Act Business Center

Act Business Center

Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

Καλό ταξίδι φίλε Ανδρέα Βασιλάκη

Έφυγε απρόσμενα στα 62 του χρόνια από κοντά μας η ψυχή των Κρουσίων.
Αντί σχολίου αντιγράφουμε μερικά από τα εκατοντάδες μηνύματα που έστειλαν φίλοι του Ανδρέα Βασιλάκη στο προσωπικό του facebook.
Καλό παράδεισο, θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια...

Έφυγες νωρίς φίλε Ανδρέα. Θα σε θυμόμαστε...

Καλο ταξιδι κυρ Αντρεα.
Τα θερμα μου συλλυπητηρια στην οικογενεια και στους στενους φιλους.

KALO PARADEISO ANTREA FILE MOU HSOUN AKSIOLATREUTOS DUNAMIKOS KAI H FONH TON KROUSSWN

Λυπάμαι πολύ....!!!!Καλό Παράδεισο....Τα θερμα μου συλλυπητήρια στην οικογένεια κ τους στενούς του φίλους ...

καλό ταξίδι φίλε μου θα σε εχω πάντα στην καρδιά μου

καλο παραδεισο φιλε αντρεα

ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΦΙΛΕ ΑΝΔΡΕΑ..........

καλό ταξίδι Πρόεδρε ............

Καλό ταξίδι εκεί ψηλά

Καλέ μου φίλε Ανδρέα, νιώθουμε τιμή που γνωρίσαμε εσένα και την Τασούλα σου, αλλά ανείπωτη πίκρα με την βίαιη και απρόσμενη φυγή σου. Οι φίλοι δεν λησμονούνται γιατί πρόσφεραν απλόχερα αγάπη, αξιοπρέπεια και εγκάρδιο χαμόγελο γεμάτο καλοσύνη και αισιοδοξία!! Αυτό που θα μας λείψει είναι οι μελετημένες δημοσιεύσεις σου από το διαδίκτυο, που μας χάριζες συχνά. Καλό σου ταξίδι!!!

KAΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΦΙΛΕ ΑΝΔΡΕΑ

θα μας λείψετε Κύριε Ανδρέα!!! ΜΕΓΑΛΗ απώλεια!!

Κυριε Ανδρεα ησασταν φως.Θα συνεχισετε να μας χαριζετε φως κι ας φυγατε.

Εκεινο το χαμογελο...εκεινο το προσωπο ολο ευτυχια και αισιοδοξια....δεν θα σβησει Π Ο Τ Ε!!!!!Υπαρχει ακομα κ θα υπαρχει για παντα!!!!!....ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ ΚΥΡΙΕ ΑΝΤΡΕΑ....ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΟΛΥ!!!!

Λενε οτι οταν φευγει καποιος θυμασαι μονο τα καλα...κ ξεχνας τα ασχημα γιατι ετσι πρεπει... Κ ψαχνω να βρω κατι κακο, κατι ασχημο κ δεν βρισκω οσο κ να προσπαθω...Θα θυμαμαι παντα την ευγενια σου , τον σεβασμο που εδειχνες σε ολους μας... απο τον πιο μικρο μεχρι κ τον πιο μεγαλο κ τη χαρα που ειχες οταν μετεδιδες τις γνωσεις σου... Καλο παραδεισο Ανδρεα .... Σ'ευχαριστω για ολα...

Φίλε Αντρέα καλό ταξίδι


Από τον πατέρα μου...για σας αγαπημένε μας κύριε Αντρέα!

Πολυαγαπημένε μου φίλε Ανδρέα, σου στέλνω την αγάπη μου στη γειτονιά των αγνών ψυχών και των αγγέλων με συντροφιά τα παρακάτω λόγια αφιερωμένα στο «δάκρυ» για την ψυχή και τον χαρακτήρα σου που θα μείνουν βαθιά χαραγμένα στις καρδιές όλων των φίλων σου που σε γνώρισαν πραγματικά

Καλο ταξιδι..........

Καλο ταξιδι...τα συλλυπητηρια μου στην οικογενεια...

καλό παράδεισο....

Έφυγε η ψυχή της παρέας των Κρουσίων ..
Αντίο για την ώρα Κ Ανδρέα κάποια μέρα όλοι θα ανταμώσουμε ξανά..

Καλό ταξίδι..

Η ψυχή έμεινε ν' ατενίζει τα Κρούσσια
κι η αγκαλιά του φίλου ανοικτή πάντα με περίμενε..
Άργησα φίλε......
Η αγάπη μου να σε ζεσταίνει στο ουράνιο ταξίδι.
Θα μου λείψεις πολύ. Καλό παράδεισο.

Απίστευτο. Δεν μπορώ να το χωνέψω.
Καλό ταξίδι!

