Act Business Center

Act Business Center

Παρασκευή 20 Αυγούστου 2021

Η Αμάλ, οι Νέρωνες και το κακό μας το χάλι


Της Παναγίτσας Μιχαήλου
Έτσι που λέτε. Δε μας φτάνει ο ιός που έτσι όπως πάει θα εξαντλήσει όλη την αλφαβήτα στις μεταλλάξεις, δε μας φτάνουν οι φωτιές που θα δημιουργήσουν στρατιές ξεσπιτωμένων και άνεργων, δε φτάνει που δεν ξέρουμε τι θα μας ξημερώσει κι από που θ 'αρχίσουμε σαν κράτος να επουλώνουμε πληγές, έχουμε και την Αμάλ να περιφέρεται ανά την Ελλάδα.

Η Αμάλ είναι μια μουσουλμάνα προσφυγοπούλα που αναπαρίσταται από μια κούκλα μαριονέτα τριάμισι μέτρα. Είναι κατασκευασμένη από καλάμι και ανθρακόνημα, για να μπορεί να περπατάει σ' όλες τις καιρικές συνθήκες δίχως να φθείρεται.

Το δρώμενο περιφορά της Αμάλ που ξεκίνησε προ ημερών στα σύνορα Τουρκίας Συρίας και ολοκληρώνεται στο Λονδίνο, επιδιώκει σύμφωνα με τους διοργανωτές να ευαισθητοποιήσει τους Ευρωπαίους γύρω από το προσφυγικό πρόβλημα.

Η Αμάλ που λέτε πέρασε κι από τη Χίο, συνοδεία κόσμου και εκδηλώσεων σε μια Ελλάδα που οι συναθροίσεις απαγορεύονται προς αποφυγή διασποράς του ιού.
Σε μία Ελλάδα που απαγορεύονται οι λιτανείες της Ορθόδοξης Εκκλησίας κι οι παρελάσεις, επιτρέπεται συνοδεία κόσμου η περιφορά της συγκεκριμένης μαριονέτας συνοδεία κόσμου χορού και μουσικής.

Φαίνεται λοιπόν πως ο κορωνοϊός κολλάει μόνο με Παναγία αλλά δεν κολλάει με Αμάλ. Ο 
κορωνοϊός κολλάει μόνο με εκδηλώσεις της Χριστιανικής πίστης γύρω από την Παναγία το Δεκαπενταύγουστο. Αλλά όταν το πλήθος συνωστίζεται γύρω από τη μουσουλμάνα κούκλα Αμάλ γίνεται κάποιο θαύμα της παγκοσμιοποίησης και του Σόρος και δεν κολλάει κανείς.

Άραγε τι θα γινόταν αν ένας εμβολιασμένος ρασοφόρος έπαιρνε την ευθύνη λόγω πίστης και εμβολίου και δήλωνε ότι δε φοβάται να κάνει λιτανεία με το πλήθος γύρω από μια εικόνα της Παναγίας;

Δεν θα τον πούνε θρησκόληπτο ανεύθυνο και ψεκασμένο που θέτει την υγεία όλων μας σε κίνδυνο;

Το πολιτικό σύστημα, οι χρυσοπληρωμένοι επαγγελματίες ανθρωπιστές των ΜΚΟ οι επιτροπές των λοιμωξιολόγων και τα παπαγαλάκια των ΜΜΕ γιατί δεν αποκαλούν ψεκασμένους όλους όσους συνωστίζονται και συμμετέχουν στην λιτανεία γύρω ένα επί της ουσίας ξόανο;

Οι καθιερωμένες εκδηλώσεις του Δεκαπενταύγουστου υπέρ μιας γυναίκας μητέρας και υπεράνω όλων των Αγίων καθότι Παν Αγία απαγορεύονται, αλλά επιτρέπονται οι εκδηλώσεις υπέρ της Αμάλ και της παγκοσμιοποίησης. Απ' ότι φαίνεται προωθούνται νέες θρησκείες και οι Χριστιανικές αξίες της Δύσης βλάπτουν σοβαρά τους σχεδιασμούς τους.

Το σύνθημα που συνοδεύει το δρώμενο της Αμάλ, είναι το μη μας ξεχνάτε.
Όμως αυτό είναι το μόνο για το οποίο δεν μπορεί να κατηγορήσει κανείς την Ελλάδα. Διότι μέχρι τώρα έχει σηκώσει για τις πλάτες της δυσανάλογο βάρος. Και ανθρωπιστικό πρόσωπο έδειξε και αλληλεγγύη έδειξε, σε σημείο μάλιστα να βάλει τις δικές της ανάγκες σε δεύτερη μοίρα. 

Η τουριστική σεζόν στα νησιά που σηκώνουν το βάρος των μεταναστευτικών ροών καταποντίστηκε.

