Act Business Center

Act Business Center

Σάββατο 7 Απριλίου 2012

Πήγε να απατήσει τη γυναίκα του με... τη γυναίκα του!

Ήθελε νέες γνωριμίες ο 40χρονος από χωριό της Εύβοιας αλλά... λογάριαζε χωρίς τη σύζυγό του.
Όλα ξεκίνησαν πριν από ένα μήνα όταν δημιούργησε λογαριασμό στο Facebook. Οι φίλοι του στην δουλειά κάθε μέρα του έλεγαν ότι έχει ωραίες γυναίκες και έτσι... "τσίμπησε".
Έκανε όμως το λάθος να δώσει το email που ήξερε η γυναίκα του και είχε τους κωδικούς.
Κάπως έτσι, όπως διαβάζουμε στο ΕviaNews, εκείνη έμπαινε στο email και διάβαζε όλα τα μηνύματα του άνδρα της.


Στη συνέχεια, δημιούργησε και εκείνη λογαριασμό με το όνομα Λίζα και μια καυτή φωτογραφία που δεν φαίνονταν το πρόσωπο της. Στη θέση της ηλικίας, έγραψε 25...
Έκανε αίτημα φιλίας στον άντρα της και για δεκαπέντε μέρες παίζονταν ένα απίστευτο παιχνίδι μεταξύ του με εκατοντάδες μηνύματα σε καθημερινή βάση μέχρι που έφτασαν και στο ραντεβού.
Το όρισαν σε καφετέρια έξω από την Χαλκίδα.
Η γυναίκα πήγε και περίμενε πίνοντας τον καφέ της και όταν τον είδε να έρχεται από μακριά, δεν του έστειλε φιλάκια αλλά... καρπαζιές.
Έκπληκτοι δεκάδες θαμώνες έβλεπαν το ζευγάρι να λογομαχεί χωρίς να ξέρουν το λόγο μέχρι που η υποψήφια απατημένη φώναξε: "Κοιτάξτε γαμπρός που θέλει και το facebook"!

8 σχόλια:

  1. ε ρε κορόιδοοοοοοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά να πάθει ο σαβουροπηδήκουλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ λουπανα η γυναικα του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. οποιος κανει μ......... τις πληρωνει ,δεν μενει τιποτα κρυφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τελικα την απατησε? ποτε θα το μαθουμε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καυτα ραντεβου κακα αποτελεσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εμεις σειρα παιζει η τελειωσε το γλυκο της

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.