Act Business Center

Act Business Center

Σάββατο 1 Μαΐου 2021

Η Ελένη Μπραΐμη η ''αδερφή του Εύζωνα'' μιλά στη Γνώμη, στο Θωμά Μαρκόπουλο


Η νεαρά κυρία Ελένη Μπραΐμη -η οποία έγινε viral, δικαίως και ορθά, ως ''αδερφή του Εύζωνα'', μιλά στη Γνώμη στο Θωμά Μαρκόπουλο 
Αρχικά θα μου πεις τα βασικά για σένα αγαπητή Ελένη:
Καταγωγή, Οικογένεια, Επάγγελμα, Σπουδές, Χόμπι, τρέχουσα καθημερινότητα σου κλπ
Η καταγωγή μου είναι από ένα χωριό της Μάνης, τη Παλαιόχωρα, όπου μεγάλωσα εκεί σε μια πολύτεκνη οικογένεια! Σπουδάζω στο Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών... Με το που τελείωσα το σχολείο και πήγα στην Αθήνα, παράλληλα με τις σπουδές, άρχισα να ασχολούμαι ενεργά με το χώρο της μόδας και της διαφήμιση, έως και σήμερα. Όταν ξεκλέβω λίγο χρόνο από τη γεμάτη καθημερινότητα μου, μου αρέσει να ασχολούμαι με τους παραδοσιακούς χορούς.

Πως βιώνεις ως νεαρό και σκεπτόμενο άτομο, την οικονομική και κοινωνική κρίση που περνά η πατρίδα μας εδώ και 12-13 χρόνια;
Τι σε ταλαιπωρεί;
Εργασιακά, Κοινωνικά κ.λπ.

Η οικονομική και κοινωνική κρίση που περνάει η χώρα μας τα τελευταία αρκετά χρόνια, έχει επηρεάσει φυσικά και εμένα και την οικογένεια μου! Τα αδέρφια μου και εγώ ήμασταν σε περίοδο σπουδών οπότε βιώσαμε έντονα αυτή την αλλαγή... Εργασιακά δεν εφησυχάζω ποτέ, παρόλο που είναι δύσκολο για τα άτομα της ηλικίας μου να κάνουν ένα πρώτο βήμα, πόσο μάλλον να πραγματοποιήσουν ένα από τα όνειρα τους.

Πρόσφατα προκάλεσε συγκίνηση και θετικά συναισθήματα πολύ γλυκά και πατριωτικά μια όμορφη ανάρτηση μαζί με τον Εύζωνα, μικρότερο αδελφό σου.
Είδαμε να γίνεται ανα-δημοσιευση από περίπου 20 sites/blogs εντός Ελλάδος και μερικά ελληνικά site στο εξωτερικό. Πως νιώθεις για όλο αυτό… είναι μια τόσο τρυφερή και ελληνική εικόνα.


Είναι τρυφερή και ελληνική εικόνα, μα πάνω απ’ όλα είναι μια ΑΛΗΘΙΝΗ εικόνα η οποία προβάλλει την αγάπη και τον σεβασμό ανάμεσα στα αδέρφια! Χαίρομαι που η δίκη μας πραγματικότητα άγγιξε τα συναισθήματα όλων των Ελλήνων απανταχού στο κόσμο με τη δύναμη του Διαδικτύου. Δε θα μπορούσε ο αδερφός μου να μας κάνει πιο περήφανους, τόσο εμάς τα αδέρφια του, τους γονείς μας που με τόσο κόπο και αγώνα μας μεγάλωσαν με κύριο άξονα το ΗΘΟΣ κ τον ΣΕΒΑΣΜΟ, αλλά και όλους όσους αντίκρισαν τη συγκεκριμένη φωτογραφία και «δάκρυσαν μαζί με εμένα».

Πως βίωσες και βιώνεις τον sars - covid 19 και τα αποτελέσματα του;
Τι σε προβληματίζει;
Πως το πέρασες όλο αυτό;
Θα έχουμε ένα καλό καλοκαίρι;


Όπως για όλο το κόσμο ήταν κάτι πρωτόγνωρο, έτσι και για εμένα! Δε περίμενα ποτέ ότι τα απλά καθημερινά πράγματα θα φτάσουν να δείχνουν τόσο σημαντικά! Παρόλα αυτά δεν θέλω να χάνω την αισιοδοξία μου για ένα καλύτερο αύριο με πιο ευνοϊκές μέρες για όλους μας.

Μια θετική - ελπιδοφόρα σκέψη σου για το αύριο;
Ποιο είναι το προσωπικό σου μότο;
Η φράση που σε παρακινεί, αν θες, που σε εμπνέει.


Το προσωπικό μου μότο, όπως και του αδελφού μου, είναι «Ο ΕΠΙΜΕΝΩΝ ΝΙΚΑ». Μια φράση που αποτέλεσε το στήριγμα του αδερφού μου στη δύσκολη διαδικασία της εκπαίδευσης του στη Προεδρική Φρουρά. Εύχομαι μέσα από τη καρδιά μου, πολύ σύντομα η περιπέτεια που ζήσαμε και εξακολουθούμε να ζούμε με τον κορωνοϊό να είναι ένας μακρινός εφιάλτης και οι μέρες που έρχονται να μας βρουν υγιείς, δυνατούς και δημιουργικούς. Ελπίζω να αντλήσουμε έμπνευση από τους Εύζωνες που δεν έσκυψαν ΠΟΤΕ το κεφάλι και από την Ελλάδα που στο πέρασμα των αιώνων μένει όρθια στις δυσκολίες.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.