Μια ιδιαίτερη εμπειρία είχαν την ευκαιρία να ζήσουν οι μαθητές του σχολείου μας. Στο πλαίσιο της Καινοτόμου Δράσης "Παραδοσιακές Δημιουργίες στην Σύγχρονη Ελλάδα", τα παιδιά του τμήματος Β4 με την υπεύθυνη καθηγήτρια της δράσης, Σοφία Γλυκίδου, ασχολήθηκαν με την διαδικασία της παραγωγής σαπουνιών.
Μια διαθεματική προσέγγιση στα στάδια παραγωγής αυτού του παραδοσιακού προϊόντος. Από την προμήθεια των πρώτων υλών μέχρι την τελική διάθεση του προϊόντος, η οικονομία, η επιχειρηματικότητα, τα μαθηματικά, η φυσική και η χημεία συνεργάστηκαν και δοκίμασαν τις γνώσεις των μαθητών υπενθυμίζοντας τους ότι το σχολείο δεν προσφέρει "ξερές" γνώσεις αλλά παρέχει εφόδια χρήσιμα για τη μετέπειτα ζωή
Οι μαθητές με χαρά υποδέχθηκαν την εξωτερική συνεργάτη της δράσης Αναστασία Τσατσαρώνη, φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος, που τους μίλησε για την τέχνη της σαπωνοποίησης, την εξέλιξή της μέσα στο χρόνο και την διαδικασία παραγωγής. Οι μαθητές, χωρισμένοι σε ομάδες, ανέλαβαν την επεξεργασία της σαπουνόμαζας, από το κόψιμό της μέχρι την χύτευσή της στο καλούπι. Με ιδιαίτερο ζήλο, συνεργάστηκαν αρμονικά ώστε να παρουσιάσουν το αποτέλεσμα της Δράσης στο Χριστουγεννιάτικο Bazaar.
Ο ενθουσιασμός και η χαρά της δημιουργίας ήταν διάχυτα στα πρόσωπα των μαθητών οι οποίοι μέσα από αυτές τις καινοτόμες δράσεις βλέπουν με άλλο μάτι την εκπαίδευση.
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα την κυρία Αναστασία για την προσφορά της στο 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Κιλκίς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.