Παιδική Θεατρική Σκηνή της Τέχνης
Η Παιδική Θεατρική Σκηνή της Τέχνης είναι έτοιμη να υποδεχθεί τους μικρούς μας ηθοποιούς. Ένα θεατρικό εργαστήρι με τη θεατρολόγο Έλσα Καρακασίδου, απόφοιτο του τμήματος θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και αριστούχο της Κατεύθυνσης Υποκριτικής.
Η προετοιμασία μιας θεατρικής παράστασης προσφέρει στα παιδιά ένα ολοκληρωμένο σύνολο εμπειριών που συνδυάζουν τη διασκέδαση με την ανάπτυξη προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων.
Οι μικροί μας φίλοι θα ασχοληθούν με ασκήσεις σωματικής έκφρασης και επικοινωνίας, θα εξοικειωθούνε με τεχνικές υποκριτικής και προσέγγισης ενός ρόλου, μέσω των οποίων αναπτύσσουν πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας, ενισχύοντας ταυτόχρονα την αυτοπεποίθησή τους και καλλιεργώντας τη φαντασία τους σε ένα ασφαλές περιβάλλον έκφρασης
Η Έλσα Καρακασίδου, θεατρολόγος και ηθοποιός, είναι απόφοιτος του τμήματος θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και αριστούχος της Κατεύθυνσης Υποκριτικής.
Έχει συνεργαστεί ως ηθοποιός
-με την Πειραματική σκηνή της “Τέχνης” στις παραστάσεις, “Φόνισσα” του Α.Παπαδιαμάντη σε σκηνοθεσία τουΠάνου Δεληνικόπουλου, “Οδύσσεια” σε σκηνοθεσία της Έφης Σταμούλη, “Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά” (πολυφωνική εκδοχή της «Μαρίας Νεφέλης» του Οδυσσέα Ελύτη) σε σκηνοθεσία του Νικηφόρου Παπανδρέου
- με το Θέατρο Τ, στο “Πράσινο μου το φουστανάκι” της Λένας Κιτσοπούλου, σε σκηνοθεσία Θέμη Θεοχάρογλου
Έχει επίσης συνεργαστεί ως ηθοποιός, σε πειραματικές παραστάσεις με σκηνοθέτες την Αναστασία Χατζηλιάδου, την Άρτεμις Χρυσοστομίδου, την Χριστίνα Χατζηβασιλείου, την Κόμνως Κρικελίκου, την Άρτεμις Σελιτσανιώτη, τον Δημήτρη Βαλσαμίδη
Έχει εργαστεί ως καθηγήτρια υποκριτικής στο τμήμα «Υποκριτική Τέχνη Θεάτρου και Κινηματογράφου» του ΙΕΚ Θέρμης - Θεσ/νίκης
Τα τελευταία χρόνια, εργάζεται ως αναπληρώτρια εκπαιδευτικός στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση (θεατρική αγωγή) και συγχρόνως ως εμψυχώτρια - σκηνοθέτης, σε ερασιτεχνικές θεατρικές ομάδες ενηλίκων και εφήβων (Πολιτιστικών Συλλόγων, ΚΑΠΗ Θεσσαλονίκης, Θεατρικά εργαστήρια κτλ)
Στην Παιδική Θεατρική Σκηνή της Τέχνης μπορούν να συμμετέχουν παιδιά από 7 έως και 12 ετών.
Τα μαθήματα θα γίνονται κάθε Τρίτη, 5.00 με 6.15 το απόγευμα και θα ξεκινήσουν την Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2024.
Σας περιμένουμε στην Παιδική Θεατρική Σκηνή της Τέχνης για να μια αξέχαστη εμπειρία μέσα από την τέχνη του θεάτρου.
Βιαστείτε…. οι θέσεις είναι περιορισμένες.
Πληροφορίες για εγγραφές στα μαθήματα: Από την Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου και κάθε Τρίτη και Πέμπτη, 5 με 9 μ.μ. στα γραφεία της ΤΕΧΝΗΣ (25ης Μαρτίου 20) και τηλεφωνικά ίδιες ημέρες και ώρες στο 23410 – 24217 και 6946253961 ενώ μπορείτε να λαμβάνετε πληροφορίες στέλνοντας e-mail στη διεύθυνση texni-kilkis@hotmail.gr
Σας περιμένουμε.