Οι νησιώτες ειδικά έχουν υποστεί σωρεία φθορών στην περιουσία τους και δεν μπορούν να πουν κουβέντα γιατί ο αντιρατσιστικός νόμος τους τυλίγει σε μια κόλλα χαρτί.

Όπως έγινε μ' εκείνο το βοσκό στη Μυτιλήνη που ενώ οι λάθρο του είχαν ρημάξει τα ζωντανά, συνελήφθη αυτός για οπλοκατοχή και οπλοχρησία.

Το Μη μας ξεχνάτε λοιπόν, είναι ένα εντελώς άκυρο σλόγκαν γιατί και να θέλαμε να το ξεχάσουμε όλοι όσοι θησαυρίζουν από αυτή την μπίζνα δε μας αφήνουν κάνοντας συνεχείς επικλήσεις στο συναίσθημα των αφελών στον ανθρωπισμό, και στη Χριστιανική μας αλληλεγγύη.

Μόνο που όπως είχε πει κι ένας φίλος, η αλληλεγγύη και ο ανθρωπισμός πρέπει να σταματά εκεί που αρχίζει να διαταράσσεται η ομαλότητα μιας κοινωνίας.

Γιατί αν εξακολουθήσουμε την ίδια τακτική οι άνθρωποι από την Βόρεια Εύβοια, την Ηλεία, την Κερατέα, τη Μαλακάσα, το Μαραθώνα, τους Θρακομακεδόνες, το Λουτράκι, θα είναι οι δικοί μας εν δυνάμει πρόσφυγες.

Όταν αλλάζει δραματικά η σύσταση του πληθυσμού και όταν έχουμε τόσους βίαια φτωχοποιημενους λόγω πυρκαγιάς λίγο με νοιάζει η Αμάλ και το μήνυμα που θέλει να περάσει ειδικά σε εποχές που οι Έλληνες πολίτες βλέπουν τις δικές τους μέχρι τώρα αδιαπραγμάτευτες ελευθερίες να καταστρατηγούνται στο όνομα της αποφυγής της διασποράς του ιού και μόλις έρχεται η Αμάλ με την παρέα της η οποία θα περιφέρεται με νταούλια και ζουρνάδες σε πέντε Ελληνικές πόλεις, (Χίο, Τρίκαλα, Λάρισα, Ελευσίνα, Αθήνα) όλοι οι αρμόδιοι τηρούν σιγή ιχθύος. Για πρόστιμα δε άσκοπης μετακίνησης ούτε κουβέντα.

Φαίνεται πως τα δουλικά της νέας τάξης προωθούν μια καινούργια πραγματικότητα στην οποία προβάλλουν διάφορες μειοψηφίες τις οποίες μετά για να προστατέψουν θα καταργήσουν σταδιακά την αρχή της πλειοψηφίας, και κατ' επέκταση της δημοκρατίας.

Όμως στην αρχή της πλειοψηφίας βασίζεται ο δημοκρατικός συγκεντρωτισμός που ευαγγελίζεται η παραδοσιακή Αριστερά.

Καλό είναι λοιπόν παρ' όλο το μπάχαλο που επικρατεί γύρω μας να έχουμε ορθή κρίση και να δίνουμε προτεραιότητες εκεί που πρέπει. Γιατί καλή η αλληλεγγύη όμως ένα πτωχευμένο κράτος πρέπει να κοιτά και τους πολίτες του, αλλιώς εμείς θα γίνουμε οι πρόσφυγες κι εκείνοι οι πολίτες.

Πάντως λειτουργώντας ως δικηγόρος του διαβόλου σκέφτομαι πως ίσως η έλευση της Αμάλ να θέλει ως προπομπός να μας προετοιμάσει για το ανθρώπινο τσουνάμι απ' το Αφγανιστάν που θα ξεχυθεί στην Ευρώπη.

Κι εμείς ως κράτος ξέφραγο αμπέλι για την ώρα το μόνο που κάνουμε είναι να παρακολουθούμε τις δηλώσεις ευχολόγια των Νερώνων της πολιτικής, την επερχόμενη εξαθλίωση σ όλο τον κόσμο που χάσε το σπίτι και την περιουσία του.

Και να ευχόμαστε η όποια έξωθεν βοήθεια στους πληγέντες να φτάσει στα χέρια που πρέπει και να μην έχει την τύχη των χρημάτων του Ταμείου Μολυβιάτη.

ΥΓ (Εύγε στον Μητροπολίτη Σταγών και Μετεώρων Θεόκλητο που δεν έδωσε άδεια να γίνουν εκδηλώσεις της Αμάλ στον προαύλιο χώρο του παρεκκλησίου του Αγίου Αντωνίου επειδή δεν συνάδουν με το θρησκευτικό χαρακτήρα και την παράδοση της περιοχής).


1 σχόλιο:

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.