Act Business Center

Act Business Center

Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

"Χαίρομαι όταν μπορώ να είμαι χρήσιμος στο συνάνθρωπό μου"

Γράφει ο Κώστας Μεμετζής
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
π. Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Ευρωπού
π. Αντιδήμαρχος Ευρωπού 
Αγαπώ τον τόπο μου και τους συμπολίτες μου και από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου βρίσκομαι κοντά τους. Στις χαρές και στις λύπες, στα προβλήματα και στην κοινή προσπάθεια για την ανάδειξη και ανάπτυξη της περιοχής μας.
Από 22 χρονών λειτουργώ αυτοδιοικητικά.Όταν εξελέγην για πρώτη φορά στην κοινότητα Ευρωπού, το 1988, ήμουν ο νεότερος σε ηλικία κοινοτικός σύμβουλος σε πανελλαδικό επίπεδο στο χώρο της Αυτοδιοίκησης.

Από τότε μέχρι σήμερα, είκοσι χρόνια συνολικής παρουσίας και θετικής παρέμβασης στα κοινά, έχω ζήσει πολύ όμορφες αλλά και πολύ δύσκολες στιγμές. Όμορφες, γιατί προσπάθησα με τις όποιες δυνάμεις μου να στηρίξω τα χωριά μας σε υποδομές, σε μεγάλα έργα, στην αντιμετώπιση της καθημερινότητας. Δύσκολες γιατί όπως είναι φυσιολογικό, κάποιες φορές οι στόχοι δεν εκπληρώνονται, και δεν αντιστοιχούν στο μέγεθος του προσωπικού αγώνα που έχεις κάνει.

Επειδή ο Δήμος είναι για μένα προσωπικά, πεδίο δημιουργίας και κατά την αριστοτελική έννοια πολιτικής συνάντησης Δήμου και πολίτη, επειδή αγαπώ τον τόπο μου, και χαίρομαι όταν μπορώ να είμαι χρήσιμος στο συνάνθρωπό μου, αποφάσισα να δώσω το παρόν μου στο Δήμο Παιονίας.

Έχω εμπιστοσύνη στο Χρήστο Γκουντενούδη γιατί είναι ο μοναδικός υποψήφιος Δήμαρχος που με πείθει, γιατί έχει γνώση και εμπειρία, και θα είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με το Δημοτικό Συνδυασμό ‘’Παιονία Ισχυρή’’ στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές.

Θέλω να διαβεβαιώσω τους συμπολίτες μου, αν και το γνωρίζουν εμπράκτως, ότι θα είμαι συνέχεια κοντά τους, γιατί οι ίδιοι μου δίνουν αυτή τη δύναμη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.