Δελτίο τύπου Ε. Αγαθοπούλου
Κιλκίς, 21 Οκτωβρίου 2019. Ένας μήνας και πλέον από την έναρξη της σχολικής χρονιάς και κάποιοι μαθητές αντιμετωπίζονται ως μαθητές δεύτερης κατηγορίας καθώς ακόμα δεν έχουν εγκριθεί τα ολιγομελή τμήματα προσανατολισμού της Γ’ Τάξης των Γενικών Λυκείων Νέου Αγιονερίου, ΣΣ Μουριών και Ευρωπού.
Το Υπουργείο δεν έχει ξεκαθαρίσει τον σχεδιασμό του γι’ αυτούς τους μαθητές. Η μη λειτουργία των παραπάνω τμημάτων θα τους οδηγήσει στην καθημερινή μετακίνηση τους σε γειτονικά σχολεία, είτε γειτονικών χωριών είτε γειτονικών δήμων, δυσχεραίνοντας έτσι την εκπαιδευτική διαδικασία. Όμως σημαντικός παράγοντας είναι ότι ακόμα και γι’ αυτή τη μετακίνηση δεν υπάρχει πρόβλεψη από το Υπουργείο.
Καλούμε το αρμόδιο Υπουργείο να πάρει την πολιτική απόφαση και να στηρίξει τα δημόσια σχολεία έμπρακτα. Τονίζεται ότι είναι σημαντικό το γεγονός ότι πρόκειται για παραμεθόριες περιοχές, ένα θέμα ευαίσθητο, καθώς οι κάτοικοι εκεί είναι αυτοί που δίνουν ζωή στα ακριτικά μας χωριά και αξίζουν να έχουν την δυνατότητα να στέλνουν τα παιδιά τους στο σχολείο χωρίς να υφίστανται την όποια ταλαιπωρία. Τέλος, καλούμε τον κ. Γεωργαντά μετά την δέσμευση του για λειτουργία όλων των ολιγομελών τμημάτων του νομού, ακόμα και με ένα μαθητή, να προχωρήσει και σε πράξεις.
Ολιγομελή τμήματα υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν κάθε χρονιά, ειδικά σε ακριτικούς νομούς σαν το Κιλκίς. Τα δημόσια σχολεία αποτελούν την επένδυση που πρέπει να κάνει κάθε κυβέρνηση για το μέλλον με όρους πολιτικούς και κοινωνικούς και όχι μόνο με όρους management.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.