Act Business Center

Act Business Center

Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2017

Το νέο VW T-Roc είναι το Golf σε έκδοση SUV

Του Γιώργου Τσιμπουσλή
Η Volkswagen παρουσίασε, μερικές εβδομάδες πριν την έναρξη της έκθεσης της Φρανκφούρτης όπου και θα δώσει επίσης το παρόν, το νέο της SUV, το T-Roc. Το οποίο αποτελεί στην ουσία την αντίστοιχη εκδοχή του διαχρονικού best seller της του Golf και στη γκάμα των off roaders της τοποθετείται κάτω από το μεγαλύτερο Tiguan. 

Από το τελευταίο είναι 252 χιλιοστά μικρότερο μιας και το μήκος του φτάνει τα 4,23 μέτρα, ενώ η σχεδίασή του είναι σαφώς πιο νεανική και σπορτίφ. 

Ταυτόχρονα διαθέτει και πολύ ενδιαφέρουσες σχεδιαστικές λεπτομέρειες, όπως για παράδειγμα μια εξαγωνική μάσκα, χαρακτηριστικές εισαγωγές αέρα -ναι, θυμίζουν λίγο και το Q2- ιδιαίτερα φώτα τόσο μπροστά όσο και πίσω με στοιχεία LED, τονισμένα φτερά και ένα διακοσμητικό από χρώμιο που εκτείνεται από την εμπρός μέχρι την πίσω κολώνα.

Ενδιαφέρουσα και επίσης νεανική, χάρη στις έντονες ακμές και την αεροτομή, είναι και η σχεδίαση του πίσω μέρους του, ενώ ενδεικτική της όλης προσέγγισης είναι και η διχρωμία του αμαξώματος -όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει η VW είναι το πρώτο SUV της που διατίθεται με άλλο χρώμα αμαξώματος και άλλο οροφής.

Διχρωμία και μάλιστα έντονη υπάρχει και στο εσωτερικό, που κατορθώνει να δημιουργήσει μια φρέσκια και νεανική αίσθηση, στοιχείο απαραίτητο και για τη διαφοροποίηση από το πιο συντηρητικό Tiguan. Η υπόλοιπη εικόνα είναι η αναμενόμενη για ένα σύγχρονο Volkswagen. 

Έτσι στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η οθόνη, το μέγεθος της οποίας κυμαίνεται από 6,5 έως και 8,0 ίντσες και από την οποία ελέγχονται τα πάντα σε ότι αφορά το infotainment και τη διασύνδεση smartphones. Διαθέσιμα είναι και όλα τα συστήματα υποβοήθησης της μάρκας. 

Από τα Automatic Post-Collision Braking, City Emergency Braking, Lane Assist, και Front Assist με Pedestrian Monitoring, μέχρι αυτά που περιλαμβάνονται στον επιπλέον εξοπλισμό, όπως τα Adaptive Cruise Control, Rear Traffic Alert, Park Assist, και Traffic Jam Assist.

Σε ότι αφορά τους χώρους και παρόλο που το μεταξόνιό του (2.603 χιλιοστά) είναι μικρότερο από αυτό του Golf (2.640 χιλιοστά), είναι άνετο. Άλλωστε η καλή χωροταξία είναι ένα από τα ισχυρά σημεία των SUV και για το T-Roc ενδεικτικό είναι το μέγεθος του πορτμπαγκάζ του που κυμαίνεται από τα 445 έως και τα 1.290 λίτρα, ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων.

Οι κινητήρες βενζίνης θα ξεκινούν από τον 1.0 TSI των 115 ίππων, ο οποίος θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς. Θα ακολουθεί ο 1.5 TSI των 150 ίππων, διαθέσιμος και με τετρακίνηση σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο DSG, ενώ στάνταρ αυτόματη και τετρακίνητη θα είναι η top 2.0 TSI.

Αντίστοιχα ο εισαγωγικός diesel θα είναι ο 1.6 TDI, επίσης με 115 ίππους, χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση μόνο στους εμπρός τροχού, ενώ ο 2.0 TDI των 150 ίππων είναι διαθέσιμος και με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο, κάτι που ισχύει στάνταρ για την εκδοχή του των 190 ίππων.

Τα τετρακίνητα T-Roc θα διαθέτουν το Active Control Function, με τέσσερα προγράμματα λειτουργίας, δύο για άσφαλτο (στεγνή και χιόνι) και δύο για εκτός δρόμου (μία στάνταρ και μία κατ’ επιλογή του οδηγού).

Στα εξτρά περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων και τα προγράμματα ρύθμισης της ανάρτησης και άλλων παραμέτρων λειτουργίας του. Εδώ οι επιλογές είναι 5 (comfort, normal, sport, eco και individual).

Η διάθεση του ολοκαίνουργου VW T-Roc στις ευρωπαϊκές αγορές αναμένεται να ξεκινήσει πριν από το τέλος της χρονιάς, με την τιμή εκκίνησής του στη Γερμανία -αποτελεί ένδειξη και για την Ελλάδα- να κυμαίνεται γύρω στις 20.000 ευρώ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.