Ανακοίνωση ΕΛΜΕ Κιλκίς
Μόνο οργή και αγανάκτηση μπορούν να προκαλέσουν σε κάθε δημοκρατικό πολίτη οι τελευταίες δηλώσεις του κυβερνητικού εκπροσώπου Στ. Πέτσα για το συντριπτικό αποτέλεσμα των εκλογών – παρωδία στις 7 Νοέμβρη.
Η κυβέρνηση και το κόμμα της ΝΔ μπροστά στην πανωλεθρία, την καθολική αποδοκιμασία της πολιτικής του ΥΠΑΙΘ και τα συντριπτικά ποσοστά του 95% αποχής του κλάδου από τη φάρσα της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας καταφεύγει σε ύβρεις. Συγκεκριμένα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, διαστρέφοντας την πραγματικότητα για να την προσαρμόσει στην πολιτική της κυβέρνησης, δήλωσε για το αποτέλεσμα των εκλογών ότι είναι “ήττα εκείνων που δεν επιθυμούν να δουν την πρόοδο και προσπαθούν συνεχώς με φασίζουσες νοοτροπίες και συμπεριφορές να βάζουν προσκόμματα…” (ο τονισμός δικός μας).
Η κυβέρνηση και το κόμμα της ΝΔ μπροστά στην πανωλεθρία, την καθολική αποδοκιμασία της πολιτικής του ΥΠΑΙΘ και τα συντριπτικά ποσοστά του 95% αποχής του κλάδου από τη φάρσα της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας καταφεύγει σε ύβρεις. Συγκεκριμένα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, διαστρέφοντας την πραγματικότητα για να την προσαρμόσει στην πολιτική της κυβέρνησης, δήλωσε για το αποτέλεσμα των εκλογών ότι είναι “ήττα εκείνων που δεν επιθυμούν να δουν την πρόοδο και προσπαθούν συνεχώς με φασίζουσες νοοτροπίες και συμπεριφορές να βάζουν προσκόμματα…” (ο τονισμός δικός μας).
Και όλα αυτά για να δικαιολογήσει από τη μια την ήττα και από την άλλη την άρνηση του ΥΠΑΙΘ να δώσει στα συνδικάτα τις λίστες των ψηφισάντων. Την ίδια φρασεολογία αναπαράγει σε ανακοίνωσή της και η κομματική οργάνωση της ΝΔ στο Κιλκίς, την οποία μάλιστα έκαναν την τιμή να μας αποστείλουν!
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, όφειλε να γνωρίζει εκ της θέσεως του, ότι οι καταστάσεις ψηφισάντων είναι αναπόσπαστο τμήμα των πρακτικών ψηφοφορίας, δηλαδή δημόσια έγγραφα που παραδίδονται στους ενδιαφερόμενους υποψηφίους (στην προκειμένη περίπτωση με το ζόρι υποψηφίους) επικυρωμένα με απλή αίτησή τους στο πρωτοδικείο.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, όφειλε να γνωρίζει εκ της θέσεως του, ότι οι καταστάσεις ψηφισάντων είναι αναπόσπαστο τμήμα των πρακτικών ψηφοφορίας, δηλαδή δημόσια έγγραφα που παραδίδονται στους ενδιαφερόμενους υποψηφίους (στην προκειμένη περίπτωση με το ζόρι υποψηφίους) επικυρωμένα με απλή αίτησή τους στο πρωτοδικείο.
