Ο Συμβουλευτικός Σταθμός Νέων της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς σε συνεργασία με τον Σχολικό Σύμβουλο ΠΕ03 κ. Ι. Θωμαΐδη – Σχολικό Σύμβουλο Παιδαγωγικής Ευθύνης στο 1ο Γυμνάσιο Κιλκίς και στο Γυμνάσιο Πολυκάστρου και τις ανωτέρω Σχολικές Μονάδες, προτίθεται να διοργανώσει, εφόσον ολοκληρωθούν οι απαιτούμενες διαδικασίες, Βιωματικά Εργαστήρια με τίτλο: «Τεχνικές Εφαρμογής για μια Δημοκρατική Τάξη», στο πλαίσιο της ενίσχυσης του έργου των εκπαιδευτικών και των αυξημένων ψυχοκοινωνικών ζητημάτων που καλούνται να αντιμετωπίσουν κατά την εκπαιδευτική διαδικασία.
Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, μέχρι 20 άτομα στον αριθμό για κάθε εργαστήριο, θα γνωρίσουν τις βασικές αρχές της ομαδοσυνεργατικής μάθησης, βιώνοντάς οι ίδιοι από τη θέση του μαθητευόμενου, οργανωμένοι σε ομάδες και μέσα από τη συμμετοχή τους σε βασικές ομαδοσυνεργατικές τεχνικές:
- τη γραμμή έκφρασης γνώμης (opinion line) για τη δημιουργία βασικών ομάδων,
- τις συνεντεύξεις σε ζεύγη (interview in pairs),
- την τυχαία ανάληψη ρόλου εντός των βασικών ομάδων
- την τεχνική της συλλογικής συρραφής της γνώσης (jiigsaw),
- την περιστροφική γραφή (written group rotation και
- την εργασία στρόγγυλης τραπέζης (round table).
Το εργαστήριο περιλαμβάνει και δραστηριότητα ανατροφοδότησης (ατομική, ομαδική και ολομέλειας), ενώ ολοκληρώνεται με συζήτηση αναστοχασμού.
Το εν λόγω εργαστήριο, με εισηγήτρια την κα Άννα - Μαρία Παναγιωτίδου, M.Sc. Πληροφορικής ΠΕ 19, επιμορφώτρια του προγράμματος Pestalozzi του Συμβουλίου της Ευρώπης, προγραμματίζεται να πραγματοποιηθεί 14.00 - 16.00 την Παρασκευή 07 Οκτωβρίου 2016 στον χώρο του 1ου Γυμνασίου Κιλκίς και την Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2016 στον χώρο του Γυμνασίου Πολυκάστρου.
Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, μέχρι 20 άτομα στον αριθμό για κάθε εργαστήριο, θα γνωρίσουν τις βασικές αρχές της ομαδοσυνεργατικής μάθησης, βιώνοντάς οι ίδιοι από τη θέση του μαθητευόμενου, οργανωμένοι σε ομάδες και μέσα από τη συμμετοχή τους σε βασικές ομαδοσυνεργατικές τεχνικές:
- τη γραμμή έκφρασης γνώμης (opinion line) για τη δημιουργία βασικών ομάδων,
- τις συνεντεύξεις σε ζεύγη (interview in pairs),
- την τυχαία ανάληψη ρόλου εντός των βασικών ομάδων
- την τεχνική της συλλογικής συρραφής της γνώσης (jiigsaw),
- την περιστροφική γραφή (written group rotation και
- την εργασία στρόγγυλης τραπέζης (round table).
Το εργαστήριο περιλαμβάνει και δραστηριότητα ανατροφοδότησης (ατομική, ομαδική και ολομέλειας), ενώ ολοκληρώνεται με συζήτηση αναστοχασμού.
Το εν λόγω εργαστήριο, με εισηγήτρια την κα Άννα - Μαρία Παναγιωτίδου, M.Sc. Πληροφορικής ΠΕ 19, επιμορφώτρια του προγράμματος Pestalozzi του Συμβουλίου της Ευρώπης, προγραμματίζεται να πραγματοποιηθεί 14.00 - 16.00 την Παρασκευή 07 Οκτωβρίου 2016 στον χώρο του 1ου Γυμνασίου Κιλκίς και την Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2016 στον χώρο του Γυμνασίου Πολυκάστρου.
Τα βιωματικά εργαστήρια θα τα παρακολουθήσουν οι εκπαιδευτικοί με σειρά προτεραιότητας βάσει της ηλεκτρονικής αίτησης εκδήλωσης ενδιαφέροντός τους και θα τηρηθεί αναλογία 50% από την Πρωτοβάθμια και 50% από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Στο τέλος κάθε εργαστηρίου θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης στους συμμετέχοντες.
Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί μπορούν να αποστείλουν ηλεκτρονικά την αίτηση συμμετοχής (http://dide.kil.sch.gr (Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς) → Δ.Δ.Ε. Κιλκίς → Συμβουλευτικός Σταθμός Νέων → Ανακοινώσεις) μέχρι και την Τρίτη 04 Οκτωβρίου 2016 και ώρα 14.00 στο email του Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς: ssnkil@dide.kil.sch.gr.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.