Act Business Center

Act Business Center

Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2021

Συνέντευξη από την Χαρά Αλτούνη, μέλος της Νέας Γενιάς του Κινήματος Αλλαγής


Η Χαρά Αλτούνη μιλά στη Γνώμη και στον Μπάμπη Καραγεωργίου

Χαρά πρiν προχωρήσουμε στα κομματικά ζητήματα θα ήθελα να μου πεις λίγα λόγια για εσένα (σπουδές, ασχολίες)
Ευχαριστώ θερμά για την πρόσκληση και τη φιλοξενία αυτής της συνέντευξης. Ως φοιτήτρια υπηρετώ την επιστήμη της Γεωπονίας -μιας και προέρχομαι από αγροτική οικογένεια, η οποία έχει ασχοληθεί εξ ολοκλήρου με τον πρωτογενή τομέα. 

Μελλοντικός μου στόχος είναι να επιστρέψω στο τόπο μου την Ηλεία για να ασχοληθώ με την παραγωγή και εξαγωγή του «Πρασίνου» χρυσού, κοινώς το extra παρθένο ελαιόλαδο. Στον ελεύθερο μου χρόνο προτιμώ να διαβάζω πολιτικά -οικονομικά βιβλία αλλά και να ανατρέχω σε παλιά γεγονότα της πολιτικής τόσο στην Ελλάδα όσο και στη παγκόσμια κοινότητα.

Πως προέκυψε η ενασχόληση σου με τα κοινά; Γιατί με το Κίνημα Αλλαγής;

Πριν δυο χρόνια κλήθηκα να βρεθώ στις κάλπες των εθνικών εκλογών. Αποφάσισα πως πρέπει να ψηφίσω με πλήρης συνείδηση και γνώση. Θεώρησα ότι ως μορφωμένος πολίτης έπρεπε να έχω ξεκάθαρη πολιτική ταυτότητα. Θυμάμαι τότε έψαξα την ιστορία και την ιδεολογία όλων των πολιτικών κομμάτων. Αυτό που με κέρδισε ήταν η ιδεολογία του ΠΑΣΟΚ. 

Η ιστορία αυτού του κινήματος με το πολυδιάστατο έργο που άφησε ανεξίτηλο στίγμα κυρίως στην εποχή του αείμνηστου Ανδρέα Παπανδρέου. Ένα έργο που μέχρι σήμερα πολλοί το νοσταλγούν. Το ΠΑΣΟΚ πάντα θα είναι ένα κίνημα που έφερε το φως στον ελληνικό λαό. 

Πιστεύω όμως ότι εξίσου σημαντικό ρόλο έπαιξε ο τρόπος που με μεγάλωσαν οι γονείς μου, θυμάμαι πάντα μου μίλαγαν για το πως πρέπει να φέρομαι στην κοινωνία και το πόσο πρέπει να προσφέρω στον συνάνθρωπο μου, ακριβώς τον ίδιο ρόλο έπαιξαν και οι πολύωρες συζητήσεις με τον αγαπημένο μου παππού που έζησε τον Ανδρέα Παπανδρέου από την αρχή ως το τέλος του. 

Η ενασχόληση μου με τα κοινά προέκυψε από μια προεκλογική συγκέντρωση του Κινήματος Αλλαγής στη Πάτρα λίγο πριν τις εθνικές εκλογές. Τότε συνάντησα για πρώτη φορά την πρόεδρο Φώφη Γεννηματά αλλά και διάφορους άλλους πολιτικούς μεταξύ άλλων τον αγαπημένο μου Παύλο Χρηστίδη - αυτό το ταλαντούχο παιδί.

Η ένταση που είχε η ατμόσφαιρα, ο παλμός στην ομιλία της προέδρου νομίζω μου ξύπνησε το «μικρόβιο» της πολιτικής, που τώρα πια πιστεύω ότι πάντα υπήρχε! Στα μάτια της προέδρου είδα την ανάγκη για αλλαγή, στην φωνή της Ακουγόταν το όραμα της για τη γενιά μου. Η πρόεδρος με έκανα να πιστέψω πως η γενιά μου μπορεί να ανατρέψει τα δεδομένα της εποχής για ένα καλύτερο αύριο. 