Δεν είναι προσωπικά δεδομένα, αλλά πρόκειται για αρχαιρεσίες 170.000 χιλιάδων ψηφοφόρων. Το ίδιο ισχύει και για την μονίμως παρανομούσα και τελούσα σε σύγχυση ΓΓ του ΥΠΑΙΘ, η οποία εκδίδει συνεχώς «εγκυκλίους» που δεν στηρίζονται στην κείμενη νομοθεσία.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος όφειλε επίσης να γνωρίζει, ότι η ΟΛΜΕ μέσα από τον έναν αιώνα ζωής και δράσης της, μόνο λαμπρά παραδείγματα δημοκρατικής συμπεριφοράς και στάσης έχει να παρουσιάσει. Ο κλάδος μας έχει δώσει σκληρούς αγώνες ενάντια στους κατακτητές και στη χούντα, έχει πληρώσει με βαρύ φόρο αίματος την υπεράσπιση του Δημόσιου Σχολείου και των δημοκρατικών δικαιωμάτων.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος όφειλε επίσης να γνωρίζει, ότι η ΟΛΜΕ μέσα από τον έναν αιώνα ζωής και δράσης της, μόνο λαμπρά παραδείγματα δημοκρατικής συμπεριφοράς και στάσης έχει να παρουσιάσει. Ο κλάδος μας έχει δώσει σκληρούς αγώνες ενάντια στους κατακτητές και στη χούντα, έχει πληρώσει με βαρύ φόρο αίματος την υπεράσπιση του Δημόσιου Σχολείου και των δημοκρατικών δικαιωμάτων.
Ήταν πάντα πρωτοπόρος στους κοινωνικούς αγώνες στη χώρα μας για την πρόοδο και την κοινωνική δικαιοσύνη. Η διαδικασία της μάθησης, η κοινωνικοποίηση και διαπαιδαγώγηση των παιδιών μας στηρίζεται στους εκπαιδευτικούς και όχι σε εσάς κ Πέτσα.
Υπενθυμίζουμε ότι στην πρώτη καραντίνα, οι εκπαιδευτικοί στήριξαν ολόψυχα τους μαθητές τους, και ιδιαίτερα τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών που είχαν περισσότερα προβλήματα, κάτω από φοβερά αντίξοες συνθήκες, χωρίς υλικοτεχνική υποδομή, με πληροφοριακά συστήματα που συνεχώς “έπεφταν” όπως και τώρα, χωρίς καμία υποστήριξη και επιμόρφωση. Ο μοναδικός στόχος ήταν να στηρίξουν μορφωτικά, παιδαγωγικά και ψυχολογικά τους μαθητές τους.
Το ίδιο ακριβώς πράττουν και τώρα Ήταν οι ίδιοι εκπαιδευτικοί που τότε εισέπρατταν τις “ευχαριστίες” και τα “εύγε” του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης, υποκριτικά όπως φαίνεται, και τώρα τους προσάπτετε χαρακτηρισμούς για “φασίζουσες νοοτροπίες”. Τα ξεχάσατε κ. Πέτσα;
Διερωτόμαστε συνεπώς πόσο συνετό είναι σε τούτη τη κρίσιμη συγκυρία για την Ελληνική κοινωνία, η Κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας μαζί με τους πρόθυμους ορισμένων ΜΜΕ, να καθυβρίζουν, και να δυσφημούν τους εκπαιδευτικούς –διχάζοντας αντί να ενώνουν- οι οποίοι και πάλι δίνουν τη μάχη τους για να παρέχουν το αγαθό της μόρφωσης;;;
Πεποίθηση της ΟΛΜΕ είναι ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα κατά βούληση να ψηφίζει ή όχι. Συνεπώς πρόθεση μας δεν είναι να στοχοποιήσουμε τους ελάχιστους που ψήφισαν. Όμως διερωτόμαστε ποιους προσπαθεί να «προστατεύσει» άραγε το ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση;
Υπενθυμίζουμε ότι στην πρώτη καραντίνα, οι εκπαιδευτικοί στήριξαν ολόψυχα τους μαθητές τους, και ιδιαίτερα τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών που είχαν περισσότερα προβλήματα, κάτω από φοβερά αντίξοες συνθήκες, χωρίς υλικοτεχνική υποδομή, με πληροφοριακά συστήματα που συνεχώς “έπεφταν” όπως και τώρα, χωρίς καμία υποστήριξη και επιμόρφωση. Ο μοναδικός στόχος ήταν να στηρίξουν μορφωτικά, παιδαγωγικά και ψυχολογικά τους μαθητές τους.
