Παρέμβαση του αναγνώστη μας Σωκράτη Δημητριάδη στην ανάρτησή της Γνώμης "Ράβε ξήλωνε στου μαθητή και της Παιδείας το κεφάλι..."
"Πολύ σωστά, ο κάθε εκπαιδευτικός πρέπει να διδάσκει το αντικείμενο το οποίο σπούδασε. Αφού λοιπόν υπάρχουν κενά σε Μαθηματικούς, εξηγήστε στον κόσμο για ποιο λόγο ως ΕΛΜΕ δεν ζητάτε να μεταταγούν στην πραγματική τους ειδικότητα όλοι οι Μαθηματικοί οι οποίοι εδώ και 25 χρόνια έχουν καταχρηστικά καταλάβει εκατοντάδες θέσεις Πληροφορικής. Αυτοί δε σας πειράζει που διδάσκουν ένα αντικείμενο το οποίο ουδέποτε σπούδασαν; Και εξηγήστε στον κόσμο για ποιο λόγο οι Πληροφορικοί κατέληξαν αυτή τη στιγμή να είναι υπεράριθμοι. Γιατί δεν λέτε ότι τη δεκαετία του ‘90, όταν πρωτοεμφανίστηκε ο κλάδος της Πληροφορικής στα σχολεία, το κράτος διόριζε ασύστολα και απροκάλυπτα σε θέσεις Πληροφορικής εκπαιδευτικούς οποιασδήποτε ειδικότητας (από Μαθηματικούς και Φυσικούς μέχρι Γυμναστές και Θεολόγους) προκειμένου να αποσυμφορήσει τους αντίστοιχους κλάδους.
"Πολύ σωστά, ο κάθε εκπαιδευτικός πρέπει να διδάσκει το αντικείμενο το οποίο σπούδασε. Αφού λοιπόν υπάρχουν κενά σε Μαθηματικούς, εξηγήστε στον κόσμο για ποιο λόγο ως ΕΛΜΕ δεν ζητάτε να μεταταγούν στην πραγματική τους ειδικότητα όλοι οι Μαθηματικοί οι οποίοι εδώ και 25 χρόνια έχουν καταχρηστικά καταλάβει εκατοντάδες θέσεις Πληροφορικής. Αυτοί δε σας πειράζει που διδάσκουν ένα αντικείμενο το οποίο ουδέποτε σπούδασαν; Και εξηγήστε στον κόσμο για ποιο λόγο οι Πληροφορικοί κατέληξαν αυτή τη στιγμή να είναι υπεράριθμοι. Γιατί δεν λέτε ότι τη δεκαετία του ‘90, όταν πρωτοεμφανίστηκε ο κλάδος της Πληροφορικής στα σχολεία, το κράτος διόριζε ασύστολα και απροκάλυπτα σε θέσεις Πληροφορικής εκπαιδευτικούς οποιασδήποτε ειδικότητας (από Μαθηματικούς και Φυσικούς μέχρι Γυμναστές και Θεολόγους) προκειμένου να αποσυμφορήσει τους αντίστοιχους κλάδους.
Το ότι τα παιδιά σας μαθαίνουν την επιστήμη των υπολογιστών από τον κάθε άσχετο, ενώ υπάρχουν υπεράριθμοι Πληροφορικοί, δε σας πειράζει; Μην παραπονιέστε μετά που τα παιδιά σας αντί για αλγοριθμική σκέψη έμαθαν μονάχα να μπαίνουν στο internet και να παίζουν παιχνίδια… με όποιον δάσκαλο καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις.
Οι Πληροφορικοί ουδέποτε ζήτησαν να αναλάβουν τα μαθηματικά ως Β’ ανάθεση, αυτό ήταν πατέντα του υπουργείου (για να μειώσει τα κενά και τις υπεραριθμίες σε μαθηματικά και πληροφορική αντίστοιχα). Αυτό που οι Πληροφορικοί διαχρονικά ζητάνε είναι απλό: οι εκατοντάδες εκπαιδευτικοί του κλάδου πληροφορικής που δεν έχουν πτυχίο πληροφορικής να επιστρέψουν στην πραγματική τους ειδικότητα και να αφήσουν την πληροφορική σε αυτούς που τη σπούδασαν. Διαφορετικά θα μιλάμε στο μέλλον για τη χαμένη πληροφορική επανάσταση όπως μιλάμε σήμερα για τη χαμένη βιομηχανική επανάσταση."
Σωκράτης Δημητριάδης
www.socrates.name
Οι Πληροφορικοί ουδέποτε ζήτησαν να αναλάβουν τα μαθηματικά ως Β’ ανάθεση, αυτό ήταν πατέντα του υπουργείου (για να μειώσει τα κενά και τις υπεραριθμίες σε μαθηματικά και πληροφορική αντίστοιχα). Αυτό που οι Πληροφορικοί διαχρονικά ζητάνε είναι απλό: οι εκατοντάδες εκπαιδευτικοί του κλάδου πληροφορικής που δεν έχουν πτυχίο πληροφορικής να επιστρέψουν στην πραγματική τους ειδικότητα και να αφήσουν την πληροφορική σε αυτούς που τη σπούδασαν. Διαφορετικά θα μιλάμε στο μέλλον για τη χαμένη πληροφορική επανάσταση όπως μιλάμε σήμερα για τη χαμένη βιομηχανική επανάσταση."
Σωκράτης Δημητριάδης
www.socrates.name
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.