Act Business Center

Act Business Center

Παρασκευή 11 Αυγούστου 2023

Α. Βεργίδης: Είμαι Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Π.Ε. Κιλκίς

Υπογράφει ο Ανδρέας Βεργίδης
Αντιπεριφερειάρχης - Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Π.Ε. Κιλκίς
Αγαπητές συμπολίτισσες, αγαπητοί συμπολίτες,
Με την παρούσα ανακοινώνω την υποψηφιότητά μου ως περιφερειακού συμβούλου στην Περιφερειακή Ενότητα Κιλκίς, στο πλευρό του Περιφερειάρχη μας Απόστολου Τζιτζικώστα με τον συνδυασμό «ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ».

Τα προηγούμενα χρόνια, προσπάθησα και εργάστηκα με όλες μου τις δυνάμεις για να κάνω ό,τι καλύτερο για τον τόπο μας.

Φίλες και φίλοι,

Ο τόπος μας είναι για μένα «αξία» στη ζωή μου και δεν αποτελεί ενδιάμεσο σκαλοπάτι πολιτικής αναρρίχησης, ούτε βήμα αυτοπροβολής.

Είναι τιμή και μεγάλη ευθύνη να σε εμπιστεύονται οι συμπολίτες σου και να σου δίνουν το “εισιτήριο” για να υπηρετήσεις τον τόπο σου.

Θέτω για άλλη μία φορά τον εαυτό μου στην κρίση των συμπολιτών μου, οι οποίοι γνωρίζουν πως ποτέ μου δεν υπήρξα και ούτε πρόκειται να είμαι καθοδηγούμενος από εξαρτήσεις τρίτων.

Θα εργασθώ πάλι με διάθεση προσφοράς, με ήθος και αξιοπρέπεια, όπως και τα προηγούμενα χρόνια.

Βρισκόμαστε μπροστά σε νέες προκλήσεις. Με ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ και τον Απόστολο Τζιτζικώστα ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΜΕ ΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ για να επιτύχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα για τον τόπο μας.

Συνεχίζουμε με αποφασιστικότητα. Επιλέγουμε ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.