Με αφορμή την συζήτηση και αναδιοργάνωση των ΕΠΑΛ, έγινε μια γόνιμη συζήτηση για την προτεραιότητα κατάρτισης και γνώσεων που σχετίζονται με θέσεις εργασίας στην ΒΙ.ΠΕ Κιλκίς.
Συζητήσαμε το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων (EQF)που προσδιορίζει 8 Επίπεδα για την κατάταξη των γνώσεων, ικανοτήτων και δεξιοτήτων που αποκτώνται στο πλαίσιο των συστημάτων τυπικής, μη τυπικής και άτυπης εκπαίδευσης.
Η ταχεία ανάπτυξη των Εθνικών Πλαισίων Προσόντων (NQF) και η σύνδεσή τους με το EQF επηρεάζει όλο και περισσότερο τη σύνταξη των προγραμμάτων σπουδών και εκπαιδευτικών προσόντων, σηματοδοτώντας έτσι το γεγονός ότι η προσέγγιση των μαθησιακών αποτελεσμάτων έχει γίνει ευρέως αποδεκτή ως η βάση για την ευρωπαϊκή συνεργασία στον τομέα της εκπαίδευσης και της κατάρτιση σε όλα τα επίπεδα (2020).
Οι γενικοί στόχοι είναι η ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ του κόσμου της εκπαί-δευσης-κατάρτισης και του κόσμου της εργασίας, η προαγωγή της ποιότητας, της καινοτομίας και της διεθνοποίησης των ιδρυμάτων και η καθιέρωση της διακρατικής συνεργασίας μεταξύ παρόχων εκπαίδευσης και περιφερειακών/τοπικών αρχών που είναι επιφορτισμένες με τη διαπίστευση των φορέων κατάρτισης, την ανάπτυξη της διά βίου μάθησης και την αναγνώριση των επαγγελματικών προσόντων. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη διασφάλιση της ποιότητας του προγράμματος σπουδών που θα αναπτυχθούν μέσα από μεθόδους και εργαλεία που στοχεύουν στη συνεχή αξιολόγηση των απότελεσμάτων και των μαθησιακών δραστηριοτήτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.