε’ και της ΣΤ’, αδελφοποιημένα από καιρό, λόγω των κοινών δράσεων που έχουν υλοποιήσει, έχυσαν πολλά δάκρυα γιατί χωρίζουν οι δρόμοι τους και μας συγκίνησαν όλους. Γονείς κι εκπαιδευτικοί είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε λίγη παρέα παραπάνω, σε χαλαρό κλίμα κι οι καλές μας σχέσεις έγιναν πιο οικείες.
Κάνοντας έναν γρήγορο απολογισμό όλοι νιώθουμε μια ικανοποίηση, ότι οι προσπάθειές μας έπιασαν τόπο. Τα μεγάλα προγράμματα που «τρέχουν» στο σχολείο, όπως τα διεθνή δίκτυα του Δάσους και των Οικολογικών σχολείων, η Ασφάλεια στο διαδίκτυο, το πρόγραμμα των Ομοτίμων για την πρόληψη της επιθετικής συμπεριφοράς, κατά του σχολικού εκφοβισμού και κατά του ρατσισμού, συμπεριέλαβαν όλους τους μαθητές του σχολείου σε επιλεγμένες δράσεις.
Ήταν μια συγκλονιστική βραδιά, όπου εισπράξαμε και δώσαμε πολλή αγάπη. Όλοι σχεδόν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου έβαλαν ένα χεράκι, μπροστά στη σκηνή ή από τα παρασκήνια κι εδώ και πολλές μέρες, ώστε να βγει ένα καλό αποτέλεσμα. Τα παιδιά της Ε’ και της ΣΤ’, αδελφοποιημένα από καιρό, λόγω των κοινών δράσεων που έχουν υλοποιήσει, έχυσαν πολλά δάκρυα γιατί χωρίζουν οι δρόμοι τους και μας συγκίνησαν όλους. Γονείς κι εκπαιδευτικοί είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε λίγη παρέα παραπάνω, σε χαλαρό κλίμα κι οι καλές μας σχέσεις έγιναν πιο οικείες.
Κάνοντας έναν γρήγορο απολογισμό όλοι νιώθουμε μια ικανοποίηση, ότι οι προσπάθειές μας έπιασαν τόπο. Τα μεγάλα προγράμματα που «τρέχουν» στο σχολείο, όπως τα διεθνή δίκτυα του Δάσους και των Οικολογικών σχολείων, η Ασφάλεια στο διαδίκτυο, το πρόγραμμα των Ομοτίμων για την πρόληψη της επιθετικής συμπεριφοράς, κατά του σχολικού εκφοβισμού και κατά του ρατσισμού, συμπεριέλαβαν όλους τους μαθητές του σχολείου σε επιλεγμένες δράσεις.
Η εθελοντική μας ομάδα μετράει 9 χρόνια λειτουργίας με αμείωτο ενδιαφέρον από την πλευρά των παιδιών. Το πρόγραμμα μετάβασης από το δημοτικό στο γυμνάσιο, λειτουργεί για 3η χρονιά κι έχει πιστοποιηθεί ως καλή πρακτική από το διεθνή μορφωτικό φορέα ΜΕΝΩΝ, ως αποτέλεσμα της εξαίρετης δουλειάς που έγινε στη συνεργασία μας με το 2ο Γυμνάσιο Κιλκίς το 2013-14.
Τα προγράμματα σχολικής καινοτομίας περιλαμβάνουν όλες τις σύγχρονες προσεγγίσεις μάθησης. Η παιδαγωγική θεωρία λέει ότι η ομαδοσυνεργατική βιωματική μέθοδος είναι αυτή που αλλάζει την ισορροπία μεταξύ ελέγχου κι ευθύνης. Οι μαθητές παίρνουν περισσότερες πρωτοβουλίες, εμπλέκονται ενεργά κι έχουν τον έλεγχο της μάθησής τους.
Τα προγράμματα σχολικής καινοτομίας περιλαμβάνουν όλες τις σύγχρονες προσεγγίσεις μάθησης. Η παιδαγωγική θεωρία λέει ότι η ομαδοσυνεργατική βιωματική μέθοδος είναι αυτή που αλλάζει την ισορροπία μεταξύ ελέγχου κι ευθύνης. Οι μαθητές παίρνουν περισσότερες πρωτοβουλίες, εμπλέκονται ενεργά κι έχουν τον έλεγχο της μάθησής τους.
Έχουν όλοι ίσες ευκαιρίες μάθησης και δυνατότητα να εκδηλώσουν τις ικανότητές τους και να μάθουν, ο καθένας με το δικό του μοναδικό τρόπο. Οι στόχοι μας επιτεύχθηκαν κι η ανταπόκριση των παιδιών, αλλά και των γονιών μας δίνει δύναμη για να σχεδιάσουμε καινούρια πράγματα, επιχειρώντας να πάμε τη δουλειά μας ένα βήμα παραπάνω και να προσφέρουμε στους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας ό, τι καλύτερο!
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.