Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Κιλκίς στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Δια Βίου Μάθηση / Εκπαιδευτικές Συμπράξεις Grundtvig και ανταλλαγής επισκέψεων των εκπροσώπων των φορέων των χωρών, πραγματοποιεί επίσκεψη στην Castuera της Ισπανίας από τις 26 Μαΐου έως τις 30 Μαΐου 2014. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν μέλη καθώς και εθελοντές του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Κιλκίς.
Το θέμα του προγράμματος είναι: ‘Just more than e-stories’ («Η Αφήγηση Ιστοριών ως εργαλείο για την Εκπαίδευση Ενηλίκων»). Η έναρξη του ήταν τον Αύγουστο του 2012 και η διάρκεια του είναι δυο έτη με επιχορήγηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή με τη συμμετοχή των χωρών: Πολωνία, Πορτογαλία, Βέλγιο, Ισπανία, Κύπρος, Ελλάδα.
Στόχος του προγράμματος είναι να βρεθεί ένας τρόπος προσφοράς νέων μαθησιακών ευκαιριών μεταξύ πολιτών των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Το θέμα του προγράμματος είναι: ‘Just more than e-stories’ («Η Αφήγηση Ιστοριών ως εργαλείο για την Εκπαίδευση Ενηλίκων»). Η έναρξη του ήταν τον Αύγουστο του 2012 και η διάρκεια του είναι δυο έτη με επιχορήγηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή με τη συμμετοχή των χωρών: Πολωνία, Πορτογαλία, Βέλγιο, Ισπανία, Κύπρος, Ελλάδα.
Στόχος του προγράμματος είναι να βρεθεί ένας τρόπος προσφοράς νέων μαθησιακών ευκαιριών μεταξύ πολιτών των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Σκοπός είναι η ενεργητική συμμετοχή των πολιτών της Ευρωπαϊκής Κοινότητας σε θέματα ανταλλαγής γνώσεων και εμπειριών και η ευαισθητοποίηση τους σε θέματα σχετικά με περιβάλλον και την αειφορική διαχείριση μέσα από εκπαιδευτικές επισκέψεις μεταξύ των χωρών που συνεργάζονται στο ίδιο project.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.