Έτσι λοιπόν αποφάσισα να εκτεθώ ανοιχτά στη κοινωνία για τα πιστεύω μου και τα θέλω μου. Από τότε διαρκώς υπηρετώ με σεβασμό την ιδεολογία μου. Εν συνέχεια γνώρισα τον βουλευτή του νομού μου-Ηλείας- Μιχάλη Κατρίνη. Ο Μιχάλης είναι ένας άνθρωπος πανέξυπνος, διορατικός, τίμιος, ενίοτε αινιγματικός και πάντοτε άξιος του έργου του. Είναι δίπλα στους πολίτες της Ηλείας εκτιμώντας την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπο του. 

Είναι ένας άνθρωπος που εκτιμώ και μου δίνει έμπνευση να συνεχίσω να βρίσκομαι στην πολιτική. Είμαι στον Κίνημα Αλλαγής γιατί πιστεύω ότι μπορούμε να ξανά φέρουμε καλύτερες μέρες στην Ελλάδα, γιατί υπερασπιζόμαστε τη διαφάνεια την αξιοκρατία. Γιατί είμαστε με τους πολλούς - είμαστε με τον λαό.

Με τις εκλογές στο Κίνημα Αλλαγής να βρίσκονται σε μία κρίσιμη καμπή με την κ. Γεννηματά να έχει αποσύρει την υποψηφιότητα της πως πιστεύεις ότι θα είναι η επόμενη μέρα στο κόμμα;

Με θλίβει ιδιαίτερα αυτή η δυσάρεστη εξέλιξη στην υγεία της αγαπημένης μου προέδρου. Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να το ξεπεράσει και αυτό. Είμαι βέβαια πως για ακόμα μια φορά θα δώσει μια μάχη που θα της φέρει άλλη μια νίκη. Δεν ξέρει να χάνει και δεν θα χάσει. Η αλήθεια είναι πως η Φώφη Γεννηματά είναι από τα πιο ισχυρά και ικανά στελέχη του κινήματος. Η απουσία της από την ηγεσία θα είναι ιδιαίτερα αισθητή για αρκετό καιρό. 

Δεν σας κρύβω ότι με ανησυχεί από εδώ και στο εξής η ενότητα και η πορεία του χώρου. Η πρόεδρος έδινε και θα δώσει την ψυχή της για την παράταξη και αυτό φάνηκε όταν ανέλαβε την ηγεσία του κόμματος. Στην ουσία πήρε ένα κόμμα από τα αποκαΐδια του και το ξανά συγκρότησε από την αρχή, δίνοντας του χρώμα και άρωμα ζωντάνιας. 

Η Φώφη Γεννηματά αποκατέστησε με προσωπικές και συλλογικές μάχες το όνομα του ΠΑΣΟΚ. Κράτησε ζωντανό το ΠΑΣΟΚ μέσα από το Κίνημα Αλλαγής. Δεν έσκυψε ποτέ το κεφάλι στα δύσκολα, δεν δίστασε στα εμπόδια, δεν κλονίστηκε από τα πισώπλατα μαχαιρώματα και τις άνανδρες σεξιστικές επιθέσεις. 

Ελπίζω η επόμενη μέρα για το Κίνημα Αλλαγής να είναι γεμάτη αισιοδοξία και όρεξη για δουλειά. Εγώ θα είμαι εκεί ακόμα και με διαφορετική ηγεσία να αγωνιστώ για την παράταξη. Τώρα όμως προέχει να γίνει καλά η πρόεδρος και να επιστρέψει κοντά στην οικογένεια της και στους αληθινούς συντρόφους της γερή και υγιέστατη.

