Δελτίο τύπου Μητρόπολης Γουμένισσας
Τα διευρωπαϊκά σχήματα αναπτυξιακής πορείας προβλέπουν για το άμεσο μέλλον και τη συλλογική διαδημοτική “αποκέντρωση” προγραμματισμού και συνεργασίας εν είδει εταιρείας ανάπτυξης και διαχείρισης. Πρόκειται -το καθ᾽ ημάς- για το “Δίκτυο Ελληνικών Πόλεων για την Ανάπτυξη” (Δ.Ε.Π.ΑΝ.).
Με τους Δημάρχους στο Διοικητικό Συμβούλιο το Δίκτυο Πόλεων Δ.Ε.Π.ΑΝ. οργανώνει εταιρειακά μια σειρά από Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, για να ενώσουν τις δυνάμεις τους, ώστε να αναπτύξουν καλύτερα και να διαχειριστούν αποτελεσματικότερα τις υφιστάμενες δημόσιες υπηρεσίες, υποδομές και δράσεις.
Στόχος προγραμματικός να εξυπηρετήσουν όσο γίνεται αρτιότερα και πληρέστερα τις ανάγκες των πολιτών, να παράσχουν καλύτερες υπηρεσίες και έτσι να ενισχύσουν την τοπική ανάπτυξη. Έχουμε μια αποκέντρωση οφελών μέσα από μια συγκεντρωτική-συνεργατική-εταιρική οργάνωση. Έχουμε μια συνεργασία δυνάμεων και δυνατοτήτων.
Πρόσφατα συνεδρίασε το Δ.Σ. αυτού του Δικτύου Πόλεων στο Πολύκαστρο, το διήμερο Παρασκευής 31/3 και Σαββάτου 1/4. Παραβρέθηκαν από το Δ.Σ. οι Δήμαρχοι Δράμας κ. Μαμσάκος ως Πρόεδρος και Παγγαίου κ. Αναστασιάδης ως Γραμματέας Δ.Σ., και οι Δήμαρχοι-Μέλη του Δ.Σ. Παιονίας κ. Γκουντενούδης, Ρήγα Φεραίου κ. Νασίκας, Καλαβρύτων κ. Λαζούρας, Πλατανιά κ. Μαλανδράκης, ο Αντιδήμαρχος Δυτικής Αχαΐας κ. Μπαχράς, καθώς και ο Γεν. Διευθυντής ΔΕΠΑΝ κ. Κουτσιώρης και τα στελέχη της Εταιρείας κ.κ. Μέξης και Δαϊκούδης.
Πρόσφατα συνεδρίασε το Δ.Σ. αυτού του Δικτύου Πόλεων στο Πολύκαστρο, το διήμερο Παρασκευής 31/3 και Σαββάτου 1/4. Παραβρέθηκαν από το Δ.Σ. οι Δήμαρχοι Δράμας κ. Μαμσάκος ως Πρόεδρος και Παγγαίου κ. Αναστασιάδης ως Γραμματέας Δ.Σ., και οι Δήμαρχοι-Μέλη του Δ.Σ. Παιονίας κ. Γκουντενούδης, Ρήγα Φεραίου κ. Νασίκας, Καλαβρύτων κ. Λαζούρας, Πλατανιά κ. Μαλανδράκης, ο Αντιδήμαρχος Δυτικής Αχαΐας κ. Μπαχράς, καθώς και ο Γεν. Διευθυντής ΔΕΠΑΝ κ. Κουτσιώρης και τα στελέχη της Εταιρείας κ.κ. Μέξης και Δαϊκούδης.
Πριν από τη συνεδρίαση του Δ.Σ., προηγήθηκε μια συνάντηση με τα στελέχη της Δημοτικής Αρχής Παιονίας κ.κ. Φράγκο, Ευθυμιάδη, Απουσίδη και Παμποράκη τους Αντιδημάρχους, τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΠ κ. Τζούρτζο, τον Πρόεδρο Ν.Π.Δ.Δ. κ. Δεβετζόπουλο και το Γεν. Γραμματέα κ. Ανθρακίδη.
Στα πλαίσια της παραμονής τους στην Παιονία, τα Μέλη του Δ.Σ. του Δ.Ε.Π.Α.Ν. θέλησαν να επισκεφθούν για μια εποικοινωνία γνωριμίας και σεβασμού τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη μας κ.κ. Δημήτριο, καθώς επίσης και σαν δείγματα αναπτυξιακής συμβολής τον πρόσφατα ανακαινισμένο ιστορικό Μητροπολιτικό Ναό Αγίου Γεωργίου Γουμένισσας, τα μοναστήρια της περιοχής, μουσεία και αξιοθέατα, ενώ είχαν συνεργασία με φορείς της Παιονίας.