Κυριε Ανδρεα δυστηχως αυτη την ωρα τα λογια ειναι περιτα οτι και να πει καποιος για σας ειναι λιγο μπροστα στο μεγαλειο της ψυχης σας χαρηκα πολυ που σας γνωρισα εστω και αυτες τις λιγες μερες που μας φιλοξενουσατε παντα εμενα και την οικογενεια μου και περνουσαμε παντα υπεροχα μαζι σας στο ξενοδοχειο σας. Κοσμος πολυς εχθες ηρθε να σας αποχερετηση μαζι με ολους και γω ευχομε καλο παραδεισο και τα θερμα μου συληπητηρια στην κυρια Τασουλα και στον Νικο που ητανε παντα διπλα σας ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΥΡΙΕ ΑΝΔΡΕΑ !!

Καλό ταξίδι....

TA SILIPITYRIA MU ..KALO TAKSIDY ANDREA

αυτο που φευγουν τοσο αξιολογοι ανθρωποι τοσο νωρις δεν μπορεσα τελικα να το κατανοησω ποτε, βιαστηκες να πας να τους βρεις μαλλον..........

Καλο ταξιδι κυριε Αντρεα...

Οτι και αν πει κανείς είναι λίγο.... Καλό σου παράδεισο..... Δεν έχω λόγια....

Καλο παραδεισο..........τα συλληπητηρια μου στην οικογενεια...

Καλό σου ταξίδι,ο Θεός να ανάπαυση την ψυχούλα σου και να δώσει κουράγιο στους ανθρώπους που σε αγαπούν...

Αντρεα μου, θυμαμαι την ζεστη αγκαλια που μου εκανες οταν βρισκομασταν...
Θυμαμαι το μερακι σου για τις εκδηλωσεις που διοργανωνες....
Θυμαμαι...................
Καλο σου ταξιδι φιλε....

 Δεν μπορώ να το πιστέψω.... Κρίμα...

Krima krima ta sillipitiria mou kalo sou taksidi Andrea

26-10-014
Δεν είσαι πόνε γιασεμί
να βγω και να σε κόψω
την ώρα που αργοπερνάς
στην πόρτα μου απόξω...

Υπέροχος άνθρωπος ...ξεχωριστός ...Δεν θα σε ξεχάσουμε ποτέ!!Καλό ταξίδι...

Από το λίγο που τον γνώρισα, ήταν ένας υπέροχος άνθρωπος αλλά και ένας σπάνιος σύντροφος.Αυτός και η γυναίκα του φαίνεται ότι είχαν ανακαλύψει το μεγάλο μυστικό της ευτυχίας. Γι αυτήν πονώ ίσως περισσότερο, στηρίξτε την εσείς που ήσασταν πάντα κοντά τους, έχει Γολγοθά.....

Χρωστάμε πάρα πολλά στον φίλο μας... Αλίμονο αν δεν κάνουμε το χρέος μας... Να εκπληρώσουμε την τελευταία του επιθυμία... Θα είμαστε κοντά, δίπλα, μαζί με την Αγαπητή Τασούλα Μας, σε ότι και αν χρειαστεί.

Καλο ταξιδι κυριε Αντρεα....

Καλό παράδεισο ΚΥΡΙΕ ΑΝΤΡΕΑ ο θεός να αναπαύσει την ψυχούλα σας τα θερμά μου συλλυπητήρια στην οικογένεια

Καλό ταξίδι Ανδρέα .... Δεν υπάρχουν λόγια για να εκφραστούν τα συναισθήματα,όλων όσων σε γνώριζαν,αυτή τη στιγμή.....

Καλο παραδεισο..........τα συλληπητηρια μου στην οικογενεια.......

Φτωχότερα πλέον τα Κρούσσια και ακόμη πιο φτωχά τα λόγια να περιγράψουν το κενό ηρεμίας, καλοσύνης και σοφίας που αφήνεις πίσω σου. Καλό ταξίδι φίλε Ανδρέα.

Καλό ταξίδι

ΓΕΜΙΣΑΝ ΟΙ ΤΑΦΟΙ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΥΣ....

Φίλε Ανδρέα ακόμη δεν μπορώ να το πιστέψω πως έφυγες απο κοντά μας.
καλό παράδεισο αδερφέ μου

Θερμά συλλυπητήρια στους οικείους του κ.Ανδρέα,ενός κοινωνικότατου και φιλοσοφημένου ανθρώπου που χαιρόσουν να συζητάς μαζί του...Στο μυαλό μου το ξενοδοχείο "ΚΡΟΥΣΣΙΑ" ήταν απόλυτα συνυφασμένο με την παρουσία του και έτσι θα παραμείνει παρά την σωματική απουσία του απο δω και πέρα...