Τμήματα χασάπικου και ζεϊμπέκικου στην Τέχνη
Η Τέχνη για δεύτερη χρονιά σας καλεί στο τμήμα λαικών ελληνικών χορών, χασάπικου και ζεϊμπέκικου χορού. Ένα σεμινάριο χορού, διάρκειας τριών (3) μηνών, όπου θα έχετε την ευκαιρία να μυηθείτε σε χασάπικα τραγουδισμένα από το Μητροπάνο, την Κουμιώτη και γραμμένα από καταπληκτικούς συνθέτες. Ε, και να μάθετε βασικά βήματα στο ζεϊμπέκικο.
Το Χασάπικο ή Χασάπικος είναι χορός και τύπος τραγουδιών των Ελλήνων από τη Μικρά Ασία, τη Μακεδονία και την Κωνσταντινούπολη.
Χορεύεται σε ευθεία γραμμή, τα βήματα μοιάζουν με την παράθεση τελετουργικών κινήσεων. Το χασάπικο αποτέλεσε βάση για το συρτάκι (δημοφιλές από την ταινία "Αλέξης Ζορμπάς"), εξαπλώθηκε στα πέρατα της γης, με την ταινία του Ζυλ Ντασσέν «Ποτέ την Κυριακή» και έγινε πλέον γνωστό και δημοφιλές ως «συρτάκι» . Θεωρήθηκε από τους ξένους ως ο αντιπροσωπευτικότερος ελληνικός χορός. Χορογραφήθηκε και εξελίχθηκε, επηρεασμένος από τον ελληνικό κινηματογράφο, εντελώς διαφορετικός από την αρχική του προέλευση. Έστω κι έτσι όμως, στις αρχές της δεκαετίας του ’60 εισέβαλε ακόμη και σε σπίτια διπλωματικών υπαλλήλων, στις χοροεσπερίδες και τα νεανικά πάρτι.
Ο ζεϊμπέκικος είναι ο πιο καθαρός, συγχρόνως ελληνικός ρυθμός. Ένας μοναχικός θρήνος, μια μυσταγωγία της ψυχής
Τα ζεϊμπέκικα είναι καλλιτεχνικές δημιουργίες λαϊκών στρωμάτων, η επίδραση από τη Βυζαντινή μουσική είναι φανερή και σε ό,τι αφορά τα ηχοχρώματα και τις μελωδίες, τις κλίμακές, αλλά και τις πολλές ανατολικές αλληλοεπιδράσεις.
Τα μαθήματα θα γίνονται κάθε Τρίτη 6 με 7, για το διάστημα από Οκτώβρη έως και τέλος Δεκέμβρη και απευθύνονται σε ηλικίες από 15 έως 105 ετών.
Και φυσικά ποιός άλλος παρά ο βιρτουόζος και επαγγελματίας χορευτής παρά ο Κωνσταντίνος Πετρίδης, θα σας παρασύρει στα μυστικά των ελληνικών χορών?.
Μα φυσικά ο Κωνσταντίνος Πετρίδης! Καθηγητής χορού στην Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Χορού του Δήμου Θεσσαλονίκης, γεννήθηκε στο Βρότσλαφ της Πολωνίας.
Το Χασάπικο ή Χασάπικος είναι χορός και τύπος τραγουδιών των Ελλήνων από τη Μικρά Ασία, τη Μακεδονία και την Κωνσταντινούπολη.
Χορεύεται σε ευθεία γραμμή, τα βήματα μοιάζουν με την παράθεση τελετουργικών κινήσεων. Το χασάπικο αποτέλεσε βάση για το συρτάκι (δημοφιλές από την ταινία "Αλέξης Ζορμπάς"), εξαπλώθηκε στα πέρατα της γης, με την ταινία του Ζυλ Ντασσέν «Ποτέ την Κυριακή» και έγινε πλέον γνωστό και δημοφιλές ως «συρτάκι» . Θεωρήθηκε από τους ξένους ως ο αντιπροσωπευτικότερος ελληνικός χορός. Χορογραφήθηκε και εξελίχθηκε, επηρεασμένος από τον ελληνικό κινηματογράφο, εντελώς διαφορετικός από την αρχική του προέλευση. Έστω κι έτσι όμως, στις αρχές της δεκαετίας του ’60 εισέβαλε ακόμη και σε σπίτια διπλωματικών υπαλλήλων, στις χοροεσπερίδες και τα νεανικά πάρτι.
