Act Business Center

Act Business Center

Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2021

Η Φιλιππιάδου Μαγδαληνή, Περιφερειακή Σύμβουλος Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης Κεντρικής Μακεδονίας, μιλά στον Μαρκόπουλο Χ. Θωμά


Η Φιλιππιάδου Μαγδαληνή, Περιφερειακή Σύμβουλος Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης Κεντρικής Μακεδονίας, μιλά στον Μαρκόπουλο Χ. Θωμά

Πως είναι η μέχρι τώρα πορεία σου και εμπειρία σου στα αυτοδιοικητικά όργανα;
Η σχέση μου με τις εκλογές ξεκινά από το 2014. Είναι μία σχέση ζωής, τόσο μαγική όσο και ψυχοφθόρα. Την ενασχόληση με τα κοινά αν την αγαπάς πραγματικά, την υπηρετείς είτε έχεις εκλεγεί είτε όχι. Είναι ένας δρόμος δίχως τελειωμό. Για λίγους όμως, όχι για εκείνους που προέρχονται από οικογένειες με μεγάλα ονόματα ή που το επιδιώκουν για λόγους οικονομικούς. 

Γι’ αυτούς η πολιτική είναι επάγγελμα. Για μένα είναι όνειρο. Γι’ αυτό και δεν αντέχω να αντικρύζω κάποιους έως αρκετούς να την λερώνουν. Δυστυχώς για όσους εκλεχθήκαμε το 2019, η κρίση της πανδημίας δεν μας επέτρεψε να είμαστε τόσο κοντά στον κόσμο όσο θα θέλαμε. Προσωπικά, διατήρησα και διατηρώ καθημερινά τις επαφές μου και προσπαθώ να βοηθώ είτε ως Περιφερειακή Σύμβουλος είτε ως γιατρός.

Τι ακούς από τον κόσμο, τι σου λένε, τι θετικά και τι παράπονα φθάνουν στα αυτιά σου; Για το δικό σου έργο, μα και την συνολική δράση της αυτοδιοικητικής ομάδας που ανήκεις.

Δυστυχώς η απογύμνωση αρμοδιοτήτων από τις Περιφέρειες, τις έχει καταστήσει ανενεργές ή απλούς θεατές σε πολλά προβλήματα της καθημερινότητας. Το παρόν είναι ενα δυστυχές γεγονός που θα πρέπει να αλλάξει άμεσα. Ο καθημερινός πολίτης δεν μπορεί να αντιληφθεί ότι πολλά από τα εμπόδια που συναντά στη ζωή του δεν δύναται να λυθούν από την Περιφέρεια για λόγους νομικούς. Ωστόσο, θα πρέπει να αντιληφθούμε πως για τον απλό πολίτη που σε ψήφισε, εσύ είσαι ο μόνος που αισθάνεται πως μπορεί να τον βοηθήσει. Και κάποu εκεί, εάν έχεις συνείδηση, πράγμα σπάνιο για τον χώρο μας, θα πρέπει να υπερβείς τον εαυτό σου. Όσο για το τι λέει ο κόσμος για μένα… αυτό ίσως να προτιμούσα να μου το πεις εσύ…

Θεωρείς ότι βελτιώνεται αργα και σταθερά, είτε γρήγορα και δυναμικά, η παρουσία της γυναίκας στην πολιτική και τα κοινα; Γίνονται βήματα; Είσαι αισιόδοξη;

Ως γυναίκα έχω τύχει συχνά ιδιαίτερης προτίμησης και διακριτικής συμπεριφοράς σε χώρους ανδροκρατούμενους. Πολλοί θα πουν, πως αυτό λειτούργησε υπέρ μου. Εγώ θα έλεγα πως η γοητεία είναι ένα χαρακτηριστικό που αν δεν το κρατήσεις σωστά, τότε θα σου γίνει βαρίδιο. Νομίζω πια πως οι περισσότεροι έχουν ξεχάσει πως είμαι γυναίκα (χαχαχα) και θα σου πούνε πως έχω αρκετά ανδρικά χαρακτηριστικά στην συμπεριφορά μου και στην στάση μου. 

Νομίζω πως τίποτα δεν μπορεί πια να εμποδίσει μία γυναίκα από το να επικρατήσει σε οποιονδήποτε χώρο, αρκεί να μην εκπέμπει και η ίδια της ακούσια το αίσθημα περιορισμένων δυνατοτήτων και μειωμένης αυτοπεποίθησης που διέπει αρκετές που γνωρίζω. Αν εκπέμπεις ανασφάλεια ή φόβο, τότε το πιθανότερο είναι και ο απέναντί σου να μην σεβαστεί τα όριά σου. Μην ξεχνούμε πως ο ρατσισμός ξεκινά γιατί του δίνουμε εμείς τον χώρο.

Σκέψεις σου, εικόνες, γνώμες για τις Γιορτές του 22-23, Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά;

Εύχομαι η κρίση της πανδημίας να λάβει ένα τέλος. Οι άνθρωποι δοκιμαστήκαμε περισσότερο από όσο αντέχουμε και οι κοινωνικοί δεσμοί ατόνησαν. Δυστυχώς δεν είμαστε όλοι δυνατοί για να αντέξουμε τέτοιες κρίσεις. Εύχομαι, η νέα χρονιά να μας βρει ενωμένους και όχι διχασμένους.

Το 23 με 24, που θα έχουμε 4-5 κάλπες συνολικά... που θα σε βρούμε;

Το όνειρό μου είναι να ανανεώσω το ραντεβού μας στις κάλπες και να είμαι εκ νέου στο ψηφοδέλτιο του Περιφερειάρχη μας. Όπως είπα, η ενασχόληση με την πολιτική είναι ένα άσβεστο όνειρο που δεν θα σταματήσω να κυνηγώ με όσες δυνάμεις έχω. Ένα όνειρο που μοιάζει ακατόρθωτο για όσους δεν πίστεψαν σε εμένα το 2014 και για όσους θεώρησαν ότι η εκλογή μου ήταν τυχαία το 2019, μα η απάντησή μου είναι: αυτό θα το δούμε.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.