Act Business Center

Act Business Center

Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

Ανοιχτά και πρακτικά μυαλά στο Κιλκίς; Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;

Γράφει ο Πάνος Μαύρος
Δήμαρχε θα πρέπει να γνωρίζεις, αλλά και να λάβεις σοβαρά υπόψη σου, ότι το Κιλκίς είναι αρκετά πίσω σε πολλά πράγματα. Κυρίως του λείπουν οι άνθρωποι με όραμα, με ανοιχτό και πρακτικό μυαλό, που θα πάρουν σημαντικές αποφάσεις για το κοινό καλό. Όλης της πόλης αλλά και των ανθρώπων της.

Ένα κλασσικό παράδειγμα είναι τα ΚΤΕΛ. Στις περισσότερες πόλεις της Ελλάδας ( για την Ευρώπη δεν συζητάμε), τα ΚΤΕΛ έφτιαξαν καινούργιους σταθμούς για την εξυπηρέτηση του κόσμου. Συνήθως λίγο έξω από τις πόλεις, με σκέπαστρα, με πολλούς άνετους χώρους, μεγάλα πάρκινγκ για τα λεωφορεία αλλά και τα ΙΧ. Με μαγαζιά μέσα που δίνουν θέσεις εργασίας σε αρκετό κόσμο. 


Να φανταστείς δήμαρχε, στην Πάτρα το ΚΤΕΛ Αιτ/νίας νοίκιασε έναν πρώην σύγχρονο σταθμό του λιμανιού και τον χρησιμοποιεί για σταθμό. Είδες δήμαρχε οι Ακαρνάνες μαγκιά; Όχι ότι έχεις αρμοδιότητα, αλλά μπορείς να με το κύρος σου και τη δύναμή σου, κάτι να αλλάξεις.

Στο Κιλκίς όμως η ταλαιπωρία είναι μέρος της ζωής μας. Δεν μπορούμε να ξεφύγουμε από τη μιζέρια. Ένας σταθμός μικρός, παμπάλαιος, με συνεχή προβλήματα στην κυκλοφορία, αφού δεν μπορούν να στρίψουν τα λεωφορεία, με παράνομο πάρκινγκ ΙΧ σε θέσεις που ανήκουν στο ΚΤΕΛ, με ανέβασμα και κατέβασμα του κόσμου πάνω στο δρόμο ! Ότι και να πεις είναι λίγο.

Στο σύγχρονο κόσμο, οι σταθμοί είναι συνδυαζόμενοι. Δηλαδή εκεί που είναι τα ΚΤΕΛ, είναι και ο σιδηροδρομικός σταθμός, και τα αστικά, και τα ταξί και όλα. Στο Κιλκίς όχι μόνο δεν συμβαίνει μόνο αυτό, αλλά αντίθετα ακόμη και οι στάσεις για τα χωριά είναι αλλού (κοντά στην εκκλησία του Άγ. Δημητρίου).

Καλές επιλογές είναι είτε η περιοχή του ζωοπάζαρου, είτε η παλιά μεραρχία, όπου θα μπορούσε να τραβηχτεί και η γραμμή του τραίνου και να γίνει σταθμός ΚΤΕΛ αλλά και τρένων. Απίθανα όνειρα, που θα άλλαζαν το εκπληκτικά το Κιλκίς στο μέλλον και θα το έκαναν το ακριβό και κυριλέ προάστιο της Θεσσαλονίκης, αν κάποτε γίνει ο προαστιακός και το μετρό Θεσσαλονίκης. 

Εμείς δεν θα ζούμε τότε, αλλά τι σημασία έχει..;




















1 σχόλιο:

  1. Η προσέγγιση των γεγονότων στο άρθρο σας είναι πολύ κοντά στην πραγματικότητα. Μια μικρή επισήμανση όμως. Διευκρινήστε σας παρακαλώ, η επιλογή
    σύγκρισης με το Νομό Αιτωλοακαρνανίας που αποσκοπεί; Στην αναφορά του κυκλοφοριακού προβλήματος που οφείλεται στο ΚΤΕΛ; Ή στη δημιουργία εντυπώσεων, κάνοντας σύγκριση με τον μεγαλύτερο νομό σε έκταση και έκτο σε πληθυσμό στην Ελλάδα; Εγώ λοιπόν αυτό που έχω να σας επισημάνω καλόβουλα είναι το εξής: Η αποσυμφόρηση του κέντρου από τα βαρέα οχήματα δεν συνάδει πολιτισμό γιατί χθες έγινα μάρτυρας ενός πολιτισμικού σοκ που συνέβει λόγω της αδυναμίας προσέγγισης στον Ο.Α.Ε.Ε. (κέντρο της πόλης) της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας με βαρέα οχήματα η οποία σίγουρα δεν οφειλόταν στο ΚΤΕΛ.... Ευτυχώς δεν υπήρξαν θύματα κι ελπίζω (ο Θεός να φυλάει) να μην χρειαστεί οποιαδήποτε επέμβαση (ΕΚΑΒ, Π/Σ κτλ) στο ιστορικό κέντρο της πόλης γιατί να είστε σίγουρος ότι μια κατάσβεση πυρκαγιάς με πιθανούς τραυματισμούς στο κέντρο της πόλης θεωρείται ΑΔΥΝΑΤΗ. Ας φροντίσει λοιπόν η δημοτική αρχή να ζητήσει την εφαρμογή του Κ.Ο.Κ. που έχει καταστρατηγηθεί πλήρως προκειμένου η πόλη να αποκτήσει ΠΑΙΔΕΙΑ. Εκεί πάσχουμε αγαπητέ συμπολίτη..... "ΠΑΙΔΕΙΑ" : ορίζουμε τη μετάφραση των πολιτιστικών στοιχείων, ώστε να διασφαλίζεται η συνέχεια και η διάρκεια του συστήματος στο πολιτιστικό επίπεδο που έχει επιτευχθεί απ' την προηγούμενη γενιά και ώστε να μην υπάρχει η πιθανότητα παλινδρόμησης σε παλαιότερα στάδια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.