Φώφη Γεννηματά ως πρόεδρος, ως άνθρωπος. Σε επηρέασε προσωπικά η ηγεσία της; Σε παρακίνησε στο να ασχοληθείς περισσότερο ενεργά;

Τη Φώφη Γεννηματά τη θαύμασα από τη πρώτη στιγμή ως πολιτικό και ως πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ / Κινήματος Αλλαγής. Στη συνέχεια παρακολουθώντας της, κατάλαβα τον ξεχωριστό και αληθινό χαρακτήρα της. Από τη πρώτη στιγμή την ένιωσα ως πρότυπο γυναίκας και πράγματι ειναι. 

Όπως προανέφερα ήταν ένας από τους βασικούς παράγοντες, ώστε να μπω στα μονοπάτια της πολιτικής. Η πρόεδρος ειναι μια γυναίκα μαχήτρια, θαρραλέα, τίμια, με ήθος και αξίες. Είναι μια γυναίκα δυναμική, ακούραστη, δημιουργική, ειναι η ήρεμη δύναμη της πολιτικής.

Αγωνίστρια τόσο στην ίδια της τη ζωή όσο και στην πολιτική. Η πολιτική έχει ανάγκη από ήθος, άρα έχει ανάγκη τη Φώφη Γεννηματά, για αυτό ακόμα δεν ήρθε η ώρα να αποσυρθεί. Ήταν εκείνη που έδωσε χώρο και φωνή στη Νέα Γενιά αυτής της χώρας. 

Είναι η γυναίκα πρόεδρος που έδωσε βήμα σε νέους ανθρώπους να παλέψουν στη πρώτη γραμμή δείχνοντας τους την πίστη και την εμπιστοσύνη τους. Η  Φώφη Γεννηματά όλα αυτά τα χρόνια αποτελεί πηγή έμπνευσης για τα νέα παιδιά. 

Από τη πρώτη στιγμή θεώρησα πως αποτελεί ορόσημο για το ΠΑΣΟΚ / Κίνημα Αλλαγής. Πάντα θα είναι σταθμός για την παράταξη, ήταν αυτή που έβαλε πλάτη στις δύσκολες στιγμές. 

Ξέρω πως αυτή τη στιγμή δε φοβάται τίποτα και είναι με το χαμόγελο στα χείλη της. Θα γυρίσει σύντομα κοντά μας γιατί έχουμε ανάγκη για την πολυπόθητη αλλαγή, αλλά και το ελληνικό κοινοβούλιο έχει ανάγκη από πολιτικούς με ήθους και αξιοπρέπεια - χαρακτηριστικά που διέπουν τη Φώφη Γεννηματά.

Μία ευχή σου ως νέος άνθρωπος, μια σκέψη για την επόμενη ημέρα


Εύχομαι η Ελλάδα να καταφέρει να σταθεί ανεξάρτητη, να μπορέσει να στηρίξει του πολίτες. Όλα τα νέα παιδιά που ξενιτεύτηκαν για ένα καλύτερο αύριο, να γυρίσουν και να επενδύσουν εδώ. Ελπίζω σε μια καλύτερη παιδεία που θα διοχετεύει στα παιδιά μόρφωση και αξίες. Ένα καλύτερο σύστημα που θα σέβεται τους εκπαιδευτικούς. 

Εύχομαι περισσότερο από κάθε άλλο όμως οι γυναίκες αυτής της κοινωνίας να πάψουν να φοβούνται για τη ζωή τους και την αξιοπρέπεια τους. Να μπορούν να ζουν ελεύθερες και ανεξάρτητες. Να μην πνίγονται. Ελπίζω στην ουσιαστική ισότητα. 

Ελπίζω να υπάρξει καλύτερη διαπαιδαγώγηση αυτών των γενεών. Να μάθουν τα νέα παιδιά να σέβονται και να αγαπούν τη ζωή. Ξέρετε, τα πάντα μπορούν να φτιάξουν και να διορθωθούν, αυτό που δεν αλλάζει ποτέ είναι οι εσφαλμένες νοοτροπίες και αντιλήψεις.

* Χαρά Αλτούνη, μέλος Νέας Γενιάς Κινήματος Αλλαγής , μέλος Ν.Ε Κινήματος Αλλαγής Ηλείας (τομέα Νεολαίας)





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.