Του Γιάννη Λιναρδάκη*
Μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας και φυσικά με μηδενικό κόστος θα κλείνονται στο εξής τα ιατρικά ραντεβού των ασφαλισμένων στον ΕΟΠΥΥ πανελλαδικά και μέσω του ίδιου συστήματος θα ελέγχονται οι συμβεβλημένοι με τον Οργανισμό γιατροί που μέχρι σήμερα (κάποιοι εξ αυτών) δηλώνουν ότι κάλυψαν τα 200 ραντεβού μέσα στο πρώτο 10ήμερο του μήνα!
Με εγκύκλιο της διοίκησης του ΕΟΠΥΥ, το υπουργείο Υγείας προχωρά στην ανάπτυξη ενιαίας πλατφόρμας προγραμματισμού ραντεβού σε εθνικό επίπεδο την οποία θα υλοποιήσει και θα φιλοξενεί η ΗΔΙΚΑ Α.Ε. Το έργο αναπτύσσεται με πόρους του ΕΣΠΑ.
Με το νέο αυτό σύστημα, οι πολίτες θα κλείνουν ραντεβού μέσω διαδικτύου χωρίς χρέωση. Παράλληλα θα συνεχίσει να υπάρχει και η δυνατότητα κλεισίματος ραντεβού μέσω τηλεφώνου με χρέωση.
Για την υλοποίηση του έργου η ΗΔΙΚΑ Α.Ε. αναπτύσσει μια κεντρική βάση δεδομένων στην οποία:
α. θα καταχωρείται η διαθεσιμότητα των γιατρών ανά ειδικότητα.
β. θα κλείνονται τα ραντεβού.
γ. θα έχουν δικαίωμα πρόσβασης και διαχείρισης των ραντεβού οι εργαζόμενοι στις
γραμματείες των δομών παροχής υπηρεσιών υγείας του ΕΣΥ.
δ. θα ενημερώνονται οι ιατροί για τις μηνιαίες υποχρεώσεις τους, σύμφωνα με τα
προγραμματισμένα ραντεβού.
Τα δημόσια νοσοκομεία και οι δημόσιες δομές παροχής υπηρεσιών Π.Φ.Υ. του ΠΕΔΥ με την εποπτεία των διοικήσεων των Υγειονομικών Περιφερειών, καθώς και οι συμβεβλημένοι γιατροί, να συμπληρώσουν την φόρμα απογραφής τους. Η συμπλήρωση θα γίνει μέσω ειδικής εφαρμογής στην ηλεκτρονική διεύθυνση: www.idika.org.gr/rantevou. θα προηγηθεί αποστολή μέσω email των username και password εισόδου στην εφαρμογή.
Η συμπλήρωση των απογραφικών στοιχείων θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί το αργότερο μέχρι 25 Μαΐου 2015. Με την παραλαβή της παρούσας οι Διοικητές Υ.Πε., Νοσοκομείων και Ε.Ο.Π.Υ.Υ., θα πρέπει να αποστείλουν άμεσα email στο rantevou@idika.gr, με τα οποία θα ορίζουν σε κάθε δομή Π.Υ.Υ. του Ε.Σ.Υ. τα στοιχεία επικοινωνίας υπεύθυνου διαχείρισης των ραντεβού και συγκεκριμένα:
· Όνομα και Επώνυμο Υπευθύνου,
· e-mail και τηλέφωνο επικοινωνίας του υπευθύνου.
Η έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας σχεδιάζεται για την πιλοτική φάση από 15-06-2015 έως 30-06-2015. Η πλήρης εφαρμογή από 1-07-2015.
Για όσες δομές λειτουργούν με το 1535 ή με τους πενταψήφιους αριθμούς κλήσης ή έχουν πληροφοριακό σύστημα της ΗΔΙΚΑ οι σχετικές ενέργειες θα γίνουν κεντρικά από την ΗΔΙΚΑ.
Για τις υπόλοιπες δομές θα πρέπει να ενημερωθεί ο ανάδοχος που υποστηρίζει το πληροφοριακό τους σύστημα για την παραγωγή του εν λόγω αρχείου μετάπτωσης.
