Δελτίο τύπου 1ου Γυμνασίου Κιλκίς
Στο πλαίσιο του προγράμματος Αγωγής Υγείας «άΣΚΙση και ΠΟΔΗΛΑΤΟ» που υλοποιείται για 4η συνεχόμενη χρονιά στο 1ο Γυμνάσιο Κιλκίς, πραγματοποιήθηκε τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στο Καϊμακτσαλάν από τις 5-7 Μαρτίου 2015. Η εκδρομή έγινε σε συνεργασία με το 2ο Γυμνάσιο Κιλκίς που υλοποιεί κατά το τρέχον σχολικό έτος ανάλογο πρόγραμμα. Τα προγράμματα των δύο σχολείων εντάσσονται στο δίκτυο «Άσκηση και ποιότητα ζωής».
Οι μαθητές/τριες των προγραμμάτων είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε μαθήματα εκμάθησης σκι από εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς. Η τριήμερη συνεχής εκπαίδευση έφερε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Όλα τα παιδιά με τους έμπειρους δασκάλους, με κέφι και ασφάλεια ανακάλυψαν τη μαγεία του βουνού πάνω στα πέδιλα του σκι και κινήθηκαν σε πίστες διαφορετικού βαθμού δυσκολίας.
Στην εκδρομή συμμετείχαν 38 μαθητές του 1ου Γυμνασίου και 19 του 2ου Γυμνασίου Κιλκίς. Οι μαθητές των δύο σχολείων συνεργάστηκαν άψογα μεταξύ τους τόσο στις ομάδες που δημιουργήθηκαν για τα μαθήματα του σκι όσο και σε όλη τη διάρκεια της εκπαιδευτικής εκδρομής.
Οφείλουμε να ευχαριστήσουμε το αστυνομικό τμήμα, την τροχαία και το δήμο Έδεσσας με την αρωγή των οποίων όλες οι μετακινήσεις των μαθητών/τριών έγιναν με απόλυτη ασφάλεια.
Οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί των προγραμμάτων:
1ου Γυμνασίου Κιλκίς:
Αικατερίνη Ρώσσιου, Δ/ντρια
Άννα Μαρία Παναγιωτίδου, Υπ/ντρια
Γεώργιος Κατσικάρης, εκπαιδευτικός ΠΕ11
2ου Γυμνασίου Κιλκίς: Στυλιανή Παπακωνσταντίνου, ΠΕ04.05
Ιορδάνης Ασαρίδης, ΠΕ11
Φωτεινή Πιστρίκα, ΠΕ01
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.