Επιμέλεια: Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης "Κίνητρο" Κιλκίς
Το διδαγμένο προς εξέταση κείμενο καθώς και ο παρατηρήσεις που το συνοδεύουν είναι για τους καλά προετοιμασμένους μαθητές, οι οποίοι δεν θα πρέπει να αντιμετώπισαν ιδιαίτερες δυσκολίες. Οι ερωτήσεις σχετίζονται με ενότητες που εξετάζονται για πρώτη φορά γεγονός που ενισχύει την αναμενόμενη εξέτασή τους.
Το αδίδακτο κείμενο προέρχεται από το έργο «Πόροι» του Ξενοφώντα. Η μετάφρασή του είναι μέτριας δυσκολίας. Η νοηματική ερώτηση είναι εύστοχα διατυπωμένη με προφανή απάντηση.
Οι παρατηρήσεις της γραμματικής και του συντακτικού χαρακτηρίζονται απλές και κατανοητές χωρίς ιδιαίτερο βαθμό δυσκολίας.
Στα Μαθηματικά εξετάστηκαν σήμερα οι μαθητές του Θετικού Προσανατολισμού και του Πεδίου Οικονομικών και Πληροφορικής.
Τα θέματα ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας, με το Θέμα Β να αποτελεί σχεδόν επανάληψη παλαιότερου αντίστοιχου θέματος Πανελλαδικών Εξετάσεων. Το Θέμα Γ ως αναμένονταν διέθετε κάποια δύσκολα σημεία και απαιτούσε καλές γνώσεις τριγωνομετρίας από την Άλγεβρα της Β Λυκείου. Το Θέμα Δ ήταν αρκετά απαιτητικό ήδη από το 1ο ερώτημα και απαιτούσε συνδυαστική σκέψη.
Τα θέματα κάλυπταν μεγάλο μέρος της ύλης και οι μαθητές διέθεταν χρόνο για να επιλύσουν τα θέματα με άνεση, κάτι που δε συμβαίνει συχνά στις Πανελλαδικές εξετάσεις στα Μαθηματικά.
Το αδίδακτο κείμενο προέρχεται από το έργο «Πόροι» του Ξενοφώντα. Η μετάφρασή του είναι μέτριας δυσκολίας. Η νοηματική ερώτηση είναι εύστοχα διατυπωμένη με προφανή απάντηση.
Οι παρατηρήσεις της γραμματικής και του συντακτικού χαρακτηρίζονται απλές και κατανοητές χωρίς ιδιαίτερο βαθμό δυσκολίας.
Στα Μαθηματικά εξετάστηκαν σήμερα οι μαθητές του Θετικού Προσανατολισμού και του Πεδίου Οικονομικών και Πληροφορικής.
Τα θέματα ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας, με το Θέμα Β να αποτελεί σχεδόν επανάληψη παλαιότερου αντίστοιχου θέματος Πανελλαδικών Εξετάσεων. Το Θέμα Γ ως αναμένονταν διέθετε κάποια δύσκολα σημεία και απαιτούσε καλές γνώσεις τριγωνομετρίας από την Άλγεβρα της Β Λυκείου. Το Θέμα Δ ήταν αρκετά απαιτητικό ήδη από το 1ο ερώτημα και απαιτούσε συνδυαστική σκέψη.
Τα θέματα κάλυπταν μεγάλο μέρος της ύλης και οι μαθητές διέθεταν χρόνο για να επιλύσουν τα θέματα με άνεση, κάτι που δε συμβαίνει συχνά στις Πανελλαδικές εξετάσεις στα Μαθηματικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.