-Αν δεν δημιουργηθούν εγκαίρως επιπλέον αίθουσες θα υπάρξουν σοβαρά λειτουργικά προβλήματα από τη νέα σχολική χρονιά.
-Βρισκόμαστε στο μέσο της χρονιάς και καμία από τις προτεινόμενες λύσεις δεν έχει προχωρήσει.
Στο ανώτατο όριο χωρητικότητάς του έχει φτάσει φέτος το 1ο Γενικό Λύκειο Κιλκίς επισημαίνουν γονείς μαθητών, καθώς στις 3 Τάξεις του λειτουργούν 18 Τμήματα (Α’ Τάξη - 7 Τμήματα, Β’ Τάξη - 6 Τμήματα, Γ’ Τάξη - 5 Τμήματα) με 420 περίπου μαθητές.
Από την πρώτη στιγμή και προς αποφυγή ανάλογων καταστάσεων στο μέλλον, επισημάνθηκε η ανάγκη δημιουργίας νέων σχολικών αιθουσών εντός της σχολικής μονάδας. Μάλιστα, τόσο οι μαθητές, όσο και οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων και Διδασκόντων του σχολείου έχουν ενημερώσει σχετικά το Δήμαρχο Κιλκίς, την Αντιδημαρχία Τεχνικών Έργων και το Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Π.Ε. Κιλκίς. Ωστόσο, και ενώ το πρώτο τετράμηνο έχει ολοκληρωθεί, καμία από τις προτάσεις που τέθηκαν επί τάπητος (π.χ. εργασίες διαχωρισμού αιθουσών) δεν έχει προχωρήσει.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα προβλήματα που θα προέκυπταν από τον αυξημένο αριθμό εγγραφών στην Α’ Τάξη του 1ου ΓΕΛ ήταν γνωστά στους υπεύθυνους ήδη από το καλοκαίρι. Και όντως με την έναρξη της εκπαιδευτικής χρονιάς ήρθαν στην επιφάνεια. Ειδικότερα, τον περασμένο Σεπτέμβρη οι εγγραφές μαθητών στο σχολείο ήταν πολυάριθμες και συνεπάγονταν τη δημιουργία 8 Τμημάτων.
Εν τέλει, μετά από κάποιες μετεγγραφές τα Τμήματα που δημιουργήθηκαν ήταν 7. Προκειμένου λοιπόν να καλυφθούν οι ανάγκες και οι μαθητές να ξεκινήσουν όσο το δυνατόν πιο ομαλά τα μαθήματά τους, στις αίθουσες διδασκαλίας που προϋπήρχαν προστέθηκαν ακόμη τρεις: τα παλιά εργαστήρια φυσικής και χημείας και η αίθουσα τεχνολογίας στο υπόγειο.
Με τη χρήση των τριών αυτών αιθουσών το πρόβλημα της σχολικής στέγης αντιμετωπίζεται, προς το παρόν τουλάχιστον. Ζήτημα παραμένει βέβαια η αίθουσα του υπογείου, η οποία παρότι ευάερη και ευήλια, δεν διαθέτει υλικοτεχνικό εξοπλισμό (βιντεοπροβολέα). Για να υπάρχει λοιπόν ισότιμη διδασκαλία σε όλους τους μαθητές αποφασίστηκε κάθε εβδομάδα κυκλικά, ένα τμήμα του σχολείου να πηγαίνει στην εν λόγω αίθουσα και το Α7 που τοποθετήθηκε εξαρχής στο χώρο να κάνει μάθημα στην τάξη του Τμήματος που μετακινείται κάθε φορά στο υπόγειο.
Το θέμα της ανεπάρκειας σχολικών αιθουσών χρήζει άμεσης αντιμετώπισης, καθότι αν αφεθεί στην τύχη του και επιβεβαιωθούν οι προβλέψεις που θέλουν αυξημένους μαθητές και του χρόνου, αυτοί που θα την «πληρώσουν» χωρίς φυσικά να φταίνε σε τίποτα θα είναι οι τελευταίοι.
Με τη χρήση των τριών αυτών αιθουσών το πρόβλημα της σχολικής στέγης αντιμετωπίζεται, προς το παρόν τουλάχιστον. Ζήτημα παραμένει βέβαια η αίθουσα του υπογείου, η οποία παρότι ευάερη και ευήλια, δεν διαθέτει υλικοτεχνικό εξοπλισμό (βιντεοπροβολέα). Για να υπάρχει λοιπόν ισότιμη διδασκαλία σε όλους τους μαθητές αποφασίστηκε κάθε εβδομάδα κυκλικά, ένα τμήμα του σχολείου να πηγαίνει στην εν λόγω αίθουσα και το Α7 που τοποθετήθηκε εξαρχής στο χώρο να κάνει μάθημα στην τάξη του Τμήματος που μετακινείται κάθε φορά στο υπόγειο.
Το θέμα της ανεπάρκειας σχολικών αιθουσών χρήζει άμεσης αντιμετώπισης, καθότι αν αφεθεί στην τύχη του και επιβεβαιωθούν οι προβλέψεις που θέλουν αυξημένους μαθητές και του χρόνου, αυτοί που θα την «πληρώσουν» χωρίς φυσικά να φταίνε σε τίποτα θα είναι οι τελευταίοι.
Για όλα φταίει η προχειρότητα με την οποία έγινε "πειραματικό" το 2 ΓΕΛ, τρομάρα του. Έφυγε κόσμος και κοσμάκης από το 2ο ΓΕΛ στο 1 ΓΕΛ, γιατί ως φαίνεται δε συμμερίζονται όλοι το όραμα "ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ, επίσης τρομάρα της, του ΔΙΔΕ Κιλκίς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιας και το 2ο Λύκειο έγινε Πειραματικό την επόμενη χρονιά να του στείλει 200 μαθητές για να γίνουν και αυτοί άριστοι!!! Η Διευθύντρια και ο σύζυγος ξέρουν πώς να τους εκπαιδεύσουν. Α, επίσης και οι καθηγητές που έμειναν εκεί. Και αυτοί στην ελίτ...τρομάρα τους!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο θέμα προέκυψε με την μετατροπή του 2ου ΓΕΛ σε πειραματικό! Όταν στην πόλη υπάρχουν 2 μόνο Γενικά Λύκεια ήταν λογικό να δημιουργηθεί πρόβλημα καθώς όχι μόνο δεν έκαναν ουρά για εγγραφές όπως πίστευαν αλλά αντιθέτως φύγανε και μαθητές που ήδη φοιτούσαν εκεί! Οι γονείς έχουν το δικαίωμα να πάνε το παιδί τους σε όποιο σχολείο θέλουν! Και ξαφνικά χαρακτηρίζουμε καλύτερο ένα σχολείο και καλύτερους τους καθηγητές του; Είναι ντροπή ! Το χειρότερο όμως είναι ότι την πληρώνουν τα παιδιά μας και αυτοί καυχιούνται για το έργο τους! Αργά ή γρήγορα όλοι θα κριθούν !
ΑπάντησηΔιαγραφή