Γράφει ο Γιώργος Φραγγίδης
19 Μαΐου!
19 Μαΐου 1919 γίνεται η αποβίβαση του Κεμάλ στη Σαμψούντα, που μαζί με τις άτακτες συμμορίες του δήμιου Τοπάλ Οσμάν, αρχίζουν την καταστολή κάθε σκέψης για ποντιακή ανεξαρτησία και την πιο άγρια πράξη της Γενοκτονίας των Ποντίων.
Οι νεότουρκοι του Κεμάλ και του Τοπάλ Οσμάν, σκορπούσαν με κάθε τρόπο τον θάνατο, προσπαθώντας να αφανίσουν κάθε ίχνος Ελληνισμού από τα χωριά και τις πόλεις του Πόντου με μόνο κριτήριο το ότι ήταν Έλληνες και Χριστιανοί.
Το 1994 με απόφαση του Ελληνικού Κοινοβουλίου η 19 Μαΐου ορίζεται ως Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων.
Η σημερινή μέρα μνήμης, δεν είναι χρέος. Είναι σεβασμός και ευθύνη απέναντι στις 353.000 ψυχές των Ελλήνων του Πόντου που χάθηκαν εκείνη την εποχή και ζητούν δικαίωση!
Οι Πόντιοι όπου και να βρεθούν μεγαλουργούν και προπαντός ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΝ!
Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα και υπαίθριες δραστηριότητες.
Οι νεότουρκοι του Κεμάλ και του Τοπάλ Οσμάν, σκορπούσαν με κάθε τρόπο τον θάνατο, προσπαθώντας να αφανίσουν κάθε ίχνος Ελληνισμού από τα χωριά και τις πόλεις του Πόντου με μόνο κριτήριο το ότι ήταν Έλληνες και Χριστιανοί.
Το 1994 με απόφαση του Ελληνικού Κοινοβουλίου η 19 Μαΐου ορίζεται ως Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων.
Η σημερινή μέρα μνήμης, δεν είναι χρέος. Είναι σεβασμός και ευθύνη απέναντι στις 353.000 ψυχές των Ελλήνων του Πόντου που χάθηκαν εκείνη την εποχή και ζητούν δικαίωση!
Οι Πόντιοι όπου και να βρεθούν μεγαλουργούν και προπαντός ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΝ!
Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα και υπαίθριες δραστηριότητες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.