Παπούτσια δεμένα με τα κορδόνια τους, κρεμασμένα σε καλώδια της ΔΕΗ, έχουμε δει σε πολλές πόλεις του εξωτερικού, αλλά και εντός Ελλάδας.
Πρόκειται για ένα κοινωνικό φαινόμενο, που επιδέχεται πολλές ερμηνείες. Η απαρχή του δε, δεν μπορεί να αποδειχθεί με βεβαιότητα.
Πολλοί πιστεύουν ότι ξεκίνησε ως έθιμο, από στρατιώτες που πετούσαν τα άρβυλά τους με το τέλος της θητείας τους.
Σήμερα, υπάρχουν αρκετές και διαφορετικές θεωρίες γύρω από τη συγκεκριμένη τάση. Κάποιες βασίζονται σε αστικούς μύθους -κυρίως σε μεγαλουπόλεις- και σχετίζονται με την παρουσία/δράση συμμοριών, ή και με εμπορία ναρκωτικών.
Άλλες, πάλι, υποστηρίζουν ότι πρόκειται για κοινωνική "παρέμβαση" που εκδηλώνεται ως μορφή διαμαρτυρίας για την υποβάθμιση μιας περιοχής.
Ωστόσο, υπάρχει και μια άλλη εξήγηση, η επικρατέστερη θα λέγαμε, η οποία δεν έχει να κάνει με οτιδήποτε άλλο, παρά μόνο με το παιχνίδι και την πλάκα.
Πρόκειται για ένα κοινωνικό φαινόμενο, που επιδέχεται πολλές ερμηνείες. Η απαρχή του δε, δεν μπορεί να αποδειχθεί με βεβαιότητα.
Πολλοί πιστεύουν ότι ξεκίνησε ως έθιμο, από στρατιώτες που πετούσαν τα άρβυλά τους με το τέλος της θητείας τους.
Σήμερα, υπάρχουν αρκετές και διαφορετικές θεωρίες γύρω από τη συγκεκριμένη τάση. Κάποιες βασίζονται σε αστικούς μύθους -κυρίως σε μεγαλουπόλεις- και σχετίζονται με την παρουσία/δράση συμμοριών, ή και με εμπορία ναρκωτικών.
Άλλες, πάλι, υποστηρίζουν ότι πρόκειται για κοινωνική "παρέμβαση" που εκδηλώνεται ως μορφή διαμαρτυρίας για την υποβάθμιση μιας περιοχής.
Ωστόσο, υπάρχει και μια άλλη εξήγηση, η επικρατέστερη θα λέγαμε, η οποία δεν έχει να κάνει με οτιδήποτε άλλο, παρά μόνο με το παιχνίδι και την πλάκα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.