Act Business Center

Act Business Center

Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

Δύο νέες συμβάσεις προώθησης αγροτικών προϊόντων

Ο Αναπληρωτής Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, υπέγραψε δύο νέες συμβάσεις δικαιούχων για προγράμματα ενημέρωσης και προώθησης αγροτικών προϊόντων στην εσωτερική αγορά της ΕΕ και σε Τρίτες Χώρες. Τα προγράμματα, που εντάσσονται στο πλαίσιο εφαρμογής των Κανονισμών (ΕΚ) 3/2008 του Συμβουλίου και 501/2008 της Επιτροπής, αποτελούν ένα μηχανισμό ενίσχυσης της παρουσίας των ελληνικών αγροδιατροφικών προϊόντων στις διεθνείς αγορές, καθότι συμβάλλουν αποφασιστικά στον εξαγωγικό προσανατολισμό της πρωτογενούς μας παραγωγής.

Το πρώτο πρόγραμμα αφορά στην εσωτερική αγορά της Ευρωπαϊκής Ένωσης ενώ το δεύτερο τις αγορές Τρίτων Χωρών, συνολικού προϋπολογισμού 4.648.697 ευρώ.

Ειδικότερα, οι υπογραφείσες συμβάσεις, κατά δικαιούχο φορέα, αναφέρονται στα εξής συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα:

1. Αγροτικός Αμπελουργικός Οινοποιητικός Συνεταιρισμός ΒΑΕΝΙ ΝΑΟΥΣΑ

Πρόκειται για 3ετές διακρατικό Πρόγραμμα (σε συνεργασία με την Ιταλία και τη Βουλγαρία) με τίτλο «Mediterranean Wines - Καμπάνια ενημέρωσης για τους οίνους ΠΟΠ/ΠΓΕ και την υπεύθυνη κατανάλωση τους στην εσωτερική αγορά (Ιταλία, Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο)», συνολικού προϋπολογισμού 1.889.265 ευρώ.

2. Πρόδρομος Παυλίδης ΑΒΕΕ

Πρόκειται για 3ετές Πρόγραμμα με τίτλο «Ενέργειες ενημέρωσης και προώθησης μεταποιημένων φρούτων σε Τρίτες Χώρες (Μαλαισία, Ινδονησία, Κολομβία και Περού)», συνολικού προϋπολογισμού 2.795.432 ευρώ.

Με αφορμή την υπογραφή των συγκεκριμένων συμβάσεων ο Αναπληρωτής Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η ελληνική πρωτογενής παραγωγή διεκδικεί με αξιώσεις θέση για τα ποιοτικά και ασφαλή προϊόντα της στις αγορές του εξωτερικού. Στο ΥπΑΑΤ, ενεργούμε με γνώμονα τη στήριξη του αγροτικού τομέα, προωθώντας την ανασυγκρότηση του, την ενίσχυση της αγροτικής παραγωγής και τον εξωστρεφή προσανατολισμό της. Προς την κατεύθυνση αυτή αξιοποιούμε τα πολύτιμα εργαλεία, που έχουμε στη διάθεσή μας ως κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για να διευκολύνουμε την πρόσβαση των ελλήνων παραγωγών τόσο στην εσωτερική αγορά όσο και στις αγορές τρίτων χωρών. Τα ελληνικά αγροδιατροφικά προϊόντα έχουν την ποιότητα που επιζητούν οι καταναλωτές στην Ευρώπη και τον κόσμο και μπορούν να κερδίσουν την προτίμησή τους».

1 σχόλιο:

  1. Αρχικά διαβάζοντας το κείμενο νομίζει κανείς ότι κάτι θα κάνει το Υπουργείο από μόνο του για την προώθηση των ελληνικών αγροτικών προΪόντων!
    Ξαναδιαβάζοντας προσεκτικά το κείμενο θα καταλάβετε ότι αυτό που κάνει είναι ότι δίνει υπέρογκα ποσά σε δυο ιδιωτικές επιχειρήσεις:
    1. Στη ΒΑΕΝΙ για την προώθηση κρασιών εντός Ε.Ε
    2. Στην Πρ. Παυλίδης ΑΒΕΕ για μεταποιημένα τρόφιμα σε κάποιες χώρες εκτός ΕΕ
    Τώρα, όταν διαπιστώσετε ότι αυτά τα τεράστια ποσά αξιοποιούνται για τους παραπάνω σκοπούς (..που θα είναι και πραγματική είδηση, όχι όπως η υπογραφή Συμβάσεων!!) ...ελάτε να μου τρυπήσετε τη μύτη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.