Παρέμβαση αναγνώστη της Γνώμης
Το τελευταίο διάστημα στα μέσα από τα μέσα μαζική γίνεται λόγος για τους εγκλωβισμένους μετανάστες στην Ειδομένη και την τελική μεταφορά τους σε εγκαταστάσεις στην... Αθήνα.
Οι σχολιασμοί πολλοί. Δήμαρχοι να αντιτίθενται και γενικά ο απλός κόσμος διχασμένος. Θα ήθελα να προσπαθήσω να σχολιάσω τα γεγονότα διαχωρίζοντας τα σε τέσσερις χρονικές περιόδους. Ο εγκλωβισμός στην Ειδομένη, η Ειδομένη μετά την απομάκρυνση αυτών, η μεταφορά τους σε εγκαταστάσεις της πρωτεύουσας και τέλος το μέλλον.
Οι εγκλωβισμένοι στην Ειδομένη μετανάστες που δεν μπορούσαν να εισέλθουν στο κρατίδιο των Σκοπιανών, εγκαταστάθηκαν σε έναν αυτοσχέδιο καταυλισμό στην Ειδομένη. Κατά την διάρκεια της παραμονής τους προξένησαν επεισόδια τόσο προς τους Σκοπιανούς Αστυνομικούς όσο και προς τους πρόσφυγες που μπορούσαν να περάσουν από το σημείο με προορισμό την κεντρική Ευρώπη. Πετροπόλεμος και βανδαλισμοί στις εκεί εγκαταστάσεις.
Οι εγκλωβισμένοι στην Ειδομένη μετανάστες που δεν μπορούσαν να εισέλθουν στο κρατίδιο των Σκοπιανών, εγκαταστάθηκαν σε έναν αυτοσχέδιο καταυλισμό στην Ειδομένη. Κατά την διάρκεια της παραμονής τους προξένησαν επεισόδια τόσο προς τους Σκοπιανούς Αστυνομικούς όσο και προς τους πρόσφυγες που μπορούσαν να περάσουν από το σημείο με προορισμό την κεντρική Ευρώπη. Πετροπόλεμος και βανδαλισμοί στις εκεί εγκαταστάσεις.
Ο αποκλεισμός της σιδηροδρομικής γραμμής, κόστισε κάποια εκατομμύρια ευρώ στην οικονομικό κόσμο που χρησιμοποιεί την εμπορική οδό μέσω Ειδομένης. Η πολυήμερη παρουσία των μεταναστών στην περιοχή τάραξε την τοπική κοινωνία. Κλοπές, βανδαλισμοί, καταλήψεις οικιών εγκαταλειμμένων είτε κλειστών οικιών. Σε κάποιες περιπτώσεις αναφέρθηκαν συμπλοκές μεταξύ τους που βασίζονταν σε μέθη με αποτέλεσμα να γίνονται ζημιές και να υπάρχουν κάποιοι τραυματισμοί. Οι κάτοικοι μιλούσαν συνεχώς για φόβο και ζητούσαν από την πολιτεία να πράξει ότι ισχύει με τον νόμο. Τα δυσάρεστα γεγονότα ήταν ο τραυματισμός ενός μετανάστη από την υψηλή τάση καθώς και ο θάνατος ενός νεαρού Μαροκινού από την ίδια αιτία.
Η Ειδομένη μετά την απομάκρυνση αυτών παρουσιάζει ένα σκηνικό με έντονα στοιχεία ρύπανσης του περιβάλλοντος από τα σκουπίδια που δημιουργήθηκαν από τους μετανάστες, καταστραμμένες καλλιέργειες και γενικότερα μια εικόνα άσχημη. Όσο για την ροή των προσφύγων, γίνεται κανονικά χωρίς να δημιουργούν προβλήματα τόσο στους παρευρισκόμενους εκεί (οργανώσεις και εργαζόμενους) όσο και την ευρύτερη τοπική κοινωνία.
Η εγκατάσταση των μεταναστών στην Αθήνα σε εγκαταστάσεις έφερε το πρόβλημα στην Πρωτεύουσα. Ενημερωνόμαστε για βανδαλισμούς στα σημεία που έχουν μεταφερθεί, δημιουργία ομάδων που λυμαίνονται άλλες ομάδες μεταναστών, συμπλοκές και γενικότερα παρουσιάζουν μια συμπεριφορά παραβατική. Κατά την μεταφορά τους στα σημεία συγκέντρωσης μετέτρεψαν κάποια λεωφορεία σε σκουπιδότοπο αποδεικνύοντας τον τρόπο ζωής που έχουν μάθει. Εκεί υπήρξε Απόπειρα αυτοκτονίας Μαροκινού στο κλειστό του Τάε Κβον Ντο και περιστατικά μέθης που οδηγούν σε συμπλοκές μεταξύ τους.
