Του Γιάννη Λιναρδάκη*
Η σύνθεση της Επιτροπής Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την Παιδεία, τα μέλη της οποίας επιλέγηκαν από το Υπουργείο Παιδείας και ανακοινώθηκαν πρόσφατα, δημιουργεί έντονο προβληματισμό για την ποιότητα του επικείμενου έργου της.
Ως προς τη διασφάλιση της αντικειμενικότητας των εργασιών της Επιτροπής, δυστυχώς δεν έγινε σοβαρή προσπάθεια να αξιοποιηθούν πρόσωπα που διακρίνονται για την προσφορά τους στο χώρο της εκπαίδευσης, διαχρονικά και χωρίς να έχουν ταυτιστεί με κόμματα. Αντίθετα, η συντριπτική πλειοψηφία των μελών της πρόσκειται στο χώρο του ΣΥΡΙΖΑ, ενώ ο κ. Πρόεδρος της, σύμφωνα με δημοσιεύματα, έχει συχνά προκαλέσει με τις επιστημονικές απόψεις του, που θυμίζουν τις «επιστημονικές» απόψεις του κ. Φίλη για τη γενοκτονία των Ποντίων.
Ως προς τη διασφάλιση της αποτελεσματικότητας των εργασιών της Επιτροπής, η σύνθεσή της πάσχει από την έλλειψη του απαραίτητου πλουραλισμού, καθώς είναι σχεδόν ανύπαρκτη η εκπροσώπηση ολόκληρων βαθμίδων εκπαίδευσης, όπως της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ενώ το ίδιο διαπιστώνεται και για φορείς Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, π.χ. τα ΤΕΙ, καθώς και για φορείς μη Τυπικής Εκπαίδευσης.
Ο εθνικός διάλογος για την Παιδεία πρέπει να διεξαχθεί σε συνθήκες που διασφαλίζουν την αντικειμενικότητά του και εγγυώνται την αποτελεσματικότητά του.
Δυστυχώς, με τις επιλογές του κ. Φίλη αυτό δεν φαίνεται να συμβαίνει.
* M.Sc., Ιωάννης Κ. Λιναρδάκης,
Υπεύθυνος Γραφείου Καινοτόμων Σχολικών Δραστηριοτήτων,
Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς,
Αν. ΑΙΡΕΤΟΣ ΠΥΣΔΕ Κιλκίς.
Ως προς τη διασφάλιση της αντικειμενικότητας των εργασιών της Επιτροπής, δυστυχώς δεν έγινε σοβαρή προσπάθεια να αξιοποιηθούν πρόσωπα που διακρίνονται για την προσφορά τους στο χώρο της εκπαίδευσης, διαχρονικά και χωρίς να έχουν ταυτιστεί με κόμματα. Αντίθετα, η συντριπτική πλειοψηφία των μελών της πρόσκειται στο χώρο του ΣΥΡΙΖΑ, ενώ ο κ. Πρόεδρος της, σύμφωνα με δημοσιεύματα, έχει συχνά προκαλέσει με τις επιστημονικές απόψεις του, που θυμίζουν τις «επιστημονικές» απόψεις του κ. Φίλη για τη γενοκτονία των Ποντίων.
Ως προς τη διασφάλιση της αποτελεσματικότητας των εργασιών της Επιτροπής, η σύνθεσή της πάσχει από την έλλειψη του απαραίτητου πλουραλισμού, καθώς είναι σχεδόν ανύπαρκτη η εκπροσώπηση ολόκληρων βαθμίδων εκπαίδευσης, όπως της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ενώ το ίδιο διαπιστώνεται και για φορείς Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, π.χ. τα ΤΕΙ, καθώς και για φορείς μη Τυπικής Εκπαίδευσης.
Ο εθνικός διάλογος για την Παιδεία πρέπει να διεξαχθεί σε συνθήκες που διασφαλίζουν την αντικειμενικότητά του και εγγυώνται την αποτελεσματικότητά του.
Δυστυχώς, με τις επιλογές του κ. Φίλη αυτό δεν φαίνεται να συμβαίνει.
* M.Sc., Ιωάννης Κ. Λιναρδάκης,
Υπεύθυνος Γραφείου Καινοτόμων Σχολικών Δραστηριοτήτων,
Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς,
Αν. ΑΙΡΕΤΟΣ ΠΥΣΔΕ Κιλκίς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.