Act Business Center

Δευτέρα 21 Μαΐου 2018

Πρόγραμμα Erasmus+ από το 3ο Γυμνάσιο Κιλκίς: Positive coexistence in the school society

Δελτίο τύπου 3ου Γυμνασίου Κιλκίς
Στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ με θέμα: "Positive coexistence in the school society" που υλοποιεί το σχολείο μας, τρεις καθηγητές ταξιδέψαμε στη Στουτγάρδη της Γερμανίας όπου πραγματοποιήθηκε το 2ο transnational meeting (συνάντηση των συντονιστών όλων των εταίρων του προγράμματος), ο Παπαθαναήλ Φώτιος, συντονιστής, η Μπακιρτζή Αναστασία και ο Σιδηρόπουλος Θεόφιλος. Η επίσκεψη είχε διάρκεια 5 ημέρες, από την Δευτέρα 7-05-2018 έως την Παρασκευή 11-05-2018.

Στο αεροδρόμιο μας περίμενε για να μας υποδεχτεί κάνοντάς μας μια ευχάριστη έκπληξη, εκτός από την καθηγήτρια Τσόμπα Ελένη, συντονίστρια στο ελληνικό σχολείο της Στουτγάρδης που συμμετέχει στο πρόγραμμα, κι ένας μαθητής, ο Παναγιώτης, τον οποίο πρόσφατα είχαμε γνωρίσει όταν ήρθε στο Κιλκίς με την ομάδα του σχολείου του.

Η ξενάγηση ξεκίνησε αμέσως με την άφιξή μας στον κεντρικό σταθμό της πόλης. Δύο καλές συνάδελφοι, η Βάσω και η Χρυσάνθη, μας βοήθησαν να γνωρίσουμε το ιστορικό κέντρο της πόλης, την πλατεία των παλατιών που εντυπωσιάζει με την άπλα της, τα σιντριβάνια, τα δένδρα και τα λουλούδια. Περπατήσαμε στην αγορά, απολαύσαμε τον καφέ μας και το φαγητό-μόνη παραφωνία το λιγοστό νερό, που εκεί είναι δυσεύρετο και πανάκριβο.

Το βράδυ της ίδιας μέρες διασκεδάσαμε στο περίφημο October Fest που επαναλαμβάνεται την άνοιξη και λέγεται frulling Fest και το οποίο είχαμε την τύχη να πετύχουμε στο ταξίδι μας,

Η Τρίτη ήταν αφιερωμένη στις εργασίες του προγράμματος, που πραγματοποιήθηκαν στο Eλληνικό σχολείο (Λύκειο) της Στουτγάρδης, όπου γνωρίσαμε και τους υπόλοιπους καθηγητές και μαθητές, που μας συγκίνησαν με τη θερμή υποδοχή τους και τη γιορτή που ετοίμασαν για χάρη μας. Το απόγευμα επισκεφθήκαμε το μουσείο της Πόρσε.

Την Τετάρτη συμμετείχαμε στην ημερήσια εκδρομή που είχε ετοιμάσει το σχολείο στο Μόναχο. Η διαδρομή μεγάλη και κουραστική αλλά μας αποζημίωσε το Μόναχο με την όμορφη πλατεία (Marienplatz), το εντυπωσιακό κτίριο του δημαρχείου, από τον πύργο του οποίου απολαύσαμε τη θέα όλης της πόλης και βέβαια το εξαιρετικό τεχνολογικό μουσείο, το μεγαλύτερο του κόσμου στο είδος του, που μας άφησε άφωνους με τα εκθέματά του. Επιστρέψαμε ξεθεωμένοι, αλλά ένα πεντανόστιμο λουκάνικο και ένα γενναιόδωρο ποτήρι μπύρα μας έφεραν στα ίσα μας.

Οι μέρες πέρασαν γρήγορα και έφτασε Πέμπτη. Αυτή τη μέρα χρησιμοποιήσαμε τον πολύ καλά οργανωμένο σιδηρόδρομο της Γερμανίας και επισπεφθήκαμε το Λούντβιγκσμπουργκ.

Υπέροχη πόλη, που έχει διατηρήσει τα ιστορικά της κτίρια με μεγάλα ανοίγματα και πράσινο, που προσφέρει στον επισκέπτη αισθητική απόλαυση και ξεκούραση. Οι κήποι του παλατιού με τα πολύχρωμα λουλούδια, το περιποιημένο πράσινο και τα κάθε λογής δένδρα μας ξετρέλαναν και δεν χορταίναμε να φωτογραφίζουμε ό,τι βλέπαμε μπροστά μας. Το εστιατόριο που μας φιλοξένησε το μεσημέρι ήταν ελληνικό!

Ο πύργος της τηλεόρασης στη Στουτγάρδη το ίδιο απόγευμα μας πρόσφερε μια πανοραμική θέα της πόλης που κρατήσαμε στα μάτια μας και στην καρδιά μας, αφού ήταν και η τελευταία. Την επόμενη μέρα, Παρασκευή, πήραμε το δρόμο της επιστροφής έχοντας στις αποσκευές μας τις εμπειρίες αυτού του ταξιδιού, γνώσεις και συναισθήματα και βέβαια την υπέροχη φιλοξενία που μας προσφέρθηκε απλόχερα από την ομάδα του Erasmus στο ελληνικό σχολείο της Στουτγάρδης και ιδιαίτερα τη συντονίστρια, κ. Ελένη Τσόμπα.