Act Business Center

Act Business Center

Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2023

Νικολαΐδου Σταυρούλα και Βουλγαροπούλου Πολυξένη Υποψήφιες Δημοτικές Σύμβουλοι με την Λαϊκή Συσπείρωση Κιλκίς

Υπογράφει η  Νικολαΐδου Σταυρούλα
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με την Λαϊκή Συσπείρωση Κιλκίς
Είμαι η Νικολαΐδου Σταυρούλα από το Παλιό Αγιονέρι, βιομηχανική εργάτρια στο Κιλκίς.

Θα είμαι υποψήφια δημοτική σύμβουλος με τη «Λαϊκή Συσπείρωση» στη Δημοτική Ενότητα Πικρολίμνης, με στόχο την εκλογή πολύ περισσότερων κομμουνιστών και άλλων αγωνιστών δημοτικών συμβούλων, που θα βρίσκονται στην πρώτη γραμμή για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων των χιλιάδων εργαζόμενων του Κιλκίς, για δουλειά και ζωή με δικαιώματα.

Για μείωση και κατάργηση δημοτικών τελών.

Ενίσχυση των υποδομών υγείας και των αγροτικών ιατρείων.

Αναβάθμιση της σχολικής στέγης και την αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης των σχολείων. Την ίδρυση βρεφονηπιακού σταθμού στη ΔΕ Πικρολίμνης.

Τη δημιουργία ελεύθερων χώρων πρασίνου, αναψυχής και πολιτισμού, την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος ανάπτυξης αθλητικών υποδομών.

Μέτρα για την ποιότητα και την επάρκεια του νερού. Ολοκλήρωση αποχετευτικού δικτύου για όλα τα χωριά.
Τη βελτίωση της απαράδεκτης κατάστασης με τις συγκοινωνίες.

Είμαι 39 ετών, παντρεμένη και μητέρα δύο παιδιών.

Είμαι απόφοιτη του Τμήματος Κοινωνιολογίας του Πάντειου Πανεπιστημίου με Μεταπτυχιακό στην Κοινωνική και Πολιτική Θεωρία.

Είμαι μέλος του ΔΣ του Σωματείου Τροφίμων – Ποτών Κεντρικής Μακεδονίας και μέλος του ΔΣ της Ομοσπονδίας Γυναικών Ελλάδας.

Η εκλογή Δημοτικού Συμβούλου με τη «Λαϊκή Συσπείρωση» από τη Δημοτική Ενότητα Πικρολίμνης, στις 8 Οκτώβρη, είναι η μόνη θετική εξέλιξη για το λαό της περιοχής, κόντρα στους υποψήφιους των συνδυασμών των κυρίων Κυριακίδη και Βαφειάδη, που σκοπεύουν να συνεχίσουν στον ίδιο δρόμο της αδράνειας και της υποβάθμισης των αναγκών των κατοίκων της περιοχής μας, ακολουθώντας πιστά την κυβερνητική πολιτική της ΝΔ.

Υπογράφει η  Βουλγαροπούλου Πολυξένη
Υποψήφια με την Λαϊκή Συσπείρωση Κιλκίς



Ονομάζομαι Βουλγαροπούλου Πολυξένη, σύζυγος του Δημοσθένη και είμαι κάτοικος Καστανέων, Κιλκίς.

Γεννήθηκα στη Δράμα και μεγάλωσα στη Γερμανία .

Ζω στο Κιλκίς τα τελευταία 25 χρόνια, είμαι συνταξιούχος του ΟΓΑ.

Συμμετέχω ενεργά μια ζωή στους αγώνες της αγροτιάς, της εργατικής τάξης, στα κοινά του τόπου μου.

Είμαι μέλος του Συλλόγου Γυναικών Κιλκίς που συμμετέχει στην ΟΓΕ.

Με τη Λαϊκή Συσπείρωση θα συνεχίσω τον αγώνα μου για το καλό του τόπου μου και των ανθρώπων του θέλοντας να αλλάξω οτιδήποτε μπορώ προς το καλύτερο.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.