Act Business Center

Act Business Center

Πέμπτη 1 Ιουνίου 2023

Η Ελένη Θ. Ανεσιάδου, υποψήφια δημοτική σύμβουλος Καλαμαριάς, μιλά στον Μαρκόπουλο Χ. Θωμά και τη Γνώμη Κιλκίς

Επιμέλεια: Θωμάς Μαρκόπουλος
Σήμερα μιλάμε με την νεαρά κυρία Ανεσιάδου Θ. Ελένη Μεταφράστρια και Δημοσιογράφο με Μεταπτυχιακές Σπουδές στη Διεθνή Πολιτική & Στρατηγική Ανάλυση στο Παν. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, υποψήφια δημοτική σύμβουλο Καλαμαριάς με τη Δημοτική Παράταξη ''ΠΡΩΤΟΠΟΡΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ'' με Υποψήφιο Δήμαρχο το Χρήστο Βάρδα.

Ποια είναι η Ελένη;

Έχω σπουδάσει στο Τμήμα Ξένων Γλωσσών, Μετάφρασης και Διερμηνείας στην Κέρκυρα. Μιλάω αγγλικά, γερμανικά και ισπανικά. Μεταπτυχιακό πάνω στις στρατηγικές σπουδες και την διεθνή ανάλυση. Δεύτερη σχολή δημοσιογραφίας! Επαγγελματικά έχω ασχοληθεί με την νομική μετάφραση και τη δημοσιογραφία, πλέον έχω βρει την χρυσή τομή στο τομέα της επικοινωνίας, γενικότερα, όπου και εργάζομαι.

Έχω σπουδάσει για μικρό χρονικό διάστημα στη Γερμανία, Αμβουργο. Λόγω της εργασίας του πατέρα μου, στρατιωτικός, έχω ζήσει από τον Έβρο μέχρι Γιάννενα, Κύπρο και Γερμανία. Έχω ασχοληθεί με την ενίσχυση της γυναικείας επιχειρηματικότητας εκπροσωπώντας την Ελλάδα στη Βουλγαρία. Έχω πιστοποίηση Braille και γνωρίζω την γλώσσα των τυφλών. Είμαι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη ως προς αυτό. Θα με περιέγραφα δυναμική και σίγουρα ανήσυχη.

Νέα Γενιά, Νέα Επιστήμονας και Νέα Πολιτικός. Μαχητική και Ρομαντική, αλλά και Ρεαλιστρια. Πως νιώθεις για την καινούργια πορεία σου; Είσαι χαρούμενη Ελένη;

Διανύω μια πολύ παραγωγική περίοδο της ζωής μου και είμαι πολύ καλά για αυτό, Θωμά. Καταρχάς, σε ευχαριστώ για την σημερινή μας κουβέντα. Η ενασχόληση μου με την πολιτική σηματοδοτεί έναν νέο κύκλο για εμένα. Η αλήθεια είναι πως ανέκαθεν με διακατείχε μια έντονη πολιτική ανησυχία, την οποία και αποφάσισα να εξωτερικεύσω. 

Για έμενα αυτό το βήμα αποτελεί συνέχεια της μέχρι τώρα ακαδημαϊκής και επαγγελματικής μου ενασχόλησης. Με άλλα λόγια, το έβλεπα να έρχεται και είμαι χαρούμενη για αυτό. Η νέα γενιά πολιτών οφείλει να εκπροσωπείται και αυτό για εμένα αποτελεί πολιτικό κίνητρο. 

Η κοινωνία του σήμερα θα γίνει δικό μας κληροδότημα και οι νέοι πρέπει να αυξήσουν την παρουσία τους ως ενεργοί πολίτες. Πριν αναφέρθηκες στον ρομαντισμό. Είμαι μαχητική, δυναμική και ρεαλίστρια…απέχω όμως πολύ από τον ρομαντισμό τόσο ιδιοσυγκρασιακά όσο και πολιτικά. Μου αρέσει να πηγαίνω με γνώμονα το μυαλό, τη λογική και τις καταστάσεις. Εξάλλου μπορεί να οριστεί η πολιτική σκηνή με όρους ρομαντισμού;

Μίλησε μας για τις γειτονιές σου, την περιοχή που μένεις, που εργάζεσαι, την πόλη σου, το ή τα χωριά καταγωγής σου... ο,τι έχεις μέσα στην Καρδιά σου για όλα αυτά τα σπουδαία.Για την Ελλάδα. Την Μακεδονία, την Θεσσαλονίκη. Την Καλαμαριά...

Είμαι Θεσσαλονικιά με ποντιακές ρίζες. Αν και έχω ζήσει σε πολλά μέρη, πόλεις και χωριά σε Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, η Καλαμάρια είναι ο τόπος μου και εδώ αισθάνομαι καλά, όταν επιστρέφω. Μου δόθηκε πολλές φορές η ευκαιρία να ζήσω άλλου και κατα διαστήματα το έχω κάνει και πράξη, ωστόσο είναι διαφορετικά όταν γυρνάς σπίτι σου.

Τα τελευταία χρόνια μένω πλέον μόνιμα στην Καλαμαριά, όπου και εργάζομαι στον τομέα της επικοινωνίας. Μελλοντικά φιλοδοξώ να δραστηροποιηθώ επιχειρηματικά στην περιοχή μου. Η Καλαμάρια είναι ένα στολίδι στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης και μέσα από την χάραξη σωστών πολιτικών κατευθύνσεων και αποφάσεων, έχει κάθε προοπτική να αναγεννηθεί και να εξελιχθεί σε μια βιώσιμη Καλαμαριά για τους παλιούς, τους νέους και τους επόμενους.

