Του Γιώργου Τσιμπουσλή
«Πρέπει να πάρουμε σοβαρά υπόψη μας το πλαίσιο και τις διαδικασίες πιστοποίησης ανεξάρτητα από το πόσο απασχολημένοι είμαστε ή πόσο νέα είναι τα στελέχη μας. Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση αυτή από τους πελάτες μας».
Ο Saikawa πρόσθεσε ότι η εταιρεία θα διερευνήσει μέσα στις επόμενες μέρες τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιήθηκαν οι επιθεωρήσεις των ως άνω οχημάτων, διαδικασία που αναμένεται να διαρκέσει περίπου ένα μήνα.
Ωστόσο, παρά τις παραπάνω αποκαλύψεις και παραινέσεις από τους αρμόδιους φορείς της χώρας, κατέστη γνωστό πως οι έλεγχοι από μη εγκεκριμένους επιθεωρητές συνεχίστηκαν ακόμη και μετά την ανακοίνωση της Nissan ότι είχε ενισχύσει τις διαδικασίες επιθεώρησης.
«Τα μέτρα εκτάκτου ανάγκης που πήραμε τελικά δεν ήταν αρκετά. Δεν είμαστε ικανοί να αλλάξουμε τις κακές συνήθειές μας».
Εκτός από τα 1,2 εκ. οχήματα που τελούν ήδη υπό ανάκληση, η Nissan θα προχωρήσει σε ελέγχους σε επιπλέον 34.000, τα οποία παρήχθησαν στις εγχώριες μονάδες παραγωγής της από τις αρχές του μήνα μέχρι και σήμερα.
Πηγή: www.4troxoi.gr/
Η Nissan δήλωσε πριν λίγο ότι θα σταματήσει την παραγωγή οχημάτων και στα έξι εργοστάσιά της που βρίσκονται στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου προκειμένου να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Υπουργείου Μεταφορών της χώρας.
Ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής οχημάτων από τη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, βρίσκεται από τις αρχές της τρέχοντος μηνός αντιμέτωπος μ' ένα μεγάλο κύμα ανακλήσεων στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτου ύστερα από την αποκάλυψη, αλλά και την άμεση παραδοχή από τα στελέχη της, ότι σχεδόν 1,2 εκ. οχήματα της ιαπωνικής εταιρείας παραδόθηκαν σε ισάριθμους πελάτες χωρίς προηγουμένως να έχουν δεχτεί τις δέουσες επιθεωρήσεις από τους αρμόδιους τεχνικούς.
Ως εκ τούτου, η Nissan ανακοίνωσε πως όλα αυτά τα αυτοκίνητα θα ανακληθούν άμεσα προκειμένου να ακολουθηθεί η πρέπουσα διαδικασία, κίνηση που αναμένεται να επιβαρύνει τον προϋπολογισμό της εταιρείας κατά περίπου 200 εκ. ευρώ.
Σε σχετικές επίσημες ανακοινώσεις του, ο CEO της Nissan, Hiroto Saikawa, είχε δηλώσει πριν μια βδομάδα τα εξής:
«Πρέπει να πάρουμε σοβαρά υπόψη μας το πλαίσιο και τις διαδικασίες πιστοποίησης ανεξάρτητα από το πόσο απασχολημένοι είμαστε ή πόσο νέα είναι τα στελέχη μας. Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση αυτή από τους πελάτες μας».
Ο Saikawa πρόσθεσε ότι η εταιρεία θα διερευνήσει μέσα στις επόμενες μέρες τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιήθηκαν οι επιθεωρήσεις των ως άνω οχημάτων, διαδικασία που αναμένεται να διαρκέσει περίπου ένα μήνα.
Στην εσωτερική έρευνα που διετάχθη, μάλιστα, κλήθηκαν να συμμετάσχουν και τρίτα μέλη.
Ως απόρροια των παραπάνω, το Υπουργείο Χωραταξίας, Υποδομών και Μεταφορών της Ιαπωνίας επέβαλε στη Nissan να προτείνει μέτρα που θα υιοθετηθούν εν τοις πράγμασι το αργότερο έως τα τέλη Οκτωβρίου ώστε ανάλογα περιστατικά να μην επαναληφθούν στο μέλλον.
Ωστόσο, παρά τις παραπάνω αποκαλύψεις και παραινέσεις από τους αρμόδιους φορείς της χώρας, κατέστη γνωστό πως οι έλεγχοι από μη εγκεκριμένους επιθεωρητές συνεχίστηκαν ακόμη και μετά την ανακοίνωση της Nissan ότι είχε ενισχύσει τις διαδικασίες επιθεώρησης.
Χαρακτηριστική του κλίματος μετά και την ανακοίνωση της διακοπής των εργασιών τουλάχιστον για δύο βδομάδες σε όλα τα εργοστάσια της μάρκας που έχουν την έδρα τους στην Ιαπωνία, ήταν η σημερινή δήλωση του CEO της, Hiroto Saikawa:
«Τα μέτρα εκτάκτου ανάγκης που πήραμε τελικά δεν ήταν αρκετά. Δεν είμαστε ικανοί να αλλάξουμε τις κακές συνήθειές μας».
Εκτός από τα 1,2 εκ. οχήματα που τελούν ήδη υπό ανάκληση, η Nissan θα προχωρήσει σε ελέγχους σε επιπλέον 34.000, τα οποία παρήχθησαν στις εγχώριες μονάδες παραγωγής της από τις αρχές του μήνα μέχρι και σήμερα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.