Αυτή η ομάδα που αρχικά ήταν εγκλωβισμένοι στην Ειδομένη και έπειτα μεταφέρθηκαν στην Αθήνα σύμφωνα με καταγραφές, μαρτυρίες και δημοσιεύματα είναι μια ομάδα που δημιουργεί συνεχώς προβλήματα, αρνείται να σεβαστεί αυτό που έχει συναντήσει σε μια χώρα που για αυτούς ήταν φιλόξενη και η ανταπόδοση είναι να επιβάλουν τον δικό τους τρόπο ζωής να προβαίνουν σε αυθαιρεσίες και να ζημιώνουν τους άλλους φορείς είτε ανθρώπους. Η όλη αυτή κατάσταση έφερε τον διχασμό.
Η Ειδομένη μετά την απομάκρυνση αυτών παρουσιάζει ένα σκηνικό με έντονα στοιχεία ρύπανσης του περιβάλλοντος από τα σκουπίδια που δημιουργήθηκαν από τους μετανάστες, καταστραμμένες καλλιέργειες και γενικότερα μια εικόνα άσχημη. Όσο για την ροή των προσφύγων, γίνεται κανονικά χωρίς να δημιουργούν προβλήματα τόσο στους παρευρισκόμενους εκεί (οργανώσεις και εργαζόμενους) όσο και την ευρύτερη τοπική κοινωνία.
Η εγκατάσταση των μεταναστών στην Αθήνα σε εγκαταστάσεις έφερε το πρόβλημα στην Πρωτεύουσα. Ενημερωνόμαστε για βανδαλισμούς στα σημεία που έχουν μεταφερθεί, δημιουργία ομάδων που λυμαίνονται άλλες ομάδες μεταναστών, συμπλοκές και γενικότερα παρουσιάζουν μια συμπεριφορά παραβατική. Κατά την μεταφορά τους στα σημεία συγκέντρωσης μετέτρεψαν κάποια λεωφορεία σε σκουπιδότοπο αποδεικνύοντας τον τρόπο ζωής που έχουν μάθει. Εκεί υπήρξε Απόπειρα αυτοκτονίας Μαροκινού στο κλειστό του Τάε Κβον Ντο και περιστατικά μέθης που οδηγούν σε συμπλοκές μεταξύ τους.
Αυτή η ομάδα που αρχικά ήταν εγκλωβισμένοι στην Ειδομένη και έπειτα μεταφέρθηκαν στην Αθήνα σύμφωνα με καταγραφές, μαρτυρίες και δημοσιεύματα είναι μια ομάδα που δημιουργεί συνεχώς προβλήματα, αρνείται να σεβαστεί αυτό που έχει συναντήσει σε μια χώρα που για αυτούς ήταν φιλόξενη και η ανταπόδοση είναι να επιβάλουν τον δικό τους τρόπο ζωής να προβαίνουν σε αυθαιρεσίες και να ζημιώνουν τους άλλους φορείς είτε ανθρώπους. Η όλη αυτή κατάσταση έφερε τον διχασμό.
Οι δηλώσεις είναι δικοί σας όχι δικοί μας , ας μείνουν εκεί όχι εδώ, κατηγορίες εναντίον της αστυνομίας από τους δημοσιογράφους για την απομάκρυνση τους στην επιχείρηση μερικά παραδείγματα. Όλα αυτά είναι να αποπροσανατολίσουν την κοινή γνώμη και να μην θέλουν να δουν το πρόβλημα . Μετανάστες που δημιουργούν έκτροπα. Η Ελληνική νομοθεσία προβλέπει στους παραβάτες σχετική τιμωρία. Στην ομάδα αυτών των παραβατικών μεταναστών γιατί δεν ακολουθείται η ίδια τακτική; Πχ η μεταφορά τους στα κέντρα φιλοξενίας μεταναστών ή απέλαση;
Η φύση τους είναι τέτοια που όπου βρέθηκαν απέδειξαν την συμπεριφορά τους ως παράνομη. Όπου θα βρίσκονται θα κάνουν τα ίδια και πάλι. Δεν είμαι ρατσιστής είμαι ρεαλιστής.
Εγώ αυτά βλέπω……. η πολιτεία γιατί δεν αναγνωρίζει το πρόβλημα; Γιατί δεν λαμβάνονται μέτρα που να αποσκοπούν στην προστασία των Ελλήνων αλλά και των νόμιμων προσφύγων και μεταναστών;
Η φύση τους είναι τέτοια που όπου βρέθηκαν απέδειξαν την συμπεριφορά τους ως παράνομη. Όπου θα βρίσκονται θα κάνουν τα ίδια και πάλι. Δεν είμαι ρατσιστής είμαι ρεαλιστής.
Εγώ αυτά βλέπω……. η πολιτεία γιατί δεν αναγνωρίζει το πρόβλημα; Γιατί δεν λαμβάνονται μέτρα που να αποσκοπούν στην προστασία των Ελλήνων αλλά και των νόμιμων προσφύγων και μεταναστών;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.