ΑΝΤΡΕΑ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΚΑΛΕ....ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΤΑΞΙΔΙ...


Καλό ταξίδι Αντρέα "my friend"... Καλό Παράδεισο!!!
Συλλυπητήρια στην γυναίκα σου και στην οικογένεια σου. Ο Θεός να τους δίνει δύναμη και κουράγιο. Θα μείνεις πάντα στις ψυχές μας.

Ανδρεα μου, καλε μου....συγκλονισμενη δεν μπορω να το πιστεψω...πριν λιγο μου πανε τα μαντατα...εφτα ημερες πριν μιλησαμε , ανταλλαξαμε νεα, γελασαμε, μας σκλαβωσες με την φιλοξενια σου και τωρα.....γιατι;;; Τοσο νεος....που αφησες το κοριτσι σου μου λες;;; Αδικο πολυ....καλο ταξιδι αγαπημενε μας φιλε...δε θα σε ξεχασουμε ποτε...

 ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ...

Καλο ταξιδι κυριε Ανδρεα και καλο παραδεισο...!!!

Καλό ταξίδι φίλε μου, στα Κρούσια τ'ουρανού...
Δεν έχω κάτι άλλο να πω, απλώς προσπαθώ να το πιστέψω, προσπαθώ να φανταστώ τα Κρούσια χωρίς την παρουσία σου και αυτό είναι αδιανόητο...

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΥΡΙΕ ΑΝΤΡΕΑ....

...ένα κερί και μια προσευχή ,για σένα φίλε μου καλέ , που οι κουβέντες μας είχαν μόνο αλήθεια , ειχαν μόνο ψυχή ...και το μοίρασμα φύλαγε πάντα μια τσαχπινιά στο μάτι ...κι η αγκαλιά στο καθε αντάμωμα ήταν ζεστή ...εδω δε χωρούσαν χειραψίες και τυπικά . Και τώρα εχω μια ψευδαισθηση ότι σου μιλάω , κι εσυ εχεις φυγει , εισαι ηδη αλλου , και δεν το γνωριζα και δεν πρόλαβα να σ αποχαιρετίσω ...κλαίω γιατί πάλι διαπιστώνω ότι οι καλοί ...φε΄υγουν νωρίς ... φτώχυνα...

καλο παραδεισο Ανδρεα!!!!!!!!!!!

Ανδρεα θα μας λείψεις. Καλό ταξίδι φίλε αν και εκεί που πας μόνο μπουνάτσες έχει.

αγαπητή (για μένα μάλλον) άγνωστη γυναίκα του Ανδρέα. (δεν θυμάμαι αν έχουμε γνωριστεί όταν είχαμε περάσει ένα υπέροχο σκ σε σας) αλλά δεν πειράζει! θέλω απλά να ξέρεις ότι από σήμερα σε έχω στην προσευχή μου να σε φωτίζει ο θεός να βρεις το κουράγιο (!!) να αφεθείς στην φροντίδα ΤΟΥ, γιατί μόνον εκείνος μας κρατάει σε δύσκολες περιόδους της ζωής μας μας! μιλάω εκ πήρας...! κάνει θαύματα εκεί που εσύ βλέπεις μόνο απελπισία.

Καλο παραδεισο......!!!!! Ο θεος να αναπαυσει την ψυχη σου......

Απόψε χάθηκε ένας καλός φίλος.. ένας υπέροχος άνθρωπος.. που έμελλε, να μείνει στην αγκαλιά των Κρουσσίων, που τόσο αγάπησε..
Φίλε Ανδρέα, έφυγες νωρίς... μα θα μείνεις για πάντα στις καρδιές μας...
Καλό ταξίδι

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΑΝΔΡΕΑ.

ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ......!!!!!

καλο ταξιδι καλο παραδεισο θα μας λειψετε πολυ καλο κουραγιο στην οικογενεια σας...

Καλό ταξίδι κ ο θεος να αναπαύσει την ψυχούλα σου

Έζησε όπως ήθελε
Έφυγε όπως ήθελε
Ήταν και είναι ένας ελευθερος Άνθρωπος.
Μού λείπεις ήδη......

καλό παράδεισο....

Αγαπητέ Ανδρέα , καλό ταξίδι.. . .Ο θεός δώσει δύναμη στην πολυαγαπημένη σου γυναίκα….

Καλό ταξίδι φίλε.

Τα συλλυπητήρια μου καλό ταξίδι κύριε Άνδρέα ήσουν ένας αξιόλογος και δημιουργικός άνθρωπος μέχρι το τέλος.

Καλο ταξιδι...Η ομορφια του τοπου που αγαπησατε να σας συνοδευει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.