Act Business Center

Act Business Center

Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2017

Ο χρόνος, ο Άη Βασίλης και η ελπίδα δεν πεθαίνουν ποτέ!

Της Σοφίας Μαρωνίδη
-Μην πατάς τη σκιά μου πονάω!
-Χα! μα δεν ξέρεις πως είναι η σειρά μου; Όλοι οι άνθρωποι με περιμένουν πως και πως. Άντε, άδειαζέ μου τη γωνιά.

-Μπα; Ακόμη δεν βγήκες απ’το αυγό σου και βγάζεις γλώσσα; Λίγος σεβασμός στους ηλικιωμένους δεν βλάπτει.

Εντάξει λοιπόν φεύγω αφού είναι η σειρά σου…
μα άκου μικρέ μου:

Εκεί που είσαι ήμουνα κι εδώ που είμαι θάρθεις. Αυτό, το έμαθα από τους προγόνους μας.

Να ζήσεις να ευτυχίσεις σου εύχομαι, μα να ξέρεις πως θα έχεις μεγάλες υποχρεώσεις και σκοτούρες, γιατι οι άνθρωποι είναι μυστήρια πλάσματα και περιμένουν πολλά απο σένα! Ετούτοι κάνουν πολέμους και καταστρέφουν το περιβάλλον αλλά απο σένα περιμένουν να βρείς λύσεις.

-ΟΥΆΟΥ! και τι μπορούν να περιμένουν απο ένα μωρό;

-Άκου μικρούλη μου. Εσύ που μόλις γεννήθηκες, να ξέρεις πως καθώς θα μεγαλώνεις τους ανθρώπους, θα γεράσεις πιο γρήγορα απο αυτούς.

-Ωωωω! δηλαδή θα έχω άσπρη γενειάδα σαν εσένα; Χαχαχα

-Ναι… Θαρρώ πως μου μοιάζεις πολύ. Μάλλον έχουμε τα ίδια γονίδια βρε μπαγάσα! Τώρα, θα σε λένε Ιανουάριο. Όταν γίνεις Δεκέμβρης, θα είσαι ήδη γέρος σαν εμένα. Και δεν θα σε θέλει πια κανείς.

Όλοι αυτοί που τώρα σε υποδέχονται με χαρές και πανηγύρια, είναι που ελπίζουν από σένα πως θ'αλλάξεις τη ζωή τους! Θαρρούν πως έχεις υπερφυσικές ικανότητες βλέπεις.

Θα πρέπει να γιατρεύεις τον πόνο τους, να πραγματοποιήσεις τα όνειρά τους και να φανείς αντάξιος των προσδοκιών τους τέλος πάντων…

Θα μπεις στα ημερολόγιά τους, (μεγάλη ανία εκεί μέσα, στο λέω από πείρα. Ευτυχώς που κάποιοι βάζουν και κανένα στιχάκι ή εικόνες με κείμενα για να διαβάζεις που και που!) 

Κάποιες φορές θα μπείς σε πακέτα δώρων που δίνουν οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας. Εκεί θα υποστείς τη φλυαρία των ανθρώπων. 

Να ξέρεις πάντως πως έχεις μεγάλη αξία. Σε πληρώνουν πολύ ακριβά.

-Γιούπιιιιιιι… Δηλαδή θα γίνω πλούσιος;

-Μη χαίρεσαι παιδί μου. Άλλοι θα γίνουν πλούσιοι, εσύ μόνο θα ξοδεύεσαι.
Άλλωστε πώς θα μετρήσεις εσύ χρήματα, αφού μονάχα ζωή ξέρεις να μετράς. Το δικό σου κέρδος θα είναι πως θα μοστράρεις κάποτε στις σελίδες κάποιου χοντρού βιβλίου. Ιστορία θαρρώ πως το λένε. Εκεί θα δείς πολλούς αριθμούς, μα μη μπερδευτείς, εσύ θα είσαι το νούμερο 2018. Μην το ξεχάσεις.

-Οχι όχι θα το λέω συνέχεια... 2018…2018…2018…

-Ξέρεις οι άνθρωποι τα έχουν αριθμίσει όλα. Ζούν ανάμεσα σε αριθμούς. Μητρώο, ταυτότητα, ΙΒΑΝ, Α.Φ.Μ, ΑΜΚΑ, τηλέφωνα κ.λ.π κ.λ.π

-Χαχαχα πλάκα έχουν… μπα σε καλό τους…

-Ναι, θα γελάσεις πολύ μαζί τους, θα θαυμάσεις τα επιτεύγματά τους, όμως θα φρίξεις και με τα καμώματά τους! 

Και πού είσαι, νάχεις το νού σου, γιατί όλα τα λάθη του καιρού και τα δικά τους, σε σένα θα τα φορτώσουν.

Α… δεν σου είπα το πιο ωραίο…

Η καρδιά σου θα χτυπάει στα ρολόγια τους με ένα μόνιμο Τικ Τακ… Πρόσεχε μην κάνεις πολύ φασαρία εκεί μέσα γιατι αυτό τους εκνευρίζει αφάνταστα.

-Αμάν! Μάνα γιατί με γέννησες; Τί είναι αυτά που μου λές βρε παππού;

-Έλααα… ησύχασε! Θα έχεις και καλές εμπειρίες με δαύτους…….ωχ!…. μα….πού είναι η γενειάδα μου; Βρε μπαγάσα …γιατί γελάς;

Ε όχι….δεν το πιστεύω! 

Τόση ώρα στον καθρέφτη μου μιλούσα….!

Χαχαχα! Νάτην η γενειάδα μου! Πάλι μου την πήρε ο Άη Βασίλης! Τι όμορφα που κρέμεται απ’τα χείλη του! Χοχοχο!

Έλα λοιπόν μικρέ μου εαυτέ, πάμε! Τα πυροτεχνήματα άρχισαν, ο κόσμος όλος περιμένει! Είναι ωραίο το παιχνίδι! Πάμε να μετρήσουμε και πάλι απ’την αρχή!
Μην ξεχνάς όμως πως τώρα πια είσαι το 2018!… να το λές συνέχεια…

2018….2018…2018…

Καλή χρονιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.