Act Business Center

Act Business Center

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2019

Άννα Νικολαΐδου: Είμαι υποψ. Δημοτική Σύμβουλος Κιλκίς

Υπογράφει η Άννα Νικολαΐδου
Υποψ. Δημοτική Σύμβουλος Κιλκίς
Ονομάζομαι Νικολαΐδου Άννα του Θεόδωρου κατάγομαι από το Χέρσο και εδώ και 16 χρόνια ζω και εργάζομαι στο Κιλκίς ως πτυχ. Πολιτικός Μηχανικός.

Τα χρόνια της επαγγελματικής μου πορείας κυοφορήθηκε και εκδηλώθηκε η βαθιά και παρατεταμένη οικονομική, κοινωνική και πολιτική κρίση που γιγάντωσε την απαξίωση των πολιτών στους πολιτικούς με αποτέλεσμα αρνητικά στερεότυπα με σχηματικές γενικεύσεις και επικίνδυνες απλουστεύσεις, τείνουν σήμερα να γίνουν καθεστώς.

Όμως με αφορισμούς, μηδενισμούς και αναθέματα το μόνο που πετυχαίνουμε είναι να υποθηκεύουμε το μέλλον μας, το μέλλον των παιδιών και της πατρίδας μας. Σε όλα αυτά τα αρνητικά «στερεότυπα» υπάρχει απάντηση, υπάρχει επίλογος με τεκμηριωμένα στοιχεία, με επιχειρήματα και αλήθειες και ακούει στο όνομα συμμετοχή.

Όλοι μας αναγνωρίζουμε ότι στην κοινωνία μας υπάρχουν ικανοί και άξιοι άνθρωποι που όμως απέχουν από τα κοινά και το βασανιστικό ερώτημα που ψιθυρίζουμε, αλλά πάντα παραμένει ζητούμενο είναι γιατί αυτοί επιλέγουν να απέχουν.

Επειδή πιστεύω ακράδαντα ότι η συμμετοχή όλων μας, ιδιαίτερα αυτά τα χρόνια, είναι επιτακτική ανάγκη και αντιλαμβανόμενη το μέγεθος της ευθύνης που μου αναλογεί αποφάσισα να θέσω τον εαυτό μου στην κρίση σας ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος με τον συνδυασμό ΕΝΩΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΙΛΚΙΣ επικεφαλής του οποίου, είναι ο Δημήτρης Τσαντάκης.

Την απόφασή μου αυτή την πήρα μετά από πολύ προβληματισμό γιατί και εγώ όπως και εσείς δεν έχω καμία εμπειρία ενασχόλησης με τα κοινά και φυσικά σε καμία περίπτωση, ασχολία με τα κοινά δεν θεωρώ την κάθε είδους προσφορά μου όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αναφέρω την ανιδιοτελή υπηρεσία μου ως μηχανικός σε προβλήματα των ναών της περιοχής μας και οι ενδοιασμοί μου νομίζω ότι ήταν απόλυτα δικαιολογημένες.

Όμως η αγωνία μου για την επόμενη μέρα, το όραμά μου για μια πόλη με επίκεντρο τον άνθρωπο αλλά και η πίστη μου, ότι τα χρόνια που έρχονται ο άνθρωπος θα έχει, όσο ποτέ άλλοτε, ανάγκη την επαφή με τον συνάνθρωπό του με «σήκωσαν από τον καναπέ».

Ο Δημήτρης Τσαντάκης ως άνθρωπος, τα άτομα που τον πλαισιώνουν, αλλά και τα μηνύματα των συμπολιτών μου δεν άφησαν κανένα περιθώριο προβληματισμού για την επιλογή μου, όσον αφορά με ποιόν και γιατί θα συμπράξω, καθώς ο Δημήτρης είναι μηχανολόγος μηχανικός στο επάγγελμα και η τεράστια εμπειρία του σε θέματα τοπικής αυτοδιοίκησης, η ανθρωπιά και η αποτελεσματικότητά του είναι γνωστή σε όλους μας.

Αγαπητοί συνδημότες μου, αγαπητοί μου φίλοι.

Κομμάτι από εσάς και εγώ βίωσα και βιώνω τις αγωνίες και τον προβληματισμό όπως όλοι σας πάντα όμως μέχρι σήμερα, μόνη και «κρυμμένη» πίσω από την «ασφάλεια» που προσφέρει η αποχή.

Για μένα ήρθε η ώρα να συμμετέχω, αδιαφορώντας για το κόστος όποιο και αν είναι αυτό, γιατί είναι βέβαιο ότι κόστος θα υπάρξει, καθώς η συμμετοχή θα φέρει συγκρούσεις και απαιτεί χρόνο.

Η δική σας στήριξη από την ώρα που ανακοινώθηκε η υποψηφιότητά μου, αλλά και αυτή που θα έχω σε όλη την διάρκεια του προεκλογικού μας αγώνα, θα είναι η μεγαλύτερη αμοιβή μου και να είστε βέβαιοι ότι ποτέ μα ποτέ δεν πρόκειται να σας απογοητεύσω στο ελάχιστο. Αν δεν το ένοιωθα και δεν το πίστευα, όσοι με γνωρίζουν ξέρουν ότι δεν θα το έλεγα και δεν θα το έγραφα.

Δεν θα κάνω καμία αναφορά στις δυνατότητές μου που απορρέουν από το επάγγελμά μου καθώς αυτές μπορούν να λειτουργήσουν ως δείκτης για την πορεία, ιδιαίτερα του πρωτογενούς τομέα, στον δήμο μας όπως και καμία αναφορά στο πρόγραμμά μας που θα δώσει λύσεις σε προβλήματα της καθημερινότητας και της εξυπηρέτησης του πολίτη, θα κάνω όμως αναφορά σε αυτό που είμαι σαν άνθρωπος και μητέρα δύο παιδιών. 

Θα κάνω αναφορά στην αγωνία μου για το μέλλον των παιδιών μας και τις προκλήσεις που θα κληθούμε και θα κληθούν να αντιμετωπίσουν στο μέλλον καθώς μία «παγκοσμιοποιημένη» κοινωνία θα θέση σε κρίση πολλές των αξιών του ελληνισμού, της δημοκρατίας μας, της ίδιας μας της ταυτότητας.

Θα κάνω τέλος αναφορά στις άπειρες δυνατότητες που έχουμε ως λαός και δεν τις αξιοποιούμε.

Φίλοι και φίλες ενωμένοι, έξω από κομματικές παρωπίδες και γενικευμένες ισοπεδώσεις μπορούμε να κάνουμε τα πάντα.

Εμείς σας δίνουμε τα εργαλεία για να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε μαζί το μέλλον μας και το μέλλον των επόμενων γενεών.

Ας μην χάσουμε την ευκαιρία. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.