Δελτίο τύπου ΚΔΑΠ Kinesis
Μία ακόμα δημιουργική εβδομάδα ολοκληρώθηκε για τις δύο δομές μας, ΚΔΑΠ Kinesis for Kids και Kinesis for Junior με την πλειοψηφία των δραστηριοτήτων μας να επικεντρώνεται στην έναρξη του φθινοπώρου και στο μήνα που διανύουμε.
Έτσι, στα αγγλικά μάθαμε κάποια από τα φρούτα του φθινοπώρου με τα οποία φτιάξαμε το δικό μας παιχνίδι μνήμης. Ένα από αυτά τα φρούτα, που έχει την τιμητική του το Σεπτέμβριο, είναι το σταφύλι και ο τρύγος. Αφού λοιπόν μιλήσαμε για αυτά, φτιάξαμε από ένα τσαμπί σταφύλι χρησιμοποιώντας γκοφρέ χαρτί σε μωβ, πράσινες και καφέ αποχρώσεις.
Ακόμη, μιλήσαμε για το θεό Διόνυσο, το θεό του κρασιού, και τη σημαντική θέση που αυτός κατείχε στην αρχαιότητα. Έπειτα, κόψαμε πολλά πράσινα, χάρτινα αμπελόφυλλα για να ντύσουμε το θεό μας, βάλαμε γκοφρέ χαρτί για τα μαλλιά του και το σταφύλι, ενώ στο χέρι του τοποθετήσαμε ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Παράλληλα, απεικονίσαμε τον κύκλο του σταφυλιού βάφοντας μικρές εικονίτσες, κόβοντάς τες και κολλώντας τες σε κύκλο.
Το φθινόπωρο είναι η εποχή που συμβαίνουν όλα τα παραπάνω. Ποια όμως είναι τα χαρακτηριστικά αυτής της εποχής; Για να λύσουμε αυτή την απορίας μας βγήκαμε μια βόλτα «Στο περιβόλι των εποχών» και διαβάσαμε «Το ταξίδι ενός σαλίγκαρου», ο οποίος αναζητούσε τη βροχή. Αναρωτηθήκαμε ακόμη γιατί οι εποχές είναι τέσσερις και πώς αλλάζουν. Τις απαντήσεις στις ερωτήσεις μας αυτές τις βρήκαμε παρακολουθώντας εκπαιδευτικά βίντεο την ώρα του virtual education.
Στη συνέχεια, την ώρα των αγγλικών, αφού μάθαμε πως ονομάζονται οι τέσσερις εποχές στα αγγλικά, τις απεικονίσαμε σε ένα ομαδικό κολάζ, το οποίο διακοσμεί πλέον το χώρο μας. Για τη διακόσμηση της δομής μας κατασκευάσαμε στα εικαστικά και ένα φθινοπωρινό δέντρο το οποίο έχει αρχίσει να ρίχνει τα φύλλα του, τα οποία μαζεύουμε μέσα σε ένα καρότσι. Μέσα σε αυτό όμως βρέθηκε και ένας φίλος μας που μας βοηθούσε.
Επιπλέον, αυτή την εβδομάδα, ξεκίνησαν και τα μαθήματα ρομποτικής των δομών μας. Στα πρώτα αυτά μαθήματα κατασκευάσαμε έναν μικρό κατάσκοπο, τον οποίο προγραμματίσαμε με σκοπό να μας βοηθάει να εξιχνιάζουμε μεγάλα μυστήρια. Παρέα στον κατάσκοπό μας έκανε ένας παντοδύναμος γορίλας, τον οποίο βοηθήσαμε να κάνει τα πρώτα του βήματα.
Μια ακόμη δραστηριότητα που τα παιδιά αγαπούν και ξεκίνησε αυτή την εβδομάδα είναι και το σκάκι. Ένα επιτραπέζιο παιχνίδι στρατηγικής και σκέψης. Έτσι, οι μικροί μας σκακιστές, αφού έκαναν μια μικρή επανάληψη τους βασικούς κανόνες του παιχνιδιού, χωρίστηκαν σε ζευγάρια και ξεκίνησαν το παιχνίδι. Ποιος θυμάται άραγε καλύτερα τους κανόνες του παιχνιδιού;
Τέλος, μετά από όλον αυτόν τον προγραμματισμό και τις στρατηγικές κινήσεις είναι λογικό να πεινάσαμε. Γι’ αυτό και αποφασίσαμε την ώρα της μαγειρικής να φτιάξουμε ένα δροσιστικό γλυκό. Οι μικροί μας σεφ συνδύασαν το δροσερό ρόδινο ζελέ και το υγιεινό γιαούρτι και δημιούργησαν ένα λαχταριστό δίχρωμο κέρασμα. Η διαδικασία της παρασκευής του ήταν διασκεδαστική, ενώ η γεύση του ικανοποίησε με το παραπάνω τους μικρούς ανερχόμενους ζαχαροπλάστες μας.
