Δελτίο τύπου ΕΛΜΕ Κιλκίς
Τα τελευταία χρόνια, η ελληνική κοινωνία βιώνει σε όλη την ένταση την οικονομική κρίση και τις πολιτικές της λιτότητας. Οι εκπαιδευτικοί έχουν δεχθεί αλλεπάλληλα πλήγματα και έχουν χάσει μεγάλο μέρος της οικονομικής τους δύναμης αλλά και των εργασιακών δικαιωμάτων τους.
Ταυτόχρονα, το εκπαιδευτικό σύστημα πιέζεται από την υποχρηματοδότηση και την κατάργηση όποιων υποστηρικτικών δομών διέθετε. Μέσα σ’ αυτό το πλαίσιο, οι μαθητές μας, ξεκινώντας από διαφορετική αφετηρία ο καθένας και έχοντας ν’ αντιμετωπίσουν ένα ανταγωνιστικό σύστημα, προσβλέπουν πολλές φορές στην επιπλέον βοήθειά μας.Η ΕΛΜΕ ν. ΚΙΛΚΙΣ θέλοντας να βοηθήσει τους οικονομικά αδύνατους μαθητές της πήρε απόφαση να αναλάβει δράσεις κοινωνικής αλληλεγγύης. Δεν επιθυμούμε βέβαια να υποκαταστήσουμε το Υπουργείο Παιδείας στις υποχρεώσεις του. Αντίθετα, διεκδικούμε ένα καλύτερο σχολείο με όλες μας τις δυνάμεις και παράλληλα θέλουμε να δώσουμε το καλύτερο μάθημα κοινωνικής αλληλεγγύης και προσφοράς στα παιδιά μας.
Αναγνωρίζοντας τη μεγάλη προσπάθεια των συναδέλφων μέσα στην τάξη, τον περιορισμένο ελεύθερο χρόνο που διαθέτουν καθώς και τις μετακινήσεις στον τόπο κατοικίας τους,
-καλούμε όσους έχουν τη δυνατότητα να οργανώσουν στις σχολικές μονάδες πρόσθετα μαθήματα, με βάση τις ιδιαιτερότητες του κάθε χώρου, κυρίως για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου.
-Να συγκεντρώσουν από τους αποφοιτήσαντες αλλά και τους σημερινούς μαθητές βοηθήματα προηγούμενων τάξεων, που θα διατεθούν σ’ αυτούς που τα έχουν ανάγκη.
Παρακαλούμε τους διευθυντές και τις διευθύντριες να ανακοινώσουν την απόφασή μας αυτή στους συναδέλφους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.