Υποψήφιος Περιφερειακός Σϋμβουλος Κιλκίς
H τραγωδία που έγινε στις 10/09/2023 στον Αυτοκινητόδρομο 1 (A1, γνωστός και ως Α.Θ.Ε. (Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι) και παλαιότερα ως Π.Α.Θ.Ε. (Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι) στο ύψος του Άσπρου-Κιλκίς ανέδειξε ότι είναι επιτακτική ανάγκη να γίνει κόμβος στον Άσπρο και να εγκαταλειφθεί το μοντέλο του Κλειστού Αυτοκινητοδρόμου.
Μετά το ατύχημα η Τροχαία αυτοκινητοδρόμων αναγκάστηκε να κλείσει τον συγκεκριμένο δρόμο στο ύψος του Αγίου Αθανασίου !!!! με αποτέλεσμα όλοι όσοι θέλανε να κινηθούν προς τα σύνορα της χώρας μας να επιλέξουν διάφορους άλλους δρόμους.
Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την ΕΛΛΙΠΗΣ ΣΗΜΑΝΣΗ που υπάρχει στην Παλαιά Εθνική οδό, ήταν η αιτία να εγκλωβιστούν δεκάδες αλλοδαποί οδηγοί σε διάφορα χωριά του Ν. Κιλκίς και να μην γνωρίζουν πώς πρέπει να διαφύγουν.
Ως Προγραμματιστής, στην δουλειά μου έχω μάθει να διορθώνω και να προνοώ για τις ΟΠΟΙΕΣ παθογένειες του οποιουδήποτε συστήματος και θα πρέπει να αναδεικνύονται πριν κάποια έργα υποδομής ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ.
Οι παθογένειες του συστήματος πρέπει να ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ ακόμη και σε περίπτωση που έχει ήδη συνταχθεί η οποιαδήποτε μελέτη και αγνοούμε οι μόνιμοι κάτοικοι της περιοχής.
Όταν ΣΕ ΕΡΓΑ ΠΝΟΗΣ δεν προβλέπονται πράγματα απλά πρέπει να τα αναδεικνύουμε με ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ.
Το ζητούν σίγουρα οι 50 νεκροί και οι 160 τραυματίες (που σε κάποιους εξ αυτών άφησε μόνιμη αναπηρία) και έχουν καταγραφεί τα τελευταία 7 χρόνια.
Ο αριθμός δέ, είναι πολύ μεγαλύτερος άν ανατρέξουμε περισσότερα χρόνια πίσω.
H τραγωδία που έγινε στις 10/09/2023 στον Αυτοκινητόδρομο 1 (A1, γνωστός και ως Α.Θ.Ε. (Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι) και παλαιότερα ως Π.Α.Θ.Ε. (Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι) στο ύψος του Άσπρου-Κιλκίς ανέδειξε ότι είναι επιτακτική ανάγκη να γίνει κόμβος στον Άσπρο και να εγκαταλειφθεί το μοντέλο του Κλειστού Αυτοκινητοδρόμου.
Μετά το ατύχημα η Τροχαία αυτοκινητοδρόμων αναγκάστηκε να κλείσει τον συγκεκριμένο δρόμο στο ύψος του Αγίου Αθανασίου !!!! με αποτέλεσμα όλοι όσοι θέλανε να κινηθούν προς τα σύνορα της χώρας μας να επιλέξουν διάφορους άλλους δρόμους.
Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την ΕΛΛΙΠΗΣ ΣΗΜΑΝΣΗ που υπάρχει στην Παλαιά Εθνική οδό, ήταν η αιτία να εγκλωβιστούν δεκάδες αλλοδαποί οδηγοί σε διάφορα χωριά του Ν. Κιλκίς και να μην γνωρίζουν πώς πρέπει να διαφύγουν.
Είμαι μάρτυρας αυτής της όλης ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ που δημιουργήθηκε διότι έδωσα οδηγίες σε τουλάχιστον 25 αλλοδαπούς οδηγούς για το δρομολόγιο το οποίο θα έπρεπε να ακολουθήσουν για να φτάσουν στα σύνορα των Ευζώνων.
Είναι τουλάχιστον ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ έν έτει 2023 να μην υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις όταν αντιμετωπίζονται καταστάσεις οι οποίες με μια απλή πρόβλεψη θα είχαν αποφευχθεί.
Ως Προγραμματιστής, στην δουλειά μου έχω μάθει να διορθώνω και να προνοώ για τις ΟΠΟΙΕΣ παθογένειες του οποιουδήποτε συστήματος και θα πρέπει να αναδεικνύονται πριν κάποια έργα υποδομής ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ.
Οι παθογένειες του συστήματος πρέπει να ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ ακόμη και σε περίπτωση που έχει ήδη συνταχθεί η οποιαδήποτε μελέτη και αγνοούμε οι μόνιμοι κάτοικοι της περιοχής.
Όταν ΣΕ ΕΡΓΑ ΠΝΟΗΣ δεν προβλέπονται πράγματα απλά πρέπει να τα αναδεικνύουμε με ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ.
Το ζητούν σίγουρα οι 50 νεκροί και οι 160 τραυματίες (που σε κάποιους εξ αυτών άφησε μόνιμη αναπηρία) και έχουν καταγραφεί τα τελευταία 7 χρόνια.
Ο αριθμός δέ, είναι πολύ μεγαλύτερος άν ανατρέξουμε περισσότερα χρόνια πίσω.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.