Ακόμη, μιλήσαμε για το θεό Διόνυσο, το θεό του κρασιού, και τη σημαντική θέση που αυτός κατείχε στην αρχαιότητα. Έπειτα, κόψαμε πολλά πράσινα, χάρτινα αμπελόφυλλα για να ντύσουμε το θεό μας, βάλαμε γκοφρέ χαρτί για τα μαλλιά του και το σταφύλι, ενώ στο χέρι του τοποθετήσαμε ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Παράλληλα, απεικονίσαμε τον κύκλο του σταφυλιού βάφοντας μικρές εικονίτσες, κόβοντάς τες και κολλώντας τες σε κύκλο.
Το φθινόπωρο είναι η εποχή που συμβαίνουν όλα τα παραπάνω. Ποια όμως είναι τα χαρακτηριστικά αυτής της εποχής; Για να λύσουμε αυτή την απορίας μας βγήκαμε μια βόλτα «Στο περιβόλι των εποχών» και διαβάσαμε «Το ταξίδι ενός σαλίγκαρου», ο οποίος αναζητούσε τη βροχή. Αναρωτηθήκαμε ακόμη γιατί οι εποχές είναι τέσσερις και πώς αλλάζουν. Τις απαντήσεις στις ερωτήσεις μας αυτές τις βρήκαμε παρακολουθώντας εκπαιδευτικά βίντεο την ώρα του virtual education.
Στη συνέχεια, την ώρα των αγγλικών, αφού μάθαμε πως ονομάζονται οι τέσσερις εποχές στα αγγλικά, τις απεικονίσαμε σε ένα ομαδικό κολάζ, το οποίο διακοσμεί πλέον το χώρο μας. Για τη διακόσμηση της δομής μας κατασκευάσαμε στα εικαστικά και ένα φθινοπωρινό δέντρο το οποίο έχει αρχίσει να ρίχνει τα φύλλα του, τα οποία μαζεύουμε μέσα σε ένα καρότσι. Μέσα σε αυτό όμως βρέθηκε και ένας φίλος μας που μας βοηθούσε.
Επιπλέον, αυτή την εβδομάδα, ξεκίνησαν και τα μαθήματα ρομποτικής των δομών μας. Στα πρώτα αυτά μαθήματα κατασκευάσαμε έναν μικρό κατάσκοπο, τον οποίο προγραμματίσαμε με σκοπό να μας βοηθάει να εξιχνιάζουμε μεγάλα μυστήρια. Παρέα στον κατάσκοπό μας έκανε ένας παντοδύναμος γορίλας, τον οποίο βοηθήσαμε να κάνει τα πρώτα του βήματα.
Μια ακόμη δραστηριότητα που τα παιδιά αγαπούν και ξεκίνησε αυτή την εβδομάδα είναι και το σκάκι. Ένα επιτραπέζιο παιχνίδι στρατηγικής και σκέψης. Έτσι, οι μικροί μας σκακιστές, αφού έκαναν μια μικρή επανάληψη τους βασικούς κανόνες του παιχνιδιού, χωρίστηκαν σε ζευγάρια και ξεκίνησαν το παιχνίδι. Ποιος θυμάται άραγε καλύτερα τους κανόνες του παιχνιδιού;
Τέλος, μετά από όλον αυτόν τον προγραμματισμό και τις στρατηγικές κινήσεις είναι λογικό να πεινάσαμε. Γι’ αυτό και αποφασίσαμε την ώρα της μαγειρικής να φτιάξουμε ένα δροσιστικό γλυκό. Οι μικροί μας σεφ συνδύασαν το δροσερό ρόδινο ζελέ και το υγιεινό γιαούρτι και δημιούργησαν ένα λαχταριστό δίχρωμο κέρασμα. Η διαδικασία της παρασκευής του ήταν διασκεδαστική, ενώ η γεύση του ικανοποίησε με το παραπάνω τους μικρούς ανερχόμενους ζαχαροπλάστες μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.