Act Business Center

Act Business Center

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

kilkisbalkania.blogspot.gr: Ένα ενδιαφέρον ιστολόγιο από το 2ο Δημοτικό Σχολείο Κιλκίς

Με την αρχή της νέας σχολικής χρονιάς και με αφορμή τα 100 χρόνια από τη μάχη του Κιλκίς τα παιδιά του 2ου Δημοτικού Σχολείου Κιλκίς αποφάσισαν να ασχοληθούν με ένα πρόγραμμα τοπικής Ιστορίας. Σκοπός τους είναι να μάθουν οι νέοι του Κιλκίς την ιστορία της πόλης τους και να γνωρίσουν τα αξιοθέατά της. 
Ο τίτλος του προγράμματος είναι «Κιλκίς 100 χρόνια μετά-100 years later Kilkis (1913-2013)». Στο πρόγραμμα συμμετέχουν όλοι οι εκπ/κοί και οι μαθητές /τριες σχολείου. Eθελοντικά συγκροτήθηκαν τρεις ξεχωριστές ομάδες εργασίας : η ομάδα πληροφορικής, η ομάδα των δημοσιογράφων και η ομάδα φωτογραφίας.

Οι μαθητές/τριες της ομάδας Πληροφορικής έχουν δημιουργήσει ένα ενδιαφέρον ιστολόγιο-blog με θέμα τα 100 χρόνια από τη μάχη του Κιλκίς.

Το ιστολόγιο αυτό το δημιούργησαν για να πάρουν μέρος στο 5ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Κεντρικής Μακεδονίας, που θα πραγματοποιηθεί στο Κέντρο διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας «ΝΟΗΣΗΣ» στη Θεσσαλονίκη.

Για το σκοπό αυτό συλλέγουν παλιές φωτογραφίες από το συγγενικό τους περιβάλλον, που απεικονίζουν τη ζωή της πόλης στη διάρκεια των εκατό χρόνων. Για να μάθουν να σκανάρουν και να επεξεργάζονται ηλεκτρονικά και με το σωστό τρόπο το φωτογραφικό υλικό, κάλεσαν στο σχολείο και με μεγάλο ενδιαφέρον παρακολούθησαν μια παρουσίαση του επαγγελματία γραφίστα Σάββα Σερασκέρη με θέμα το « Το photoshop και η επεξεργασία φωτογραφιών».

Παράλληλα με το υλικό που συγκεντρώνουν καθημερινά δημιουργούν χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα λογισμικά, σταυρόλεξα, quiz, ασκήσεις αντιστοίχισης και puzzle σε ηλεκτρονική μορφή, για να μπορούν οι συμμαθητές τους να μαθαίνουν μέσα από διαδραστικά ηλεκτρονικά παιχνίδια την ιστορία της πόλης μας.

Παράλληλα για να διαφημίσουν το ιστολόγιο- blog τους έφτιαξαν αφίσες στο κομπιούτερ.

Η ομάδα δημοσιογράφων ξεκίνησε να παίρνει συνεντεύξεις από προσωπικότητες της πόλης που έζησαν την ιστορική της διαδρομή, ενώ η ομάδα φωτογραφίας έχει σκοπό να φωτογραφήσει τα σημεία της πόλης που παρουσιάζονται στις παλιές φωτογραφίες, για να μπορούν όλοι να κάνουν τη σύγκριση του τότε με το τώρα.

Καθημερινά ενημερώνουν το ιστολόγιό τους ανεβάζοντας συνέχεια ό,τι δημιουργούν και συγκεντρώνουν.

Τα παιδιά της ομάδας Πληροφορικής που σηκώνουν σχεδόν όλο το βάρος της πραγματοποίησης του προγράμματος είναι αξιέπαινα, γιατί εκτός των άλλων δουλεύουν εκτός σχολικού ωραρίου. Στην ομάδα Πληροφορικής παίρνουν μέρος :

«Οι hackers του 2ου Δημοτικού Κιλκίς»: Λαμπρινή Καραγιαννίδου, Άρης Σάλλας, Λευτέρης Καρβουνίδης, Θοδωρής Χαριτωνίδης, Γιώργος Άτσαλας, Ευγενία Παπαδοπούλου, Βασιλική Κιοσσέ, Ανέστης Καρυπίδης, Κλαούντια Νικόλι, Δέσποινα Χαλκίδου, Χαριτίδου Μαρκέλλα, Γκότσικα Δήμητρα, Σιρηνοπούλου Ελένη.

«Οι αναποφάσιστοι»: Ανανιάδης Ηλίας, Ιωαννίδης,Ηλίας, Παπαδοπούλου Θωμαή, Πηλπιλίδου Γεωργία, Παπαδόπουλος Κωσταντίνος, Θεoδώρα και Στυλιανή Γρηγοριάδου

«Οι Βαλκανιοερευνητές: Αυγητίδου Μαρία, Ζώγας Βασίλειος, Κουρουγιαννίδου Μαρία, Παπαδοπούλου Ανδρομάχη, Χριστοφορίδου Βασιλική, Ζηρίδου Όλγα, Δημητριάδης Λεωνίδας, Καντίδου Δέσποινα

«Οι ιστορικοί 8» Πεζηρκιανίδης Κωνσταντίνος, Χριστοφορίδης Φοίβος, Τριανταφυλλίδου Χριστίνα-Γεωργία, Μαρμαρίδου Αντωνία, Παπαδόπουλος Ευάγγελος, Γκόγκα Ιωάννα, Τριανταφυλλίδου Μαρία.

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί της ομάδας Πληροφορικής είναι ο Νίκος Τζίνδαλης, η Γεωργία Κανάκη, η Λιναρά Ευτυχία και η Κωνσταντινίδου Ζήνα.

Έτσι για να μάθουν οι νέοι και να θυμηθούν οι παλιοί……

Kilkis 100 years later (1913-2013)

Kilkisbalkania.blogspot.gr

Γράφουν : η Λαμπρινή Καραγιαννίδου και ο Άρης Σάλας 








1 σχόλιο:

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.