Act Business Center
Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2021
2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Κιλκίς: Επιμορφωτικό σεμινάριο με τίτλο "Η γλώσσα της Ενσυναίσθησης"
Υπογράφει ο Αλέξανδρος Α. Ταμουτσίδης
Διευθυντής του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Κιλκίς
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο σύγχρονο σχολείο γίνεται όλο και πιο σύνθετος και οι προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει συνεχώς αναβαθμίζονται. Η διαρκής ενημέρωση και η ενίσχυση του στον τομέα αυτό κρίνεται απολύτως απαραίτητη.
Για το λόγο αυτό το 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Κιλκίς σε συνεργασία με το 2ο Πειραματικό ΓΕΛ Κιλκίς και το ΚΕΔΑΣΥ Κιλκίς, διοργάνωσαν επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: «Η γλώσσα της ενσυναίσθησης». Το σεμινάριο παρακολούθησαν οι εκπαιδευτικοί των Πειραματικών σχολείων του Κιλκίς.
Οι εισηγήτριες, Τσιρώνα Ευδοκία, υπεύθυνη του ΚΕΔΑΣΥ Κιλκίς και Γουγούση Μαγδαληνή, Ψυχολόγος του ίδιου φορέα, ανέπτυξαν με ιδιαίτερη επιτυχία τη θεματολογία και ανέλυσαν ΄΄μελέτες περιπτώσεων΄΄ εμπλουτίζοντας με τον τρόπο αυτό τα εργαλεία διαχείρισης σύνθετων καταστάσεων από τους εκπαιδευτικούς. Παράλληλα, ενημέρωσαν για γενικότερα θέματα λειτουργίας του ΚΕΔΑΣΥ και τρόπους συνεργασίας με τα σχολεία της περιφέρειας.
Ήταν το πρώτο μιας σειράς επιμορφωτικών σεμιναρίων που έχει προγραμματίσει το σχολείο σε συνεργασία με το ΚΕΔΑΣΥ με θεματολογία άκρως ενδιαφέρουσα που απαντά στις προκλήσεις της σύγχρονης εκπαιδευτικής πραγματικότητας.
Ευχαριστούμε θερμά τις εισηγήτριες που συνεισέφεραν με τις γνώσεις και την αμεσότητα στην επιτυχία αυτής της δράσης.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.