Act Business Center
Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012
4 σχόλια:
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Χριστουγεννιάτικο παζάρι
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ (19-24 Δεκεμβρίου)
Συμμετέχουν:
ZΩΗ ΜΕ ΦΑΝΤΑΣΙΑ, ΜΑΡΙΑ ΞΕΝΙΔΟΥ, ΣΟΦΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ & ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΛΑΙΤΖΙΔΟΥ, Μ.Γ.Σ ΑΡΗΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ.
Χειροποίητες κατασκευές - κοσμήματα - πίνακες - αγιογραφίες - πλεκτά και άλλα πολλά !!!
Με πολλές εκδηλώσεις για τα μικρά αλλά και για τα μεγάλα παιδιά !!!
Σας περιμένουμε όλους !!!
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ – ΚΙΛΚΙΣ
Χριστουγεννιάτικο παζάρι στον Παντελεήμονα Κιλκίς
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτυμολογία
παζάρι < τουρκική pazar < περσική bāzār بازار
Ουσιαστικό
παζάρι
η υπαίθρια αγορά
η διαπραγμάτευση για την τιμή ενός προϊόντος μεταξύ εμπόρου και αγοραστή
Χριστουγεννιάτικη υπαίθρια αγορά στον Παντελεήμονα Κιλκίς
ΑπάντησηΔιαγραφήη διαπραγμάτευση για την τιμή ενός προϊόντος μεταξύ εμπόρου και αγοραστή
Μαλακία
ΑπάντησηΔιαγραφήη Μαλακία (σημ: η λέξη απαντάται, κυρίως σε κείμενα ατόμων άνω των τριάντα, και με την εναλλακτική γραφή μαλακεία). Υπάρχει μια έντονη όσο και γόνιμη διαφωνία ανάμεσα σε λογοτέχνες που ανήκουν στο ρεύμα του λεγόμενου Υπαρκτού Σουρεαλισμού σχετικά με το αν ο όρος πρέπει να γράφεται με ι ή με ει: σύμφωνα με τον Δρ Θεόδωρο Παπαδόπουλο (στο άρθρο του "Φιλοκαλούμεν άνευ μαλακίας ή άνευ μαλακείας; μια γραμματική και εννοιολογική προσέγγιση", που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Γλωσσολογία και Ιστορία, τεύχος Απριλίου 1998, σελ. 25 επ.) ο όρος μαλακεία χρησιμοποείται κυρίως από άτομα τα οποία είτε συνειδητά είτε ασυνείδητα προσπαθούν να εξευγενίσουν τόσο τον όρο όσο και την περιγραφόμενη δραστηριότητα, την οποία και θεωρούν μάλλον θετική (π.χ. "Ίσως η καλύτερη μαλακεία που έχω ακούσει τώρα τελευταία - μπράβο!"). Αντιθέτως, ο όρος μαλακία χρησιμοποείται συνήθως επικριτικά (π.χ. "τι μαλακία πέταξε και σας κούφανε;").
Εννοιολογικά, ο όρος έχει τόσο κυριολεκτική όσο και μεταφορική σημασία. Στην κυριολεκτική του μορφή αναφέρεται στο προϊόν του αυνανισμού, αποτελώντας συνήθως αντικείμενο των ρημάτων "τραβώ" και "παίζω", ενίοτε και "χτυπώ".