Την Παρασκευή στις 30 Οκτωβρίου του 2015, το Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Κιλκίς με πρωτοβουλία της διευθύντριας κας Ελένης Τεχλικίδου και με αφορμή τη συμμετοχή του στο πρόγραμμα ERASMUS+, Δράση ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις στον τομέα της Σχολικής Εκπαίδευσης, με τίτλο "Together Better - Join Us", επισκέφθηκε το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο και τον Διευθυντή κ. Άρη Παπαδόπουλου, το Δημαρχείο Κιλκίς όπου συναντήθηκε με τον Δήμαρχο κ. Δημητρίου Σισμανίδη και τον Αντιδημάρχου Κοινωνικής Πρόνοιας και Πολιτισμού κ. Δημήτριο Τσαντάκη και το γραφείο του Aναπληρωτή Διευθυντή της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς κου Δημητρίου Ιωακειμίδη, μαζί με τους εκπροσώπους των συμμετεχουσών χωρών στο αντίστοιχο πρόγραμμα.
Οι οχτώ συμμετέχουσες χώρες ήταν οι εξής: Η Ελλάδα, η συντονίστρια χώρα Πολωνία, η Λετονία, η Εσθονία, η Ιταλία, το Βέλγιο, η Πορτογαλία και η Τουρκία.
Το Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Κιλκίς φιλοξένησε τους εκπροσώπους εκπαιδευτικούς αυτών των χωρών από τις 26-31 Οκτωβρίου 2015, με σκοπό την εξερεύνηση και εφαρμογή τρόπων εναντίον της απόρριψης των ατόμων με αναπηρία, καθώς και την ενθάρρυνση της συνεργασίας, της επικοινωνίας, της βιωματικής προσέγγισης, της ενσωμάτωσης σε δραστηριότητες, που θα αναπτύξουν το ενδιαφέρον για συνεργασία με τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές άλλων χωρών καθώς η κάθε χώρα βιώνει διαφορετικό τρόπο απόρριψης στα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία.
Κατά την παραμονή τους, γνώρισαν τα πατροπαράδοτα ήθη και έθιμα, τις παραδοσιακές γεύσεις του τόπου και παράλληλα επισκέφθηκαν τα αξιοθέατα της πόλης του Κιλκίς.
Επιπλέον, επισκέφθηκαν το ιστορικό κέντρο και το αρχαιολογικό μουσείο της Θεσσαλονίκης. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο νομό Ημαθίας, η οποία περιελάμβανε ξενάγηση στη σχολή του Αριστοτέλη στη Μιέζα της Νάουσας, στους Βασιλικούς τάφους της Βεργίνας και περιήγηση στην πόλη της Βέροιας και της Νάουσας.
* ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΓΝΩΜΗΣ
* Ακολουθήστε τη Γνώμη στο Facebook
* Ακολουθήστε τη Γνώμη στο Twitter
* Ακολουθήστε τη Γνώμη στο Pinterest
* Ακολουθήστε τη Γνώμη στο Google+
* Ακολουθήστε τη Γνώμη στο Dailymotion
* Ακολουθήστε τη Γνώμη στο Youtube
Οι οχτώ συμμετέχουσες χώρες ήταν οι εξής: Η Ελλάδα, η συντονίστρια χώρα Πολωνία, η Λετονία, η Εσθονία, η Ιταλία, το Βέλγιο, η Πορτογαλία και η Τουρκία.
Το Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Κιλκίς φιλοξένησε τους εκπροσώπους εκπαιδευτικούς αυτών των χωρών από τις 26-31 Οκτωβρίου 2015, με σκοπό την εξερεύνηση και εφαρμογή τρόπων εναντίον της απόρριψης των ατόμων με αναπηρία, καθώς και την ενθάρρυνση της συνεργασίας, της επικοινωνίας, της βιωματικής προσέγγισης, της ενσωμάτωσης σε δραστηριότητες, που θα αναπτύξουν το ενδιαφέρον για συνεργασία με τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές άλλων χωρών καθώς η κάθε χώρα βιώνει διαφορετικό τρόπο απόρριψης στα άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία.
Κατά την παραμονή τους, γνώρισαν τα πατροπαράδοτα ήθη και έθιμα, τις παραδοσιακές γεύσεις του τόπου και παράλληλα επισκέφθηκαν τα αξιοθέατα της πόλης του Κιλκίς.
Επιπλέον, επισκέφθηκαν το ιστορικό κέντρο και το αρχαιολογικό μουσείο της Θεσσαλονίκης. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο νομό Ημαθίας, η οποία περιελάμβανε ξενάγηση στη σχολή του Αριστοτέλη στη Μιέζα της Νάουσας, στους Βασιλικούς τάφους της Βεργίνας και περιήγηση στην πόλη της Βέροιας και της Νάουσας.
* ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΓΝΩΜΗΣ
* Ακολουθήστε τη Γνώμη στο Facebook
* Ακολουθήστε τη Γνώμη στο Twitter
* Ακολουθήστε τη Γνώμη στο Pinterest
* Ακολουθήστε τη Γνώμη στο Google+
* Ακολουθήστε τη Γνώμη στο Dailymotion
* Ακολουθήστε τη Γνώμη στο Youtube
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Γνώμη Κιλκίς- Παιονίας διευκρινίζει στους αναγνώστες της ότι θεωρεί αυτονόητο το δικαίωμα του σχολιασμού και της κριτικής έκφρασης, όταν αυτό φυσικά δεν στοχεύει στην απαξίωση, στην ύβρη και στην προσβολή ατόμων και θεσμών.
Το αναγνωστικό κοινό θα πρέπει να γνωρίζει ότι η Γνώμη, επιδιώκοντας μια υγιή και αμφίδρομη επικοινωνία, δεν δημοσιεύει ανυπόγραφα σχόλια, αλλά ούτε και σχόλια ρατσιστικού, προσβλητικού και υβριστικού περιεχομένου.
Τα ενυπόγραφα άρθρα τέλος, εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας.