Act Business Center

Act Business Center

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2016

«Βιωματική μάθηση: δρόμος επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης στο σχολείο»

Την Πέμπτη 16 Ιουνίου 2016 πραγματοποιήθηκε επιμορφωτική συνάντηση με θέμα: «Βιωματική μάθηση: δρόμος επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης στο σχολείο» στην οποία συμμετείχαν εκπαιδευτικοί (νηπιαγωγοί, δάσκαλοι/ες, εκπ/κοί ειδικής αγωγής και άλλες ειδικότητες) των σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Παιονίας.

Η επιμόρφωση οργανώθηκε από τον Ιωάννη Τρικκαλιώτη, Σχολικό Σύμβουλο της 3ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Κιλκίς, τη Μαρία Παπαδοπούλου, Σχολική Σύμβουλο της 38ης Περιφέρειας Προσχολικής Εκπαίδευσης και τη Μαρίνα Πατσίδου, Σχολική Σύμβουλο της 7ης Περιφέρειας Ειδικής Αγωγής Εκπαίδευσης, σε συνεργασία με το Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Παιονίας.

Στην Οργανωτική Επιτροπή επίσης συμμετείχαν: Βάιος Βαϊτζίδης, Διευθυντής του 2ου Δημ. Σχ. Αξιούπολης, Φώτιος Γίγκερης Διευθυντής 2ου Δημ. Σχ. Γουμένισσας, Ιωάννης Αναγνωστίδης Δάσκαλος 2ου Δημ. Σχ. Αξιούπολης.

Εισηγητές/ριες και επιμορφωτές/τριες των βιωματικών εργαστηρίων πανεπιστημιακοί δάσκαλοι και εκπαιδευτικοί με εξειδίκευση στο θέμα σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα:

· «Περιεχόμενο και στόχοι της επιμόρφωσης»

Μαρία Παπαδοπούλου & Ιωάννης Τρικκαλιώτης, Σχολικοί Σύμβουλοι.

· «Η σημασία της επιθυμίας για τη μάθηση»

Κώστας Μπακιρτζής, Aναπληρωτής Καθηγητής Παιδαγωγικής Σχολής Α.Π.Θ., κλινικός κοινωνικός ψυχολόγος, ψυχοπαιδαγωγός.

· «Για μια παιδαγωγική του διαλόγου: βελτιώνοντας το μαθησιακό διάλογο»

Μαρία Μπιρμπίλη, Επίκουρη Καθηγήτρια, Παιδαγωγικής Σχολής Α.Π.Θ.

· Εργαστήριο 1

«Διευκολύνοντας την έκφραση και την επικοινωνία»

Κώστας Μπακιρτζής & Περικλής Αγγελόπουλος, Ιστορικός Πολιτισμού - Εμψυχωτής Ομάδων

· Εργαστήριο 2

«Εκπαιδευτικές διαδρομές και επαγγελματική ταυτότητα του εκπαιδευτικού»

Μαρία Γκέκα,Λέκτορας Παιδαγωγικής Σχολής Α.Π.Θ.

· Εργαστήριο 3

«Δημιουργώντας συμπεριληπτικά περιβάλλοντα μέσα από την Τέχνη»

Ελένη Κάρτσακα, Σχολική Σύμβουλος Εικαστικών Μαθημάτων, &

Μαρίνα Πατσίδου, Σχολική Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης 7ης Περιφέρειας.

· Εργαστήριο 4

«Επικοινωνία και μουσική» Γιώργος Σλαυκίδης, Νηπιαγωγός ΚΠΕ Ελευθερίου Κορδελιού &Βερτίσκου,&

Δέσποινα Καλανταρίδου, Νηπιαγωγός – Μουσικοπαιδαγωγός.

· Εργαστήριο 5

«Μ' ακούει κανείς; - βιωματικές δραστηριότητες επικοινωνίας μέσα από παιχνίδι» Μαρία Ιορδανίδου, Εκπ/κός-Συγγραφέας, Δ/ντριαΔημ. Σχολείου Αγίας Παρασκευής Θεσσαλονίκης.

Στη γραμματειακή υποστήριξη της επιμορφωτικής συνάντησης συμμετείχαν: Φανή Καναρίδου, Προϊσταμένη 1ου Νηπιαγωγείου Αξιούπολης, Αθηνά Αβραμίδου Νηπιαγωγός 2ου Νηπιαγωγείου Αξιούπολης, Αιμιλία Βασιλειάδου Δασκάλα 2ου Δημ. Σχ. Αξιούπολης, Ανδριάνα Κουμαρά Δασκάλα ΕΑΕ 2ου Δημ. Σχ. Αξιούπολης, Αιμιλία Μιχάλη Νηπιαγωγός 2ου Νηπιαγωγείου Αξιούπολης, Βασιλική Σάπκα Νηπιαγωγός 2ου Νηπιαγωγείου Αξιούπολης, Αναστασία Σμυρνάκου Δασκάλα 2ου Δημ. Σχ. Αξιούπολης, Στέλλα Τσιομπανούδη Εκπ. Αγγλικής 2ου Δημ. Σχ. Αξιούπολης, Βασιλική Τυραϊδή Νηπιαγωγός 2ου Νηπιαγωγείου Αξιούπολης.

Τη λειτουργία των εργαστηρίων υποστήριξαν: Γεώργιος Ευθυμιάδης, Ελένη Μαυρίδου, Ελένη Ράπτη, Ελισάβετ Σεβιντικίδου, Αναστασία Στεφανοπούλου, Δάσκαλος/ες 2ου Δημ. Σχ. Αξιούπολης.

Η οργανωτική ομάδα ευχαριστεί θερμά όλους και όλες που συμμετείχαν: τους/ τις επιμορφωτές/ριες που εθελοντικά, με γνώση και εμπειρία δημιούργησαν πλαίσιο επικοινωνίας, αλληλεπίδρασης και κινητοποίησης των εκπαιδευτικών με αποτέλεσμα αυτοί/ες να αποτιμήσουν θετικά την συμμετοχή τους στην επιμόρφωση, το Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Παιονίας που συνεισέφερε τον μπουφέ και τη Συντεχνία Αρτοποιών Ν. Κιλκίς «Ο Προφήτης Ηλίας» για τη βράβευση έργου των μαθητών/ριων του Δημοτικού Σχολείου Ευρωπού στο πλαίσιο μαθητικού διαγωνισμού για το ψωμί.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.

Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.

Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.