Ο ζεϊμπέκικος είναι ο πιο καθαρός, συγχρόνως ελληνικός ρυθμός. Ένας μοναχικός θρήνος, μια μυσταγωγία της ψυχής
Τα ζεϊμπέκικα είναι καλλιτεχνικές δημιουργίες λαϊκών στρωμάτων, η επίδραση από τη Βυζαντινή μουσική είναι φανερή και σε ό,τι αφορά τα ηχοχρώματα και τις μελωδίες, τις κλίμακές, αλλά και τις πολλές ανατολικές αλληλοεπιδράσεις.
Τα μαθήματα θα γίνονται κάθε Τρίτη 6 με 7, για το διάστημα από Οκτώβρη έως και τέλος Δεκέμβρη και απευθύνονται σε ηλικίες από 15 έως 105 ετών.
Και φυσικά ποιός άλλος παρά ο βιρτουόζος και επαγγελματίας χορευτής παρά ο Κωνσταντίνος Πετρίδης, θα σας παρασύρει στα μυστικά των ελληνικών χορών?.
Μα φυσικά ο Κωνσταντίνος Πετρίδης! Καθηγητής χορού στην Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Χορού του Δήμου Θεσσαλονίκης, γεννήθηκε στο Βρότσλαφ της Πολωνίας.
Σε ηλικία 10 ετών εισήχθη στην Κρατική Σχολή Χορού του Πόζναν, απ’ όπου και αποφοίτησε ως διπλωματούχος χορευτής και δάσκαλος χορού, μετά από σπουδές εννέα ετών. Προσελήφθη στην όπερα του Βρότσλαφ ως σολίστ, όπου και εργάστηκε δύο χρόνια, χορεύοντας κλασικό και σύγχρονο ρεπερτόριο.
Εργάστηκε ως σολίστ για οκτώ χρόνια στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος,
ενώ απασχολήθηκε και στην όπερα του Γκέλσεν Κίρχεν στη Γερμανία.
Από το 1994 διδάσκει ως καθηγητής χορού στην Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Χορού του Δήμου Θεσσαλονίκης και είναι ιδρυτικό μέλος της ομάδας σύγχρονου χορού “Εμμέλεια”.
Έχει διδάξει σε Ανώτερες Δραματικές Σχολές, έχει χορογραφήσει για το Κ.Θ.Β.Ε., για μιούζικαλ και άλλες θεατρικές παραστάσεις όπως “Μποστ-Φαύστα”, “Γενικός γραμματέας” του Καπετανάκη, “Όπερα της πεντάρας”.
Το 1997 παίρνει χορογραφική διάκριση στο διαγωνισμό της Ραλλού Μάνου Δήμου Αθηναίων.
Συνεργάστηκε με τον G. Bregovic στην πολιτιστική πρωτεύουσα Ευρώπης στη Θεσσαλονίκη το 1997, και χόρεψε γι’ αυτόν στο Άρχους της Δανίας το 1999 και στο Παλέρμο της Ιταλίας το 2000.
Συμμετείχε σε σειρά παραστάσεων που διοργάνωσε το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, χορεύοντας το ρόλο του “άνδρα” στην όπερα Κάρμεν του Μπιζέ, στο πλαίσιο των “Δημητρίων”.
Έχει χορέψει σε πολλά μπαλέτα, όπως: “Ιεροτελεστία της Άνοιξης” του Ι. Στραβίνσκι, “Εικαστικά παιχνίδια” του Ρ. Σούμαν, “Μάγκριτ” του Σ. Προκόφιεφ, “Ρωμιοσύνη” σε μουσική του Μ. Θεοδωράκη και πολλά άλλα.
Μη χάσετε τη μοναδική εμπειρία να εκπαιδευτείτε διασκεδάζοντας από τον πρωτοχορευτή Κωνσταντίνο Πετρίδη!
Σκέφτεσαι, να λείψεις;
Πληροφορίες για εγγραφές στα μαθήματα: Από την Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου και κάθε Τρίτη και Πέμπτη, 5 με 9 μ.μ. στα γραφεία της ΤΕΧΝΗΣ (25ης Μαρτίου 20) και τηλεφωνικά ίδιες ημέρες και ώρες στο 23410 – 24217 και 6946253961 ενώ μπορείτε να λαμβάνετε πληροφορίες στέλνοντας e-mail στη διεύθυνση texni-kilkis@hotmail.gr
Σας περιμένουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.