Act Business Center

Act Business Center

Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

Τα κόκκινα εσώρουχα της παπαδιάς, τα βιάγκρα στους εραστές και το τηλεφώνημα–παγίδα στο συνεργό της

Αδίστακτη αποδείχθηκε πως είναι η παπαδιά, αφού οι αποκαλύψεις που έρχονται στο φως της δημοσιότητας δείχνουν πως έκανε ότι ήθελε το συνεργό της. Αφού η 43χρονη Θεοδώρα Αυγεροπούλου δεν κατάφερε να πείσει τους αστυνομικούς ως θλιμμένη σύζυγος που θρηνεί το δολοφονημένο άντρα της και αναγκάστηκε να ομολογήσει τη συμμετοχή στο έγκλημα, έστησε παγίδα και στο συνεργό της.
Σύμφωνα με το patrisnews.gr η παπαδιά αμέσως μετα την ομολογία της τηλεφώνησε -της το ζήτησαν οι αστυνομικοί- στον δράστη και του ζήτησε να έρθει στα ΚΤΕΛ για να φύγουν από την Ηλεία. «Τελείωσα έλα στο ΚΤΕΛ να φύγουμε», του είπε χαρακτηριστικά στο τηλέφωνο.
Ο 41χρονος που ήταν τυφλά ερωτευμένος μαζί της δεν σκέφτηκε ούτε για μία στιγμή πως μπορεί να του είχε στήσει παγίδα, μέσα σε δέκα λεπτά ήταν στο ΚΤΕΛ αναζητώντας την ερωμένη του. Εκεί όμως αντι για την παπαδιά τον υποδέχθηκαν οι αστυνομικοί και του πέρασαν χειροπέδες.
Ωστόσο συνεχώς ξεφυτρώνουν πικάντικες λεπτομέρειες για την προσωπική της ζωή. Μάλιστα η φωτογραφία της, τη στιγμή που την μεταφέρουν στην εισαγγελία, με την τιράντα από το κόκκινο σουτιέν να φαίνεται από το μανίκι της μπλούζας της προκάλεσε πολλά σχόλια. Ακόμα και οι αστυνομικοί αναρωτήθηκαν πως είναι δυνατόν να θρηνεί τον άντρα της φορώντας κόκκινα εσώρουχα.
Και οι λεπτομέρειες για την... ροζ ζωή της 43χρονης παπαδιάς δεν σταματούν εκεί, αφού όπως φαίνεται ο δράστης Νίκος Παναγόπουλος δεν ήταν ο μοναδικός της εραστής αφού διατηρούσε παλιότερα δεσμό και με άλλο άτομο από την περιοχή των Κρουνών. Ακόμα όπως η ίδια ανέφερε στους αστυνομικούς με τον δράστη διατηρούσε δεσμό επειδή «είχε πολύ καλές σεξουαλικές επιδόσεις» , ενώ σε άλλους εραστές της έδινε στους viagra προκειμένου να ανταπεξέλθουν στις σεξουαλικές της ορέξεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.