Act Business Center

Act Business Center

Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2019

Κιλτίδης: "Εγκληματούν όσοι διακηρύττουν κόμματα και κομματίδια για δήθεν σωτηρία της Μακεδονίας"

Tου Κώστα Κιλτίδη
«Η μνήμη πληγωμένη σέρνεται και η ιστορία ατιμάζεται και κάνουμε το αύριο σαν αύριο να μη μοιάζει», όπως θα αποτύπωνε η εξαίρετη ποιήτρια Φωτεινή Φωτιάδου. Η ατιμωτική και στην κυριολεξία προδοτική (προ-δίδω) συμφωνία των Πρεσπών εμπλέκει το Ελλαδικό κράτος σε πιθανές περιπέτειες γεωστρατηγικών ανακατατάξεων.

Το πρόταγμα του Ίωνος Δραγούμη: «Σώστε τη Μακεδονία και αυτή θα σώσει την Ελλάδα», με την επονείδιστη συμφωνία, από ευλογία καθίσταται κατάρα. Αυτή η γεωστρατηγική επιταγή οδήγησε σκλαβωμένους Έλληνες της Κρήτης και της Κύπρου, να χύσουν το αίμα τους για την ελευθερία της Μακεδονίας. Τώρα αντίστροφα, εμείς οι κατοικούντες Έλληνες την Μακεδονία, αγνοούμε τον μελλοντικό κίνδυνο για διαίρεση του ελλαδικού κράτους.

Ποιος πίστευε στη διαίρεση της Σοβιετικής Ένωσης και Γιουγκοσλαβίας; Ποιoς πίστευε στην ανασύσταση κράτους Ελλήνων, όταν το 1830 υπήρχε μόνον η Πελοπόννησος και η Αθήνα; Οι ανακατατάξεις δεν προέρχονται μόνον από την ισχύ και την «τρέλα» των επαναστατημένων, αλλά και από τους σχεδιασμούς και τις ισορροπίες των μεγάλων συμφερόντων. Οι ελευθερωτές της Δύσης και οι τυπολάτρες της Ανατολής, για τα δικά τους συμφέροντα θέλουν τα Σκόπια σαν Μακεδονία ή Βόρεια Μακεδονία.

Οι δήθεν μετριοπαθείς των Σκοπίων θέλουν Βόρεια Μακεδονία για να φωνάζουν ως Μακεδόνες και οι φανατικοί το σκέτο Μακεδονία. Πώς να σταθεί πλέον πολιτική υπεράσπιση των δικαίων του Ελληνισμού στη διεθνή πολιτική σκηνή. Τα ισχύοντα στο διεθνές δίκαιο και για τα ανθρώπινα δικαιώματα καταπατώνται. Η Ελβετία των τεσσάρων γλωσσών, οι ΗΠΑ, η Ιρλανδία των Αγγλικών, γιατί δεν είναι παράδειγμα στο νεο­σύστατο κρατίδιο των Σκοπίων για αναγνώριση της βουλγαρικής γλώσσας; Οι υπηκοότητες των Βρετανών, των Γάλλων, κρατών της Αφρικής και Ν. Αμερικής, γιατί δεν έγιναν πρότυπο και έδωσαν υπηκοότητα Μακεδονική στους κατοίκους των Σκοπίων. Και εμάς, «Greece» λένε τη χώρα μας, αλλά ως υπήκοοι λεγόμαστε Έλληνες.

Έθνος Μακεδόνων δεν υπήρξε, όπως δεν υπήρξε Αθηναίων ή Θεσσαλών. Η Ελλάς υπήρξε ενιαία διοικητική οντότητα, μόνον μετά τη Μακεδονική Δυναστεία του Φιλίππου και Μεγάλου Αλεξάνδρου. Ελλάς και Μακεδονία επομένως είναι όροι συνώνυμοι. Τα ανωτέρω έχουν τεκμηριωθεί από τον πατέρα της Δημοκρατίας και φιλόσοφο του σοσιαλισμού, το έτος 1916, Αλέξανδρο Παπαναστασίου, στη μελέτη-σταθμό «Ο Εθνικισμός».

Ο Ελληνισμός, από υπάρξεώς του, υπέστη τη μεγαλύτερη καταστροφή με την εκρίζωσή του από την αρχέγονη κοιτίδα του, την Ιωνία. Ατύχησε με την μη ενσωμάτωση της Β. Ηπείρου και την εθνοκτόνο-ανταρσία του Κ.Κ.Ε. Επλήγη με την τραγωδία της Κύπρου και την άτυπη διαίρεση του Αιγαίου. Σήμερα κινδυνεύει να σπάσει την ραχοκοκαλιά του, χτυπώντας τη Μακεδονία στο μεδούλι της.

Για όσους μπορούν να ακούσουν τα μελλούμενα και να δουν τα επερχόμενα στην περιοχή, το επόμενο συμβάν, θα είναι η αποσάθρωση της Β. Ελλάδος (από Ήπειρο έως Θράκη). Γι' αυτό κανείς δεν δικαιούται να εφησυχάζει.

Ούτε όμως και να μονοπωλεί την αγάπη για τη Μακεδονία και τον Ελληνισμό. Απομονώστε τους νεόκοπους Μακεδονομάχους των συμφερόντων, όπως και όσους γενικώς αρέσκονται στην πολιτική έκφραση του ''αντί''. Εγκληματούν όσοι διακηρύττουν κόμματα και κομματίδια για δήθεν σωτηρία της Μακεδονίας. Η Μακεδονία είναι της Ελλάδος και των Ελλήνων.

Βάφτισαν οικονομική κρίση μια 8ετία φτωχοποίησης και καταστολής των αντανακλαστικών των πολιτών. Θέριεψαν πολιτικές συμπεριφορικές διαταραχές και οδήγησαν την πατρίδα ελεγχόμενοι και «πειραγμένοι» πολιτικοί σ' αυτό το γεωστρατηγικό αδιέξοδο.

Η έκκληση προς το πανελλήνιον είναι μία: Σώστε τη Μακεδονία, για να σωθεί η γνωστή Ελλάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.