Act Business Center

Act Business Center

Τρίτη 2 Απριλίου 2019

Κυριάκος Αγαθόπουλος: Είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Κιλκίς

Υπογράφει ο Κυριάκος Αγαθόπουλος
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Κιλκίς
Ονομάζομαι Κυριάκος Αγαθόπουλος και είμαι μόνιμος κάτοικος Κιλκίς.
Είμαι πτυχιούχος Ηλεκτρονικός Μηχανικός από το Πανεπιστήμιο του Clamorgan στο Cardif της Ουαλίας.

Σήμερα δραστηριοποιούμαι στον πρωτογενή τομέα ως πτηνοτρόφος με μονάδα παραγωγής που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα Κρουσσών.

Είμαι νέος επιχειρηματίας και επέλεξα να δραστηριοποιηθώ στον πρωτογενή τομέα διότι έχει τις μεγαλύτερες αναπτυξιακές προοπτικές στις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες των τελευταίων δέκα χρόνων. Επέλεξα συνειδητά να μείνω στον τόπο καταγωγής μου και να δραστηριοποιηθώ επαγγελματικά, παρά να πάρω τον δρόμο της ξενιτιάς.

Μέσα από αυτήν ιδιότητα συνειδητοποιώ καθημερινά ότι τα ενδιαφέροντά μου δεν μπορούν να περιοριστούν στις στενά προσωπικές και επαγγελματικές μου ανάγκες αλλά και σε ζητήματα που άπτονται της καθημερινότητας όλων μας. Πολλά από αυτά τα θέματα άπτονται των ευθυνών του Δήμου μας και αποφάσισα να δραστηριοποιηθώ προς αυτήν την κατεύθυνση.

Για αυτήν την απόφασή μου συνέβαλε η πρόταση που μου απεύθυνε ο υποψήφιος Δήμαρχος Δημήτρης Αγαθόπουλος μέσα από τον συνδυασμό "ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ Ο Δήμος Κιλκίς στα χέρια του δημότη".

Θεωρώ ότι είναι ένας ακέραιος και δραστήριος πολίτης κατάλληλος να διοικήσει με τον καλύτερο τρόπο τον Δήμο Κιλκίς. Οι γνώσεις του και οι εμπειρίες του στα κοινά εγγυώνται για μια επιτυχημένη πορεία του Δήμου μας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.