Στην αμοιβαία εγκάρδια επικοινωνία τους με τον Σεβασμιώτατο, οι κ.κ. Δήμαρχοι και τα λοιπά στελέχη είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν με έναν αυθόρμητο τρόπο την πεποίθηση και το ήθος της συνειδητής κατάφασης στην παραδοσιακή μας ιδιαιτερότητα. Συνεργασία στην αρτιότερη και ευρύτερη αξιοποίηση των ευρωπαϊκών προβλέψεων ανάπτυξης, αλλά με μοχλούς ανάπτυξης τους ανθρώπους-παράγοντες-ρυθμιστές των σχεδιασμών.
Στα πλαίσια της παραμονής τους στην Παιονία, τα Μέλη του Δ.Σ. του Δ.Ε.Π.Α.Ν. θέλησαν να επισκεφθούν για μια εποικοινωνία γνωριμίας και σεβασμού τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη μας κ.κ. Δημήτριο, καθώς επίσης και σαν δείγματα αναπτυξιακής συμβολής τον πρόσφατα ανακαινισμένο ιστορικό Μητροπολιτικό Ναό Αγίου Γεωργίου Γουμένισσας, τα μοναστήρια της περιοχής, μουσεία και αξιοθέατα, ενώ είχαν συνεργασία με φορείς της Παιονίας.
Στην αμοιβαία εγκάρδια επικοινωνία τους με τον Σεβασμιώτατο, οι κ.κ. Δήμαρχοι και τα λοιπά στελέχη είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν με έναν αυθόρμητο τρόπο την πεποίθηση και το ήθος της συνειδητής κατάφασης στην παραδοσιακή μας ιδιαιτερότητα. Συνεργασία στην αρτιότερη και ευρύτερη αξιοποίηση των ευρωπαϊκών προβλέψεων ανάπτυξης, αλλά με μοχλούς ανάπτυξης τους ανθρώπους-παράγοντες-ρυθμιστές των σχεδιασμών.
Τα νέα σχήματα Διαδημοτικής τεχνοδιοικητικής εταιρικής σχέσης, συνεργασίας, αξιοποίησης και ανάπτυξης, με οργανωτές ανθρώπους ευφυείς και ικανούς, δέκτες των νέων δυνατοτήτων, για την επιτυχέστερη λειτουργία τους προϋποθέτουν ανθρώπους που γνωρίζουν να σέβονται τις ρίζες μας.
Παρακινημένος, αλλά και επιδοτών τη φιλοτιμία τους ο Σεβασμιώτατος, θέλησε να τους αντιπροσφέρει σαν “κέρασμα φιλοξενίας” τον τρόπο-καταλύτη κάθε προγραμματικής, τεχνοδιοικητικής διαχείρισης, που πάντοτε θα παραμένει ο άνθρωπος, και μάλιστα ο άνθρωπος που τρέφεται από την κοινωνία του Θεού, την εμπειρία του Θεού.
Παρακινημένος, αλλά και επιδοτών τη φιλοτιμία τους ο Σεβασμιώτατος, θέλησε να τους αντιπροσφέρει σαν “κέρασμα φιλοξενίας” τον τρόπο-καταλύτη κάθε προγραμματικής, τεχνοδιοικητικής διαχείρισης, που πάντοτε θα παραμένει ο άνθρωπος, και μάλιστα ο άνθρωπος που τρέφεται από την κοινωνία του Θεού, την εμπειρία του Θεού.
Διότι αυτό συνιστά τον αποτελεσματικότερο ρυθμιστή των οποιωνδήποτε διαδημοτικών και διανθρώπινων ανοιγμάτων διαχειριστικής νέων προγραμμάτων και ανάπτυξης.
Η εμπειρία του ζώντος Θεού, εν πολλοίς τεκμηρίοις, όπως τόνισε ο Σεβασμιώτατος, που είναι αποθησαυρισμένη στο τιμαλφές θησαυροφυλάκιο των μεγαλείων της ορθοδόξου Πίστεώς μας, ενεποίησε θάμβος και έκδηλη συγκίνηση αλλά και απροσμέτρητη χαρά, μετά από την παρουσίαση και την ερμηνεία που τους έγινε με οπτικοακουστικό υλικό, που σχετίζεται με την αιωνίζουσα χάρη του Τιμίου και Ζωοποιού Σταυρού.
Η εμπειρία του ζώντος Θεού, εν πολλοίς τεκμηρίοις, όπως τόνισε ο Σεβασμιώτατος, που είναι αποθησαυρισμένη στο τιμαλφές θησαυροφυλάκιο των μεγαλείων της ορθοδόξου Πίστεώς μας, ενεποίησε θάμβος και έκδηλη συγκίνηση αλλά και απροσμέτρητη χαρά, μετά από την παρουσίαση και την ερμηνεία που τους έγινε με οπτικοακουστικό υλικό, που σχετίζεται με την αιωνίζουσα χάρη του Τιμίου και Ζωοποιού Σταυρού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.