Το ίδιο ακριβώς πράττουν και τώρα Ήταν οι ίδιοι εκπαιδευτικοί που τότε εισέπρατταν τις “ευχαριστίες” και τα “εύγε” του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης, υποκριτικά όπως φαίνεται, και τώρα τους προσάπτετε χαρακτηρισμούς για “φασίζουσες νοοτροπίες”. Τα ξεχάσατε κ. Πέτσα;
Διερωτόμαστε συνεπώς πόσο συνετό είναι σε τούτη τη κρίσιμη συγκυρία για την Ελληνική κοινωνία, η Κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας μαζί με τους πρόθυμους ορισμένων ΜΜΕ, να καθυβρίζουν, και να δυσφημούν τους εκπαιδευτικούς –διχάζοντας αντί να ενώνουν- οι οποίοι και πάλι δίνουν τη μάχη τους για να παρέχουν το αγαθό της μόρφωσης;;;
Πεποίθηση της ΟΛΜΕ είναι ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα κατά βούληση να ψηφίζει ή όχι. Συνεπώς πρόθεση μας δεν είναι να στοχοποιήσουμε τους ελάχιστους που ψήφισαν. Όμως διερωτόμαστε ποιους προσπαθεί να «προστατεύσει» άραγε το ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση;
Τους ελάχιστους εκπαιδευτικούς που επέλεξαν να ψηφίσουν στις 7/11 ή μήπως τα πραγματικά ποσοστά της αποχής είναι ακόμα μεγαλύτερα και για αυτό ακριβώς τον λόγο δεν δίδονται οι καταστάσεις ψηφισάντων, για να μην αποκαλυφθεί ένα ακόμα μεγαλύτερο φιάσκο;; Με βάση όλα τα παραπάνω πόσο άδικο θα είχαμε αξιότιμε κ Πέτσα εάν σας επιστρέφαμε ευθέως τον χαρακτηρισμό που μας αποδώσατε;
Σε αυτή την πολύ δύσκολη συγκυρία για την Ελληνική Κοινωνία, διαβεβαιώνουμε ότι δεν πρόκειται να παραιτηθούμε από την άσκηση των ατομικών και πολιτικών δικαιωμάτων που μας παρέχει το Σύνταγμα στην προσπάθεια μας να προστατεύσουμε τη Δημόσια εκπαίδευση και όλους τους εμπλεκομένους σε αυτή (μαθητές, εκπαιδευτικούς).
Σε αυτή την πολύ δύσκολη συγκυρία για την Ελληνική Κοινωνία, διαβεβαιώνουμε ότι δεν πρόκειται να παραιτηθούμε από την άσκηση των ατομικών και πολιτικών δικαιωμάτων που μας παρέχει το Σύνταγμα στην προσπάθεια μας να προστατεύσουμε τη Δημόσια εκπαίδευση και όλους τους εμπλεκομένους σε αυτή (μαθητές, εκπαιδευτικούς).
Θα συνεχίσουμε να δίνουμε τη μάχη της μόρφωσης και της διαπαιδαγώγησης των μαθητών μας. Καλούμε ορισμένα κυβερνητικά και κομματικά στελέχη της ΝΔ να ανακαλέσουν άμεσα τους προσβλητικούς και κατάπτυστους χαρακτηρισμούς τους σε βάρος των εκπαιδευτικών και των θεσμικών εκπροσώπων τους.
Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας και την Κυβέρνηση να μην ασχολούνται μόνο με την επικοινωνιακή πολιτική, αλλά με τα σοβαρά και οξυμένα προβλήματα που αντιμετωπίζει το Δημόσιο σχολείο δίνοντας άμεσα λύσεις. Να πάρουν επιτέλους όλα εκείνα τα ενδεδειγμένα μέτρα που θα εξασφαλίζουν την υγεία μαθητών και εκπαιδευτικών, γιατί επιθυμούμε ανοιχτά και όχι κλειστά σχολεία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.