Είσαι έτοιμη για τις μεγάλες, όμορφες, πολιτικές "μαχες" της Γενιάς μας, του Καλοκαιριού-Φθινοπώρου του 2023; Είτε και μελλοντικά... γιατί όχι…

Είμαι απολύτως συνειδητοποιημένη για την απόφαση μου να συμμετέχω στις αυτοδιοικητικές εκλογές του Οκτωβρίου. Είναι η πρώτη φορά που θέτω υποψηφιότητα ως δημοτική σύμβουλος, δε ξέρω τι θα γίνει στο μέλλον. Καμία πολιτική αναμέτρηση δεν είναι εύκολη, αλλά οι μάχες είναι για να δίνονται.

Προς το παρόν, εγώ όπως και όλη η παράταξη “Πρωτοπόρα Δυναμική Καλαμάρια” με υποψήφιο δήμαρχο τον Χρήστο Βάρδα εστιάζουμε στη συνεχή και σταθερή επικοινωνία με τους δημότες της Καλαμαριάς. Έχουμε σύμπνοια και ένα συμπαγές όραμα για το καλό του τόπου μας.

Οι συμπολίτες μας θέλουν να ακουστούν, να εκφράσουν τις ανησυχίες τους για όσα δεν έγιναν και για όσα θέλουν να γίνουν. Αφουγκραζόμαστε τους προβληματισμούς τους και προτείνουμε λύσεις.Βάζοντας στο επίκεντρο το δημότη, η παράταξη μας στοχεύει στη δημιουργία συνθηκών και προδιαγραφών για μια Καλαμάρια με θετικό και όμορφο μέλλον.

Είναι σε καλύτερο βαθμό και θέση ο Ρόλος και οι Προσδοκίες της Γυναίκας, του Κοριτσιού, της Επιστήμονα, της Επιχειρηματία, του Woman Leadership, του σήμερα και του Αύριο, σε σχέση με 20-25 χρόνια πριν;

Το ισοζύγιο εμφάνισης μεταξύ ανδρών και γυναικών στην πολιτική σκηνή συνεχίζει και είναι αρνητικό. Είναι γεγονός πως το ποσοστό εμφάνισης γυναικών στη Βουλή με την κάλπη της 21ης Μαΐου, αυξήθηκε συγκριτικά με τις εκλογές του 2015 και του 2019, ωστόσο η μειωμένη παρουσία των γυναικών είναι αδιαμφισβήτη. Κατά τη γνώμη μου, ο λόγος για αυτήν την υποεκπροσώπηση είναι οι διαχρονικά παγιωμένες αντιλήψεις που αποθαρρύνουν τη έντονη συμμετοχή των γυναικών με τα κοινά.

Τόσο σε εθνικό όσο και σε αυτοδιοικητικό επίπεδο, πρέπει να ενισχυθεί η κοινωνική πολιτική με κατεύθυνση την ισότητα των φύλων ώστε να εφαρμοστούν προγράμματα και μέτρα για τη διεκδίκηση ίσων ευκαιριών στον επαγγελματικό και κοινωνικό βίο. Χαίρομαι που ανήκω σε μια παράταξη, η οποία απαρτίζεται σε μεγάλο βαθμό από γυναίκες όλων των ηλικιών με όραμα και συνέπεια.

Πες μας 3 μεγάλες Προσωπικότητες που θαυμάζεις και εμπνέεσαι, είτε από Ελλάδα, είτε από Ευρώπη, είτε γενικά, ζώντες ή νεκρούς, ό, τι θες. Κοινωνικά, Φιλοσοφικά, Καλλιτεχνικά.

Θα ξεκινήσω κάπως προβλέψιμα και θα σου πω τον Γιάννη Αντετοκούμπο. Αν και καθόλου μπασκετική, τον θαυμάζω γιατί είναι αυτοδημιούργητος και αυτόφωτος. Νομίζω η ρήση “Αν θέλεις κάτι πολύ, θα καταφέρεις”, βρίσκει απόλυτη έκφραση σε αυτόν τον άνθρωπο. Δε θα μπορούσα επίσης να μην αναφερθώ σε μια από τις κορυφαίες Ελληνίδες όλων των εποχών, την Μελίνα Μερκούρη. 

Αποτελεί πρότυπο και σταθερά για όλους τους σύγχρονους Έλληνες. Η συμβολή της στη διάδοση και εδραίωση του ελληνικού πολιτισμού στο εξωτερικό είναι αδιαμφισβήτητη. Κλείνοντας, θα σου πω και το όνομα της Σοφίας Μπεκατώρου. Μέσα από μια προσωπική της εξομολόγηση για την σεξουαλική επίθεση που δέχτηκε, άνοιξε το δρόμο σε πάρα πολλές γυναίκες για να μοιραστούν την ιστορία τους δημόσια. 

Το κίνημα me too δίνει πλεον ώθηση σε όλες τις γυναίκες που βίωσαν σεξουαλική παρενόχληση ή επίθεση, να μιλούν ανοιχτά για αυτό χωρίς να φοβούνται την αποδοκιμασία και το κοινωνικό στίγμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.