* Ιωάννης Κ. Λιναρδάκης,
Υπεύθυνος Γραφείου Σχολικών Δραστηριοτήτων,
Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς,
Αν. Αιρετός ΠΥΣΔΕ Κιλκίς, Γενικός Γραμματέας Δ.Α.Κ.Ε. Δ.Ε. Κιλκίς,
Μ.Sc., Σχολική Ψυχολογία – Διαχείριση Κρίσεων στην Εκπαίδευση,
Μ.Sc., Διοίκηση των Σχολικών Μονάδων – MUNDIS.
Με εγκύκλιο της διοίκησης του ΕΟΠΥΥ, το υπουργείο Υγείας προχωρά στην ανάπτυξη ενιαίας πλατφόρμας προγραμματισμού ραντεβού σε εθνικό επίπεδο την οποία θα υλοποιήσει και θα φιλοξενεί η ΗΔΙΚΑ Α.Ε. Το έργο αναπτύσσεται με πόρους του ΕΣΠΑ.
Με το νέο αυτό σύστημα, οι πολίτες θα κλείνουν ραντεβού μέσω διαδικτύου χωρίς χρέωση. Παράλληλα θα συνεχίσει να υπάρχει και η δυνατότητα κλεισίματος ραντεβού μέσω τηλεφώνου με χρέωση.
Για την υλοποίηση του έργου η ΗΔΙΚΑ Α.Ε. αναπτύσσει μια κεντρική βάση δεδομένων στην οποία:
α. θα καταχωρείται η διαθεσιμότητα των γιατρών ανά ειδικότητα.
β. θα κλείνονται τα ραντεβού.
γ. θα έχουν δικαίωμα πρόσβασης και διαχείρισης των ραντεβού οι εργαζόμενοι στις
γραμματείες των δομών παροχής υπηρεσιών υγείας του ΕΣΥ.
δ. θα ενημερώνονται οι ιατροί για τις μηνιαίες υποχρεώσεις τους, σύμφωνα με τα
προγραμματισμένα ραντεβού.
Τα δημόσια νοσοκομεία και οι δημόσιες δομές παροχής υπηρεσιών Π.Φ.Υ. του ΠΕΔΥ με την εποπτεία των διοικήσεων των Υγειονομικών Περιφερειών, καθώς και οι συμβεβλημένοι γιατροί, να συμπληρώσουν την φόρμα απογραφής τους. Η συμπλήρωση θα γίνει μέσω ειδικής εφαρμογής στην ηλεκτρονική διεύθυνση: www.idika.org.gr/rantevou. θα προηγηθεί αποστολή μέσω email των username και password εισόδου στην εφαρμογή.
Η συμπλήρωση των απογραφικών στοιχείων θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί το αργότερο μέχρι 25 Μαΐου 2015. Με την παραλαβή της παρούσας οι Διοικητές Υ.Πε., Νοσοκομείων και Ε.Ο.Π.Υ.Υ., θα πρέπει να αποστείλουν άμεσα email στο rantevou@idika.gr, με τα οποία θα ορίζουν σε κάθε δομή Π.Υ.Υ. του Ε.Σ.Υ. τα στοιχεία επικοινωνίας υπεύθυνου διαχείρισης των ραντεβού και συγκεκριμένα:
· Όνομα και Επώνυμο Υπευθύνου,
· e-mail και τηλέφωνο επικοινωνίας του υπευθύνου.
Η έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας σχεδιάζεται για την πιλοτική φάση από 15-06-2015 έως 30-06-2015. Η πλήρης εφαρμογή από 1-07-2015.
Για όσες δομές λειτουργούν με το 1535 ή με τους πενταψήφιους αριθμούς κλήσης ή έχουν πληροφοριακό σύστημα της ΗΔΙΚΑ οι σχετικές ενέργειες θα γίνουν κεντρικά από την ΗΔΙΚΑ.
Για τις υπόλοιπες δομές θα πρέπει να ενημερωθεί ο ανάδοχος που υποστηρίζει το πληροφοριακό τους σύστημα για την παραγωγή του εν λόγω αρχείου μετάπτωσης.
* Ιωάννης Κ. Λιναρδάκης,
Υπεύθυνος Γραφείου Σχολικών Δραστηριοτήτων,
Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς,
Αν. Αιρετός ΠΥΣΔΕ Κιλκίς, Γενικός Γραμματέας Δ.Α.Κ.Ε. Δ.Ε. Κιλκίς,
Μ.Sc., Σχολική Ψυχολογία – Διαχείριση Κρίσεων στην Εκπαίδευση,
Μ.Sc., Διοίκηση των Σχολικών Μονάδων – MUNDIS.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.